Przegląd poczty [19]: Coś dla spojrzenia...

Luty to najkrótszy miesiąc, a u mnie wyjątkowo obfituje w ciekawe kosmetyki do testowania :) Długo czekałam ale w końcu do mnie dotarła - przesyłeczka z tymi trzema pięknościami:



Tak jak już kiedyś pisałam, jeszcze nie odnalazłam swojego tuszowego ideału. Szukam niestrudzenie, a pomoże mi w tym fakt, że tym razem do przetestowania mam aż trzy różne:

LOVELY, False Lashes
Mascara False Lashes nadaje spektakularny efekt sztucznych rzęs dzięki swoim licznym umiejętnościom. Pogrubia, wydłuża, maksymalnie podkręca i podnosi rzęsy nadając spojrzeniu jeszcze bardziej uwodzicielski charakter. Teatralna oprawa oczu dzięki prostej aplikacji za pomocą tuszu i odpowiednio wyprofilowanej szczoteczki.

LOVELY, Volume Booster
Wydłużająca i pogrubiająca mascara Volume Booster Lovely do rzęs o formule odżywczej z D-pantenolem, jedwabiem i kolagenem. Rzęsy mają intensywny głęboki kolor czerni dzięki wysokiej koncentracji pigmentów. Maskara posiada właściwości pielęgnujące, odżywcze, wzmacniające i chroniące rzęsy.

WIBO, XXL Lift Lash Volume
Tusz do rzęs Lift Lash XXL Volume unosi i pogrubia rzęsy sprawiając, że wyglądają naturalnie i lekko. Makijaż nabiera lekkości a oczy wydają się większe nadając spojrzeniu uwodzicielskiego uroku. Kosmetyk posiada specjalnie wyprofilowana szczoteczkę o kształcie łuku, przypominającym kształt naszych rzęs. Dzięki temu spełnia swoje zadanie by za jednym pociągnięciem wytuszować górne lub dolne rzęsy dokładnie pokrywając je tuszem. Równomierne ustawienie włosia w szczoteczce gwarantuje dokładne rozłożenie kosmetyku na rzęsach nie pozostawiając nieestetycznych grudek. Maskara Lift Lash XXL Volume pozwala uzyskać efekt zmysłowego i zniewalającego spojrzenia dzięki zwiększeniu objętości rzęs i podniesieniu ich na cały dzień bez użycia zalotki! Nie obciąża i nie skleja rzęs idealnie je rozczesując.


Testuję je już od kilku dni i mam pierwsze wnioski, na wystawienie konkretnej recenzji potrzebuję jednak jeszcze trochę czasu. Nigdy wcześniej nie używałam tuszów Wibo ani Lovely, wydawało mi się że za tę cenę nie mogę spodziewać się cudów. Czy tak jest naprawdę? Opowiem Wam już wkrótce :)


Komentarze

  1. Gratuluję super kosmetyków i klubu Kejt...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna przesyłka, czekam na recenzję:D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!! miłego testowanka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia!
    Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem efektów, choć nie jestem przekonana czy moje rzęsy byłby zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem lekkim niedowiarkiem... ale póki co wygląda na to, że z jednym z tej trójcy chyba będę mogła się zaprzyjaźnić ;) Czas pokaże.

      Usuń
  6. jakie ładne, kolorowe opakowania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było pierwsze, co mi się w nich spodobało :)

      Usuń
  7. Jestem bardzo ciekawa opinii - tyle dobroci, a ja nadal szukam tego idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też poszukuję czegoś fajnego, co z moimi "mikrorzęsami" nie jest wcale proste :)
      Ale może tym razem...

      Usuń
  8. Udanego testowania i czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania...który bierzesz na pierwszy ogień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błękitek :) Dodałam już foto rzęs na Banglę. Choć za bardzo chwalić się nie ma czym, to jednak widać, że jest różnica :)

      Usuń
  10. milego testowania mam nadzieje ze bedziesz zawolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego testowania :) Ja jestem zauroczona tym pomarańczowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków, w takim razie czekam na recenzje:))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. No to masz okazję dobrac dla siebie jakiś fajny tusz. Ciekawe który się u Ciebie sprawsdzi.

    OdpowiedzUsuń
  14. jejuu jaki świetne zdjęcia! :))
    zazdroszczę Ci tych tuszów, miłego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie chyba pomarańczowy spisuje się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?