Recenzja gościnna: Tołpa Dermo Men 30+ pod oczy

Dziś mam dla Was pierwszą notkę z nowej serii, która będzie się tutaj czasem pojawiać, a mianowicie recenzje gościnne. Bywa tak, że chcę zamieścić na blogu opis kosmetyku, który zwrócił moją uwagę, jednak nie był przeznaczony dla mojego typu skóry, wieku, i tak dalej, w związku z tym testować go musiał ktoś z moich znajomych lub rodziny. Mam nadzieję, że również i takie notki okażą się dla Was ciekawe i przydatne. Startujemy z linią kosmetyków męskich od marki Tołpa - zapraszam. 



Energizujący krem-żel przeciw zmęczeniu pod oczy 30+ to niepozorny drobiazg, jednak jak się okazało - wiele potrafi. Podobnie jak wiele kosmetyków Tołpy, również umieszczony jest w tubce - tym razem odpowiednio mniejszej. Tubka to świetne rozwiązanie - pozwala na higieniczne i precyzyjne dozowanie kremu, jest szczelna i zajmuje bardzo mało miejsca.

Konsystencja kremu jest lekka, wchłania się on szybko i nie pozostawia na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy. Można go rozprowadzić bardzo szybko, wystarczy na to dosłownie parę sekund, jest więc odpowiedni dla osób żyjących w biegu lub też nie mających zbyt wiele czasu na codzienną pielęgnację.


Efekty stosowania? Od razu widoczny jest wzrost poziomu nawilżenia delikatnej skóry pod oczami, uczucie komfortu i odprężenia. Po paru/nastu dniach regularnego używania zmniejszają się cienie i opuchlizna pod oczami, co sprawia, że twarz wygląda na bardziej wypoczętą, zrelaksowaną i po prostu młodszą. 


Reasumując - krem spełnia obietnice producenta! Jego używanie jest bezproblemowe, wydajność dobra, cena niewielka jak na tę jakość. Produkt jak najbardziej godny polecenia!

Opakowanie: tubka o pojemności 10ml, w kartoniku
Cena: 23zł
Dostępność: bardzo dobra - apteki, drogerie, internet
Czy kupię w przyszłości? TAK. 

Komentarze

  1. Faktycznie ten kosmetyk jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałabym wpierw przekonać mojego TŻ, że kremy także wymyślono dla mężczyzn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, to ciężka sprawa w przypadku niektórych mężczyzn ;))

      Usuń
  3. fajny tylko czy mój D. by go używał? Oto jest pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mężczyzna polubił ten kremik.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja swojego na nic nie namówię, uparty jak osioł...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze,że pojawia się coraz więcej kosmetyków dla mężczyzn:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój tez zadowolony z tego kosmetyku, ale jeszcze bardziej z S.O.S. :)
    Ankietę wypełniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój mąż też bardzo się z nim polubił :)
    zaraz zaglądam w ankietę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. baaardzo fajny pomysł z tymi gościnnymi recenzjami ;) niedługo będę musiała zabrać się za własną pracę licencjacką... pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście mam ją już dawno za sobą... nigdy więcej - za duży stres z tym pisaniem ;)

      Usuń
  10. Jak najbardziej przydatna recenzja:) W końcu panów też w domu mamy, dla mojego małża, jak znalazł:) Dziękuję i pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne są produkty z Tołpy, dla mężczyzn również...:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?