Skoncentrowane nawilżenie

Tak jak wspominałam wcześniej - zdecydowanie polubimy się z firmą Dermedic. Dziś kolejna recenzja pełnowymiarowego produktu, znalezionego we wrześniowym pudełku Shinybox:




DERMEDIC Hydrain 3 Hialuro
Koncentrat balsamu nawadniający skórę


Od producenta: 

Hydrain 3 Hialuro to wzmocniona siła nawadniania skóry o bogatych konsystencjach i składach. Kosmetyki przeznaczone są dla skóry wyjątkowo wysuszonej, wymagającej intensywnej pielęgnacji nawadniającej.


Cechy koncentratu nawadniającego:

- Wygładza przesuszoną skórę
- Przynosi wielogodzinną ulgę dla wysuszonej i napiętej skóry
- Skoncentrowana siła nawadniania skóry
- Doskonały do pielęgnacji rąk i stóp
- Do codziennego stosowania.
- Ratunek dla skóry odwodnionej
- Skoncentrowana ilość składników aktywnych
- Nie tłuści odzieży


Składniki aktywne:

Woda termalna, Hydroavena HpO, Kwas Hialuronowy, Mocznik-UREA, Gliceryna, Masło Shea


Moje wrażenia:

Skóra mojego ciała jest sucha, ale nie aż tak ekstremalnie przesuszona. Dlatego też obawiałam się, że koncentrat balsamu nawadniającego może być dla mnie zbyt ciężkim kosmetykiem, o zbyt mocnym działaniu. Moje obawy okazały się bezpodstawne - koncentrat Dermedic jest produktem, którego mogę używać na codzień.

Balsam dostajemy w sporej, miękkiej tubie. W takiej właśnie formie otrzymałam go z Shinyboxem, jednak pobieżny przegląd strony producenta pokazał mi, że tam balsam można kupić w butli z pompką mieszczącej 400g preparatu. Szczerze mówiąc taką właśnie formę opakowania preferowałabym bardziej. Tubka natomiast była zabezpieczona folią, dzięki czemu mam pewność że kosmetyk nie był przez nikogo innego otwierany - to dobre rozwiązanie.

Kosmetyk jest dosyć gęsty, lecz na szczęście nie ma bardzo dużego czasu wchłaniania. Powiedziałabym, że taki średni. Jeżeli spieszymy się przed wyjściem z domu raczej nie powinniśmy go nakładać, ale np po wieczornej kąpieli będzie idealny.

Nawilża bardzo dobrze i na długo, co jest jego największym plusem. Można go stosować na całe ciało (stopy, dłonie), co bardzo mi się spodobało. Zimą, gdy przebywam w ogrzewanych, wysuszonych pomieszczeniach, potrzebuję konkretniejszego nawilżenia niż przez resztę roku. Warto jeszcze dodać, że jego cena jest całkiem atrakcyjna jak na kosmetyk apteczny.

Lubię uczucie miękkiej, odżywionej skóry po jego użyciu więc będę do niego wracać :)


Opakowanie: tuba 200g
Cena: ok 18zł
Dostępność: apteki, internet
Czy kupię w przyszłości? Tak.


Z Dermedic znam już peeling enzymatyczny i powyższy koncentrat. Póki co moje wrażenia odnośnie tej marki są na plus. Znacie jakieś jeszcze ich kosmetyki godne polecenia?

Komentarze

  1. ja uwielbiam ten koncentrat! ;)

    moje łydki i ramiona mają czasem fazę mega przesuszenia, a ten kosmetyk zawsze ratuje mnie z opresji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam owej firmy, także niestety nic nie mogę polecić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z firmy Dermedic..Może się nimi zainteresuję jak ogarnę swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie polubiłam ich maseczke matującą no i olejek do kąpieli dla córy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wychwalam serię Celluend Expert:)
    A dziś otrzymałam kolejy kosmetyk Dermedic - również nowość dla mnie.
    Mam nadzieję, że się sprawdzi i za jakiś czas będę mogła polecić innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo dobrze czytać tak dobrą recezję. Lubię tę firmę, mam z niej krem do twarzy i jestem strasznie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio sie zastanawialam nad kosmetykami z tej serii jednak sie nie skusiłam... wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Dermedica i ten kosmetyk także przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna firma i kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się kiedyś za nim rozejrzeć :)
    A co do tuszu z Lovely - nie stosowałam żadnego grzebyczka, to tylko zasługa maskary :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koncentrat balsamu-musi być ciekawy i porządnie nawilżać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie pachnie, używam od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest rewelacyjny, a stosuję go nawet na skórę twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?