Recenzja gościnna: Tołpa Dermo Men Expert

Jako ostatni z męskiej serii przedstawię Wam krem do zadań specjalnych - balsam S.O.S. przeciw podrażnieniom i zaczerwienieniom. 




Balsam S.O.S. przeciw podrażnieniom to już kosmetyk bardziej specjalistyczny, choć jak się okazuje - równie szybki i bezproblemowy w użyciu jak te opisane przeze mnie wcześniej. Umieszczony jest również w tej wygodnej tubce, skąd łatwo i higienicznie się go dozuje.

Konsystencja odpowiada w pełni męskim potrzebom, ponieważ jest na tyle lekka, że wchłania się błyskawicznie i niczego na twarzy nie widać - żadnej tłustej warstwy czy błyszczenia. Zapach ma przyjemny i nienachalny.


Zgodnie z przeznaczeniem - ten balsam faktycznie łagodzi podrażnienia. Nie dzieje się tak, że zaczerwienienia znikają w mgnieniu oka, ale ulga i odprężenie skóry jest odczuwalne dość szybko. Warto mieć przy sobie taki produkt, zwłaszcza jeżeli posiadamy cerę szczególnie wrażliwą. Poza łagodzeniem podrażnień krem nawilża i odżywia skórę, co również wpływa na jej ogólny komfort.

Podsumowując - może nie jest to kosmetyk absolutnie niezbędny, ale warto go mieć pod ręką.


Opakowanie: tubka o pojemności 40ml, w kartoniku
Cena: 29zł
Dostępność: bardzo dobra - apteki, drogerie, internet
Czy kupię w przyszłości? TAK.

Komentarze

  1. żeby jeszcze tylko ten mój MEN był tak chętny do używania tego typu kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mojemu małżowi pewnie by sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam tego produktu powiem szczerze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mężczyzna również go używa i polubił ,co najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba coś w koncu bez aloesu ? mój mężczyzna ma uczulenie na aloes więc cieżko coś znaleźć dla niego..

    jak mozesz to oddaj głos :) http://misioweopowiesci.o2.pl/konkurs/wiosna-zgloszenie,286.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój go uwielbia, zdecydowanie najlepszy jaki używał :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?