Przegląd poczty [27]

W tym miesiącu jeszcze nie było notki z nowościami, które do mnie dotarły - dopiero teraz miałam czas, by się tym zająć, a już kilka przesyłek się uzbierało. Zapraszam do oglądania :)



To już moja kolejna współpraca z Bingo Spa. Lubię te kosmetyki, do tej pory byłam z nich zadowolona. Tym razem wybrałam sobie do testów błoto z morza martwego, maskę z algami i serum pod prysznic i do mycia włosów. 


Jakiś czas temu dostałam maila od sympatycznej Agnieszki z Oriflame, która zaproponowała mi testowanie kosmetyków tej firmy. Wybrała dla mnie te trzy produkty: 
- Oczyszczająca maseczka z glinką Pure Nature
- Tusz do rzęs Oriflame beauty lash extreme mascara
- Krem na dzień Optimals oxygen boost, do cery normalnej i mieszanej
Testuję je już jakiś czas, niebawem będę mieć dla Was recenzje. Póki co najbardziej przypadła mi do gustu maseczka :)


Powyżej widzicie moją nagrodę w konkursie na recenzję kosmetyku na Esentia.pl. Oczekiwałam tej przesyłki niecierpliwie, ponieważ nie miałam pojęcia co będzie w środku. Dostałam podkład Dermacol Pure Gold, maseczkę Miraculum i kilka próbek.


To wygrana z rozdania na blogu Dakottaa. Szczególnie mnie urzekł ten "trawiasty" lakier :-) 


Ostatnia paczuszka to wymianka z Margaretką. Miałam dostać książkę, a dostałam jeszcze zakładkę i maseczkę. Dzięki! :)

I to będzie tyle na dziś. Ledwo zdążyłam z tymi fotami nim słońce zaszło... A od jutra nadrabiam dalsze zaległości recenzjowe - jest kilka ciekawych produktów, które przetestowałam już dłuższy czas temu, i czas o nich wreszcie napisać :)

Komentarze

  1. Super produkty z Bingo Spa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonder lubię, krem mam do innego typu cery i dla mnie bubel;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na moje bingo spa:) Bardzo jestem ciekawa ich zapachow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błotko pachnie błotkiem... a cała reszta bardzo fajnie :)

      Usuń
  4. Niezłe paczki :) Serum z Bingo musi ładnie pachnieć ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne paczuszki, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tusz z Oriflame genialnie rozdziela rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  7. lakier z rimmela najcudowniejszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam inne z tej serii - uwielbiam ten pędzelek. Ale ten kolor troche nie mój, nie wiem jeszcze czy się przekonam...

      Usuń
  8. Sporo tego ;-) Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo super, że przesyłeczka do Ciebie doszła :)) Mam nadzieję, że ze wszystkiego jesteś zadowolona! <3

    Otagowałam Cię http://dakottaa.blogspot.com/2013/05/pytania-i-odpowiedzi.html <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery, które wygrałaś, prezentują się niezwykle zachęcająco:) Uwielbiam bordo, a trawiasty odcień świetnie wpisuje się w wiosenny krajobraz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne paczuszki, z bingospa wybrałam sobie podobny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paczki z Bingospa zazdroszczę :), mam chęć wypróbować ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto :) Skuteczne i przyjemne, a do tego nie drogie.

      Usuń
  13. Gratuluję tylu fantastycznych produktów...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. do mnie również przyszła paczuszka z BingoSpa i rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne przesyłki :) "Trawiasty" lakier jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?