Sympatyczny jelonek ;)

Od jakiegoś czasu testuję jelonkową gromadkę. Już od początku największe nadzieje wiązałam z żelem do mycia twarzy, ponieważ lubię i często używam tego typu kosmetyków. Co się okazało? Zapraszam do lektury :)


Pollena Ostrzeszów, BIAŁY JELEŃ
Hipoalergiczny żel do mycia twarzy premium


Od producenta:
Hipoalergiczny żel do mycia twarzy Biały Jeleń z aloesem i ogórkiem przeznaczony jest do oczyszczania skóry normalnej i mieszanej. Delikatnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia oraz zapobiega rozwojowi bakterii. W efekcie skóra twarzy jest dokładnie oczyszczona, odświeżona, gładka i miękka.
Przebadany dermatologicznie wśród osób z alergiami skórnymi.


Zawiera:
ksylitol i laktitol – składniki utrzymujące prawidłową równowagę ekosystemu mikroflory skóry;
ekstrakty z aloesu i ogórka – zapewniające odpowiedni poziom nawilżenia i uczucie odświeżenia;
alantoina i pantenol - łagodzące podrażnienia skóry i stymulujące jej naturalne procesy regeneracyjne.


Moje wrażenia:

Lubię żele do twarzy, ponieważ zapewniają maksymalny poziom oczyszczenia i odświeżenia, nie pozostawiając na skórze tłustych warstw jak to czasami się dzieje w przypadku mleczka. Żel Biały Jeleń nie zawiódł mnie pod tym względem - oczyszcza dobrze, bardzo szybko i wygodnie się rozprowadza (konsystencja jest raczej rzadka, jak na żel), lekko pieni i dobrze zmywa. Ma delikatny, przyjemny zapach. Nie wysusza skóry i nie ściąga jej, chyba że damy go za dużo - o co bardzo łatwo na początku, gdyż przez jego konsystencję można odnieść wrażenie, że trzeba żelu nałożyć więcej. Otóż nie trzeba :) Niewielka ilość wystarczy by twarz porządnie umyć. Wynika z tego, że jest bardzo wydajny i starczy na długo. 

Nie podoba mi się, że zawiera SLS w składzie. Gdyby nie to, mógłby być może nawet moim ulubionym żelem. Gdyby nie SLS prawdopodobnie by się nie pienił, ale za to zniknęłoby to uczucie ściągnięcia przy "przedawkowaniu". Plus z kolei za brak składników alergennych - w moim domu używają go nawet alergicy i nie uczula. Podoba mi się też buteleczka, w której kosmetyk się znajduje (całkiem poręczna) a przede wszystkim wygodne otwarcie - cieszę się, że już coraz więcej producentów takie stosuje w swoich produktach.


Opakowanie: plastikowa butelka o pojemności 200ml
Cena: 7,50zł
Dostępność: bardzo dobra - markety, drogerie, internet
Czy kupię w przyszłości? Bardzo prawdopodobne.


Znacie jelonki? Jaką recenzję chcielibyście zobaczyć najpierw? Przede mną jeszcze żel pod prysznic, szampon i emulsja do higieny intymnej. 

Komentarze

  1. jeszcze nic nie miałam z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  2. znam tylko jednego białego jelonka- żel do higieny intymnej, ale czytając recenzję pozostałych 'produktów z rogami' mam ochotę na więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jedynie miałam szampon i tradycyjne mydła w kostce z Białego Jelenia. Z mydeł jestem baaardzo zadowolona, z szamponu- niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo dobre zdanie o marce i na pewno poznam więcej ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na recenzję szamponu, bo ciągle szukam ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nic z ich firmy, poza mydełkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja go właśnie używam i mi niestety ściąga skórę, ale może właśnie za dużo go używam, muszę to sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno z przyjemnością spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i mnie przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten żel, choć ściąga mi nieco skórę. Ale jakoś da się to znieść ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, jeżeli tak dobrze oczyszcza i nie zostawia tłustego filmu to coś zdecydowanie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żelu do twarzy z tej firmy ale może kiedyś się skuszę. Cena jak najbardziej zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś zacznę używać, na razie mam swojego ulubieńca:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie używałam, ale mam zamiar jutro kupić ciekawe jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam zajebistą piankę z białego jlenia jest świetna :) !
    niebawem jej recenzja : http://lukaszmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?