Przegląd poczty [16]: Zapowiedzi testów

Trochę zwlekałam z tą notką, ale to wyłącznie dlatego, że czekałam aż zza chmur choć na chwile wyjrzy słońce i uda mi się zrobić ładne zdjęcia. Niestety, jak dotąd pogoda jest mocno kapryśna a mój aparat takiej stanowczo nie lubi... Nie będę jednak załamywać rąk ;) zwłaszcza, że przede mną parę bardzo ciekawych testów. Oto te cuda:



Zestaw Donegal, czyli zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango, lakier Beauty Shine (wybrałam kolor 7122 - Black Dress) oraz szklany pilnik.

W najbliższym czasie spodziewajcie się na moim blogu recenzji tych trzech produktów, ale nie tylko tego :) Udało mi się nawiązać współpracę z portalem Uroda i Zdrowie, i otrzymałam do przetestowania taką oto przesyłkę:


Niektóre z Was pewnie poznają to pudełko - oto wrześniowy ShinyBox! To mój pierwszy box, więc tym bardziej byłam zaintrygowana. Otwieranie takiego pudła to sama przyjemność :)


W paczce znajdowało się również kilka drobiazgów ze sklepu Urodaizdrowie, między innymi pomadka pielęgnacyjna oraz czekoladowa maska Laura Conti, oraz trochę próbek. To moja pierwsza styczność z kosmetykami tej firmy, póki co używam pomadki i jest całkiem sympatyczna. Nie mogę się doczekać czekoladowej maski :) Recenzje również opublikuję wkrótce, jak już się z tymi produktami lepiej zapoznam.

Komentarze

  1. Gratuluję boxa i życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmywacz w żelu brzmi intrygująco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję boxa, ja nie miałam z nim styczności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow..ile cudowności :) Nic tylko czekać na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile dobroci :) lakier musi być cudny! kocham czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wiedzę sens w tym co robię :) Czasem jest ciężko ale wystarczy zobaczyć zdjęcie i od razu motywacja i energia pojawia się na nowo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa kosmetyków Dermedic więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne produkty, ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzę nieco z Dermedic, mam ich krem i jest świetny.
    A zmywacz i pilnik to mój ostatni hit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne paczuszki. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego testowania...Fajny lakier, ja też ostatnio choruję na bardzo ciemne kolory paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy i życzę miłego testowania :)
    Czekam na recenzje, szczególnie peelingu enzymatycznego, ostatnio miałam ochotę go kupić ale nie wiemdziałam czy warto inwestować :)

    Pozdrawiam i czekając na notkę dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiadają się fajne recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ile ty masz kosmetyków! o mamuniu!
    mi jeszcze nie udało się uzbierać wystarczająco gwiazdek na shinybox ;(

    xoxo, ANECIA
    ROZDANIE- ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kosmetyki:)
    czekam z niecierpliwością na opinię:)
    Wpadnij do mnie na blogi :)
    http://kosmetycznieee.blogspot.com
    http://kuchareczkamala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?