Przegląd poczty [17]: Aktualizacja przesyłkowa, czyli odrobina chwalipięctwa

Ostatnio poszczęściło mi się w paru rozdaniach :) Paczki dotarły do mnie już jakiś czas temu, ale z racji wyjazdów nie miałam kiedy ich opisać. Zaczynamy :)



Zdecydowanie najbardziej kolorowa przesyłka pochodzi od Kejt z bloga Fixum Dyrdum :) Trzeba było odgadnąć, ile sztuk wynosi kolekcja jej lakierów przedstawiona na zdjęciu... byłam najbliżej, ale nie spodziewałam się tego... lakierów było 404! Wow :)


Tutaj też miło :) Tak słabo znam The Body Shop i nieczęsto mam z nim styczność, a do tej pory moje wrażenia były bardzo pozytywne. Przesyłka z rozdania u Pauli na blogu Zareklamowane-przereklamowane.


I ostatnie wygrane rozdanie - u Mileny. Balsam Emporio Armani Diamonds i pękający czarny lakier Virtual.


Paczka od Avetpharmy zawiera Morwe Białą, którą stale używam i lubię, oraz MegaKrzem, który dopiero muszę przetestować, by wyrobić sobie o nim zdanie.

Jak widzicie po ostatnim zdjęciu wreszcie wyszło słońce :) Mam nadzieję, że to nie jest tylko chwilowe i wkrótce będzie odrobinę jaśniej na tym świecie... ta szarzyzna zaczynała mnie już dołować (no i zdjęć nie da się robić!).

A już jutro będę miała dla Was... nowe rozdanie. Tym razem zupełnie inne, niż wcześniej :-)

Komentarze

  1. Gratuluje tak licznych wygrań. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku jakie piękne kolory lakierów <3



    Zapraszam do mnie, obserwujemy? ;)


    OdpowiedzUsuń
  3. Och...szczęściara! :) Oby tak dalej! Lakiery cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowności, szczęściara z Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się obłowiłaś! Same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje-los Ci sprzyja, takie wygrane cieszą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ile lakierów! Aż mi się oczy zaświeciły:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same świetne paczuszki i ile lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, ale masz szczęście. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ Ci się poszczęściło! gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego, fajne paczuszki.
    Oczekuję na recenzje, szczególnie TBS i "pokaz pazurkowych kolorków" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje Kochana ;)
    Ten balsam od Armaniego przygarnęła bym chętnie ;) I BS też ;)
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, gratulacje!!!
    Balsamik bardzo nęci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O szczęściara ! ja zawsze mam pecha, chociaż zawsze mam nadzieję, że nagroda wpadnie w moje łapska :D

    OdpowiedzUsuń
  15. lakier miyo - piękny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?