Całodobowa pielęgnacja 30+ od Tołpy

Dziś kolejna z zaległych recenzji, z którymi jakiś czas zwlekałam. Tym razem to ostatnia notka dotycząca mojego ogromnego zestawu od Tołpy. Przed Wami dwa kremy - na dzień i na noc - z linii Futuris, przeznaczonej dla cery powyżej trzydziestego roku życia.



Wiekowo nie jestem jeszcze "powyżej 30", mimo to eksperci Tołpy dobrali mi właśnie ten zestaw kremów. Obawiałam się, czy nie będą one zbyt ciężkie dla mojej skóry - lecz niepotrzebnie. Krem na dzień posiada leciutką konsystencję, która szybko się wchłania i sprawia, że kosmetyk dobrze nadaje się pod makijaż. 

Oba kremy umieszczone są w tych ulubionych przeze mnie tubkach, charakterystycznych dla Tołpy. Wygląd graficzny kartoników również utrzymany jest w tej samej estetyce, co reszta kremów. Podoba mi się. Na pudełeczkach pełno jest użytecznych informacji - znajdują się one nawet wewnątrz, gdy kartonik rozłożymy. 

Lubię również zapachy kremów (jak i innych kosmetyków) marki Tołpa - i w tym przypadku nie jest inaczej. Oba kremy pachną bardzo ładnie, ten zapach rano poprawia mi humor i nastraja dobrze na cały dzień.


Używałam obu kremów codziennie, zgodnie z instrukcjami producenta. Efekty ich stosowania nie były widoczne od razu - choć od razu urzekła mnie ich "bezproblemowość" (szybkość wchłaniania się kremu na dzień, czy to, że krem nocny nie zapychał). Po jakimś czasie regularnego używania moja skóra zrobiła się bardziej miękka i promienna, zaczęła wyglądać na zdrową i zadbaną, bardziej wypoczętą. Stosowałam te kremy ponad miesiąc i efekty o których piszę pozostały na dłużej.


Są to wydajne kosmetyki, warte swojej ceny. Mam cerę mieeszaną i w moim przypadku sprawdziły się bardzo dobrze. W przyszłości mam zamiar do nich wracać.

Opakowanie:  tubki 40ml w kartonikach
Cena: 37zł/każdy
Dostępność: bardzo dobra - apteki, drogerie, internet
Czy kupię w przyszłości? TAK.


Miałyście już okazję poznać tę linię Tołpy? A może macie inne swoje ulubione kremy do pielęgnacji cery w okolicach 30tki?

Komentarze

  1. Chyba najwyższy czas ją poznać po Twojej recenzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że ja ja nie mam jeszcze 30+ , i mnie przypadł do gustu :P) I ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie sporo tego od Tołpy:) A ja kurcze nie znam firmy i już raczej nie poznam;) Dobrze, że kremiki służyły:)
    pozdtawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może kiedyś i do Ciebie Tołpa trafi :) Niektóre z produktów naprawdę warto poznać.

      Usuń
  4. i u mnie świetnie sprawdziła się linia futuris :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę polecić tę serię mojej Siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do 30 brakuje mi jeszcze 7 lat, więc sobie poczekam z używaniem tych kremów ;) Ale dla mojej siostry byłyby idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z Tołpy miałam tylko ich serum nawilżające i przez try tygodnie działanie: bajka a potem nie wiedzieć dlaczego zaczęło mnie podrażniać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, ja je bardzo polubiłam i taki efekt u mnie nie wystąpił. A może coś innego Cię podrażniło?

      Usuń
  8. nie znam tej firmy, ale z chęcią wypróbuję jakiś kosmetyk (:
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tołpa pozytywnie zaskakuje, choć nie wszystkie produkty się u mnie sprawdziły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo, ale chyba niemożliwym jest, by jednej osobie spasował cały asortyment ;) Bardzo lubię tę markę.

      Usuń
  10. Dobre podejście, przede wszystkim kremu nie dobiera się do wieku tylko potrzeb skóry :)

    Dawno nic nie miałam z Tołpy ale u Antoniny Guzik czytałam dobrze zapowiadającą się recenzję serum dla cery naczynkowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, to serum zbiera świetne opinie! W ogóle bardzo podoba mi się sama formuła serum - ja używałam nawilżającego i również jestem zadowolona.

      Usuń
  11. dla mnie zdecydowana większość kosmetyków do pielęgnacji twarzy jest super, jednak nie do końca jestem zadowolona z kosmetyków do pielegnacji ciała

    OdpowiedzUsuń
  12. ja czasem boje się takich kosmetyków gdyż moja skóra wygląda po nich na tłusta.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?