Ujędrnianie ciała z Tołpą - podsumowanie, cz. 2

Bez przydługich wstępów - kontynuacja wątku pielęgnacyjno-ujędrniającego. Dziś opiszę roślinną serię Planet of Nature, czyli krem-żel oraz peeling.



TOŁPA, Planet of Nature
wyszczuplający krem-żel antycellulitowy

Od producenta: 

Doskonale wygładza i odżywia skórę. Wspomaga redukcję zbędnych centymetrów i pomaga wysmuklić sylwetkę.

Wskazania:
skóra wrażliwa, z objawami cellulitu.

Ciesz się smukłym ciałem bez cellulitu. Naturalne ekstrakty roślinne pomogą spalić tkankę tłuszczową i wyeliminować zbędne centymetry. Poczujesz przyjemną gładkość, wzmocnienie i regenerację skóry. Zapomnisz o problemie "pomarańczowej skórki", wysmuklisz sylwetkę i głęboko odżywisz skórę.

Sposób użycia:
Nanieś krem-żel na miejsca problematyczne i wmasuj aż do wchłonięcia. Stosuj 1-2 razy dziennie.

Składniki roślinne:
Ekstrakty z guarany, iglicy włoskiej, tygrysiej trawy, bluszczu i skrzypu.

Moje wrażenia: 
Kiedyś używałam bardzo podobnego w konsystencji kosmetyku Tołpy (już wycofany - nie pamiętam nawet, jak się nazywał) i bardzo go lubiłam, dlatego byłam ciekawa, czy i ten krem-żel sprawdzi się u mnie dobrze. I co? Polubiliśmy się :-)

Opakowanie:
Tuba. Jest wygodna w użyciu, choć ja zdecydowanie preferuję buteleczki z pompką - nie istnieje bardziej komfortowa aplikacja. Na tubce znajdziemy wszystkie przydatne informacje o kosmetyku.

Konsystencja:
Żelowa, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Ładnie pachnie.

Wydajność:
Bardzo dobra, nie trzeba dawać zbyt wiele kosmetyku by zaaplikować na całe ciało, więc opakowanie starcza na długo.

Efekty stosowania:
Od razu po zastosowaniu żelu skóra robi się bardziej napięta, elastyczna. Nie zauważyłam żadnego działania antycellulitowego, jednak to ujędrnienie i napięcie bardzo mi się spodobało. Skóra jest też fajnie nawilżona. 

Pojemność:  200ml
Cena: 26zł

Czy kupię ponownie: Tak - podoba mi się konsystencja i działanie, cena nie odstrasza, a dostępność jest bardzo dobra (widywałam go nawet w supermarketach).



TOŁPA, Planet of Nature
masujący peeling ujędrniający pod prysznic

Od producenta: 

Wygładź i rozbudź swoją skórę masującym peelingiem, który doskonale umyje skórę, a delikatne drobinki ryżu złuszczą zrogowaciały naskórek. Naturalne ekstrakty roślinne ujędrnią ciało i przyspieszą mikrocyrkulację. Twoja skóra stanie się wygładzona, odświeżona i gotowa na przyjęcie kolejnych produktów pielęgnacyjnych.

Składniki aktywne:
Ekstrakt roślinny z guarany, drobinki ryżu

Sposób użycia:
Nanieś peeling na zwilżoną skórę i masuj delikatnie przez kilka minut. Następnie spłucz wodą i zastosuj odpowiedni preparat pielęgnacyjny z gamy Planet of Nature. Stosuj codziennie.


Moje wrażenia: 

Peeling to obowiązkowy kosmetyk w mojej łazience - a jeżeli jeszcze ma właściwości ujędrniające, to jest dokładnie to, co lubię najbardziej. 

Opakowanie:
Tuba. Z jednej strony wygodna w stosowaniu, ale tylko do czasu. Gdy kosmetyk zaczyna się kończyć trudno go wydobyć.

Konsystencja:
Ani zbyt gęsta, ani zbyt rzadka - w sam raz. Pozwala na bezproblemowe i szybkie rozprowadzenie po skórze oraz zmycie. Ładnie pachnie (owocowo), jednak niezbyt intensywnie, zapach ten nie pozostaje również na skórze.

Wydajność:
Jest to jeden z wydajniejszych peelingów, jakie miałam.

Efekty stosowania:
Wygładza - mimo, że nie ściera tak bardzo mocno, jak niektóre peelingi z którymi miałam styczność - zapewne dlatego, że przeznaczony jest do codziennego stosowania. Nie wysusza skóry, jest jędrniejsza po jego użyciu, dobrze przygotowana na dalsze zabiegi pielęgnacyjne.

Pojemność: 200ml
Cena:  20zł

Czy kupię ponownie: Nie - ponieważ preferuję intensywnie pachnące peelingi, oraz te, które stosuje się rzadziej (1-2 razy w tygodniu) ale za to mocniej ścierają.

Komentarze

  1. Tego peelingu chętnie bym spróbowałą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie tracisz - jest dość tani i dostępny :) Ja wolę bardziej aromatyczne zdzieraki, ale pomijając zapach to nie ma się do czego doczepić.

      Usuń
  2. Lubie takie żele peelingujace, chętnie się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ujędrnienie ciała to najlepsze ćwiczenia i coś jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę mocniej zdzierające peelingi :) Często sięgam po produkty Tołpy, tylko te ich zapachy mi nie bardzo pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czemu te zapachy nie odpowiadają tylu osobom - dla mnie są super! (Zwłaszcza seria Eco Spa)

      Usuń
  5. Nigdy nie próbowałam Tołpy, ale Krem-żel mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem-żel to świetna formuła, jeśli chodzi o kosmetyk, który ma ujędrniać i wyszczuplać. Bardzo wygodny w użyciu!

      Usuń
  6. Wygląda ciekawie !

    PS. Zapraszam do nas na bloga na rozdanie
    http://natalena-style.blogspot.com/2013/05/letnie-rozdanie-poczuj-sie-jak-dziecko.html
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale kusi mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że ten peeling nie pachnie intensywnie :( dla mnie peeling także musi ładnie i fajnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny zapach po użyciu kosmetyku to cała przyjemność :)

      Usuń
  10. Ja czuje ze mi zapach by sie podobal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewykluczone, bo on jest ładny - choć delikatny.

      Usuń
  11. Fajna seria, chyba w Tesco ją widziałam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?