U Aśki na kawie... ;)


...czyli zestaw kawowy Joanna Naturia, który testuję już od jakiegoś czasu. Już na wstępie powiem, że bardzo się polubiliśmy. To świetne kosmetyki na co dzień. Zapraszam Was do przeczytania mojej recenzji, dziś napiszę o olejku.



JOANNA Naturia
Olejek do kąpieli i pod prysznic
kawa i śmietanka

Od producenta:
Olejek do kąpieli Naturia o świeżym zapachu jednocześnie myje i pielęgnuje ciało. dzięki unikalnej dwufazowej recepturze nadaje skórze wyjątkowe uczucie gładkości, otulając ją pięknym zapachem. Ekstrakt z kawy i proteiny mleczne działają odżywczo i nawilżająco. Można stosować jako płyn do kąpieli lub pod prysznic. 

Wspaniałe rezultaty: 
- Czysta i wypielęgnowana skóra, 
- Miła, gładka i miękka w dotyku, 
- Przyjemnie pachnąca.


Moje wrażenia: 
W przeciwieństwie do większości osób, lubię szampony/żele/płyny o rzadkiej konsystencji, więc pod tym względem ten olejek bardzo mi odpowiada. Niestety, ta cecha wpływa na jego wydajność - gdy płyn jest tak wodnisty chcąc nie chcąc dozujemy go więcej, szybciej też może spłynąć... ale to jedyna jego wada, jaką odkryłam. Poza tym kosmetyk jak dla mnie spełnia swoje zadanie w stu procentach - myje, nawilża (po kąpieli nie muszę stosować balsamu) a przede wszystkim cudownie pachnie - jak prawdziwa kawa ze śmietanką :) Nie uczulił mnie, nie wysuszał, moja skóra go bardzo polubiła, więc chętnie wrócę do niego w przyszłości. 

Opakowanie: plastikowa butelka 200ml
Cena: ok. 6zł
Dostępność: bardzo dobra - drogerie, markety, internet
Czy kupię w przyszłości? Tak.


Lubicie kawowe kosmetyki? Przyznam, że kiedyś nie byłam wielką fanką Naturii (wszystko przez to, że zraziłam się jednym peelingiem), ale teraz nabrałam ochoty na poznanie pozostałych zapachów z tej serii. Ostatnio u koleżanki testowałam olejek truskawkowy - pachniał świetnie :)

Komentarze

  1. Uwielbiam wszystko o zapachu kawy, nawet chciałam sobie kupić ten zestaw ale nie mogłam u mnie w mieście nigdzie znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten olejek kawowy - miał cudny zapach, ale był strasznie nie wydajny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji poznać, nawet nuty zapachowej. A wydaje się interesująca, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj uwielbiam kawowe kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw i taki mój jeśli chodzi o zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kawę! Tego zestawu jeszcze nie miałam, ale chyba wszystkie płyny/żele/olejki Joanny mają rzadką konsystencję....

    OdpowiedzUsuń
  7. Takim zapachom można wybaczyć niska wydajność ;)
    A masełko miałam waniliowe i truskawkę i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam waniliowy - ja jestem w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena wydaje się przystępna, więc może kiedyś kupię:) Tylko wybrałabym inny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale uroczy tytuł posta! :)
    Ja nie przepadam za kawowymi kosmetykami. Kawę samą w sobie uwielbiam, ale kawowe kosmetyki już mniej :/ Choć teraz na przykład mam kawowy żel pod prysznic, który sobie jeszcze z wakacji przywiozłam- i bardzo go lubię! Ale nie pachnie tak typowo kawą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielokrotnie zastanawiałam sie nad kosmetykami Joanna i chciałam kupić lecz po mimo ich uroczego zapachu nigdy się nie skusiłam lecz teraz chyba zagoszczą w mojej łazience

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zapach kawy :) Muszę spróbować tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?