Recenzja gościnna: Tołpa Dermo Men - żel do mycia twarzy

Tytuł mówi sam za siebie. Przyznam się, że ja również trochę tego żelu używałam i moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Zapraszam na kolejną recenzję gościnną :)




Energizujący żel do mycia twarzy, podobnie jak dwa wcześniej zrecenzowane kosmetyki z linii Dermo Men 30+, okazał się produktem przyjemnym i przydatnym. Jego opakowanie jest wygodne i użyteczne, a przy tym zapełnione przydatnymi informacjami na temat kosmetyku. Konsystencja żelu jest dość rzadka (niestety wpływa to niekorzystnie na jego wydajność...), da się ją szybko rozprowadzić po twarzy i równie szybko zmyć za pomocą wody.


Żel bardzo dobrze oczyszcza - dużo łagodniej niż mydło a przy tym dokładnie. Nie ma problemu z uczuciem ściągnięcia skóry czy wysuszenia, ponieważ po tym żelu ono nie występuje. Kondycja skóry już po paru dniach ulega poprawie, i mimo że żel w żaden sposób nie pomaga na zaskórniki i inne tego typu niespodzianki, to twarz po jego użyciu jest promienniejsza, bardziej wypoczęta. Ten kosmetyk doskonale uzupełnia całą energizującą serię. Jego jedyną wadą jest wydajność.

Opakowanie: tuba 150ml
Cena: 22zł
Dostępność: bardzo dobra - apteki, drogerie, internet
Czy kupię w przyszłości? TAK. 

Komentarze

  1. oo kolejny męski kosmetyk, lubimy too!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojego męża nie namówię do kosmetyków - jest w tym względzie sztrrraszny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egipska BIKOR do wygrania! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wszystko w notce - 22 zł (choć bywają promocje i różni się cena lekko w zależności od sklepu).

      Usuń
  6. aaaaa męski, teraz patrze.. to mnie nie interesuje juz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz że i ja podbierałam go swojemu M. ;) faktycznie - działa bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. peelingi i maseczki do twarzy to tak, ale żelu raczej używać nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe, pomyślałabym że prędzej żel niż maseczkę.... ;)

      Usuń
  9. Zaraziłam męża kosmetykami Bielendy ale następnym razem namówię go na ten żel

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?