Przegląd poczty [18]

Chyba każda z nas, blogerek urodowych, uwielbia swojego listonosza, prawda? Tych przesyłek nie mogłam wprost się doczekać, i choć pogoda nie za bardzo pozwala na zrobienie sensownych zdjęć, czym prędzej się z Wami dzielę dobrymi wieściami...




Czekałam długo ale warto było - do przetestowania mam zestaw kosmetyków Biały Jeleń od Polleny Ostrzeszów. W jego skład wchodzą: Emulsja do higieny intymnej, Żel pod prysznic, Żel do mycia twarzy i Szampon do włosów. To delikatne, hipoalergiczne kosmetyki przeznaczone dla wrażliwej skóry, słyszałam już o nich sporo dobrego (zwłaszcza o tym żelu do twarzy).


Kolejna przesyłka pochodzi od Maliny i otrzymałam ją do testowania w ramach Malinowego Klubu. Dostałam dokładnie to, co najbardziej chciałam przetestować - wyszczuplający/antycellulitowy scrub pod prysznic z Eveline (znam kosmetyki wyszczuplające tej firmy i bardzo je lubię - scrubów/peelingów jednak jeszcze nie miałam) oraz krem pod oczy Sylveco. Z ogromną przyjemnością przetestuję ziołowy, ekologiczny kosmetyk. Dzięki, Malinko!

I jeszcze jeden interesujący zestaw do zrecenzowania. Bingo SPA! Miałam możliwość wybrać sobie, które kosmetyki z zaproponowanej listy chcę przetestować - wzięłam Peeling błotny z kwasami owocowymi (z tego co widzę, chyba wszystkie blogerki on zainteresował), Szampon borowinowy 7 ziół oraz Krem do twarzy z kolagenem. Użyłam już peelingu oraz kremu i moje pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. To będzie przyjemne testowanie :-)

Tyle na dziś. A Wy co obecnie testujecie?

Komentarze

  1. Świetne przesyłki otrzymałaś do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z BingoSpa mam to samo prócz kremu ;)
    Miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kosmetyki :) życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się skusiłam jak chyba wszystkie dziewczyny na ten peeling BingoSpa. Ciekawa jestem Twojej recenzji ich kremu, mam nadzieję, że przy okazji pisania o nim wrzucisz skład, bo szukałam w necie i ani jednego z kremów składu znaleźć nie można.
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie skusiłam na peeling :D Poczekam na recenzje i może wtedy sobie kupię.
      Wybrałam ten sam szampon BingoSpa i bardzo spodobał mi się zapach :)

      Usuń
    2. Ok, wrzucę skład :)

      Sylka - no to póki co jesteś jedyna, która go nie wzięła :)

      Usuń
  5. Biały jeleń mnie ciekawi- wyrobiła sie firma ostatnimi czasy, ciekawe pozycje mają.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie Jelonki na razie spisują się znakomicie! :)
    A scrub z Eveline zakupiłam sobie jakiś czas temu, ale na razie czeka w kolejce nie naruszony na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No masz co tetsować, super kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swojego listonosza wielbię...nie wiem tylko czy z wzajemnością ;)
    Peeling błotny mnie zaciekawił, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdarza mi się używać białęgo jelenia jak mam jakieś podrażnienia na skórze ;) Zawsze stoi u mnie w łazience i jest niezawodny !

    OdpowiedzUsuń
  10. ja testuję suplementy, też od Malinki :)

    na Białego Jelenia się zbieram i zbieram, i do sklepu jakoś dojść nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też testuję zel pod prysznic i żel do twarzy z Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie mogę się doczekać Twoich opinii.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również mam ten sam peeling i szampon z BingoSpa do testów :) Mam nadzieję, że tym razem się nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super przesyłki tylko pogratulować i życzyć miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No i ja zazdroszczę, ponoć fajne te kosmetyki ich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tez miałam okazję testowac białego Jelenia i uważam że to świetne kosmetyki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?