Ujędrnianie ciała z Tołpą - podsumowanie, cz. 1

Jak wiecie, parę miesięcy temu otrzymałam cały zestaw pielęgnacyjny od marki Tołpa, dostosowany do mojego typu skóry. Kluczową rolę w nim odgrywały produkty do pielęgnacji ciała, a zwłaszcza te ujędrniające i antycellulitowe, gdyż na takim działaniu zależało mi najbardziej. Miałam wystarczająco dużo czasu, by każdy z nich porządnie przetestować i postaram się przedstawić Wam każdy z nich i opisać jego działanie. Na pierwszy ogień idzie seria Dermo Body Cellulite oraz Firm.



TOŁPA, Dermo Body Cellulite
ekspresowe serum antycellulitowe 14 dni


Pewnie wiele z Was uśmiechnie się pod nosem, czytając te "14 dni". I ja podobnie zareagowałam. W końcu ileż to razy brałyśmy do rąk kosmetyk, który w przeciągu tygodnia/miesiąca miał odmienić nasze ciało nie do poznania? To serum nie jest bez wad, ale jego skuteczność mnie zaskoczyła.

Opakowanie:
Bardzo wygodne - butelka z dozownikiem (pompką). Pozwala na szybkie, bezproblemowe nałożenie kosmetyku i jest higieniczne. To jest najlepsza forma opakowania jeśli chodzi o smarowidła do ciała, jaką dotąd wymyślono. Butelka umieszczona jest w kartoniku, który jest estetyczny i zawarte na nim są wszelkie potrzebne i interesujące informacje na temat kosmetyku i jego działania.

Konsystencja: 
Rzadka, niemal płynna, a mimo to nie sprawia problemów w nakładaniu - nie spływa ze skóry. Wchłania się w miarę szybko, jeżeli wykonamy krótki masaż. Pachnie bardzo ładnie - cytrusowo, i zapach pozostaje przez jakiś czas na skórze (to akurat cecha wielu produktów Tołpy - ja zakochałam się w ich zapachach). Niestety, serum pozostawia ślady na ubraniach - trzeba uważać, by dokładnie się wchłonęło nim coś na siebie założymy.


Wydajność: 
Przy regularnym stosowaniu dwa razy dziennie starcza na dwa tygodnie - to niby niewiele, ale z drugiej strony takie jest jego przeznaczenie. Zależy to również od obszaru, na jaki je aplikujemy.

Efekty stosowania: 
Działanie serum wynagradza wszelkie niedogodności związane z jego używaniem. Muszę przyznać, że byłam zaskoczona, że efekty mogą być tak widoczne - serum "rozbiło" podskórne grudy, dzięki czemu skóra jest jędrniejsza a cellulit mniej widoczny. Do tego mam wrażenie wyszczuplenia - w miejscach gdzie aplikowałam serum warstwa tłuszczowa stała się ciensza. Dla takiego efektu warto wypróbować ten kosmetyk!

Pojemność: 250ml
Cena: 66zł

Czy kupię ponownie: Mimo wysokiej ceny - tak, ponieważ efekty są naprawdę widoczne.


TOŁPA, Dermo Body Cellulite
peeling antycellulitowy 3w1


Opakowanie:  
Saszetka, taka jak w przypadku maseczek, tylko nieco większa. Wygodne opakowanie na jednorazową porcję kosmetyku, choć ja wolałabym, by był dostępny w większym.

Konsystencja:  
Dosyć gęsta, wygodna w użyciu. Nie ma problemu ani z rozprowadzeniem, ani ze zmyciem peelingu ze skóry. Bardzo ładny zapach!

Wydajność:  
Saszetka starcza na jeden peeling całego ciała. Możemy ewentualnie używać go tylko na wybrane partie - wtedy wystarczy na dłużej.

Efekty stosowania:  
Takie, jakich oczekiwałabym od dobrego peelingu - skóra jest porządnie wygładzona, ujędrniona, dobrze przyjmuje balsamy. Peeling nie wysusza ani nie ściąga skóry. Zapach pozostaje przez jakiś czas na skórze, co jest dodatkowym atutem.

Pojemność:  42g
Cena:  7,60zł

Czy kupię ponownie: Preferuję peelingi w większych opakowaniach, ale np w podróży być może po niego sięgnę.



TOŁPA, Dermo Body Firm
ujędrniające serum liftingujące


Opakowanie:  
Tak samo jak w przypadku serum 14-dniowego - idealne.

Konsystencja:
Lekka i rzadka, pozwalająca szybko rozprowadzić serum po skórze. Najlepiej się wchłania w połączeniu w krótkim masażem ciała. Ładnie, choć delikatnie pachnie.

Wydajność:
Całkiem niezła, używałam przez miesiąc i jeszcze sporo pozostało w butelce.



Efekty stosowania:
Długotrwale nawilża, skóra jest w lepszej kondycji po jego zastosowaniu. Efekt ujędrnienia nie jest widoczny natychmiastowo, ale pojawia się już po ok. tygodniu regularnego stosowania. Serum napina skórę i ją uelastycznia.

Pojemność: 250ml
Cena:  47zł

Czy kupię ponownie:
W zasadzie nie zauważyłam w tym serum żadnych wad, ale chyba nie kupię go zbyt szybko ponownie. Myślę, że znajdę podobnie działające kosmetyki w niższej cenie. No chyba, że trafi się jakaś fajna promocja - wtedy sięgnę po nie bez wahania :)


Miałyście okazję wypróbować któryś z tych kosmetyków? Co sądzicie o balsamach antycellulitowych i wyszczuplających?

Komentarze

  1. nie znam tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to serum chciałabym go mieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Serum liftingujace niestety pokonało mnie zapachem ;) A na ten peelig obecnie poluje, ale nie mogę go znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że zapachy Tołpy nie każdemu pasują - mnie akurat odpowiadają jak najbardziej.

      Tołpę zazwyczaj kupuję w Krakowie w drogerii połączonej z apteką w Galerii Krakowskiej, bo tam jest spory wybór. Nie wiem, jak w innych miastach, ale myślę że najlepiej szukać w aptekach.

      Usuń
  4. Miałam pierwsze 2 kosmetyki - serum i peeling. Godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam wszystkie trzy z prezentowanych, i u mnie dały zadowalające efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, więc pewnie będę do nich regularnie wracać.

      Usuń
  6. Zainteresowałaś mnie tą skutecznością ekspresowego serum.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię Tołpę i fajnie,że działa myślę,że sięgnę po te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no no, to serum jest bardzo obiecujące, jakby nie ta cena to pewnie bym po nie pobiegła do drogerii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, cena może trochę odstraszać... ale dla mnie efekty jednak ją wynagradzają :)

      Usuń
  9. Uważam, że tego typu kosmetyki są potrzebne, ale same nie rozwiążą problemu. Mogą wygładzić skórę, zmniejszając tym samym widoczność cellulitu, ale nie obejdzie się bez ćwiczeń i zmiany nawyków żywieniowych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety-stety prawda. Dieta i ruch to podstawa, aczkolwiek ja bardzo lubię takie "wspomagacze". Kiedyś odchudzałam się nie stosując kosmetyków do tego celu, i jednak teraz widzę że efekty są troszkę lepsze, kiedy używam smarowideł :) Bardzo istotną kwestią jest również to, że te balsamy niejako zmuszają do masażu dwa razy dziennie - a on (przynajmniej u mnie) dobrze działa na zmniejszenie cellulitu.

      Usuń
  10. Ja mecze inne serum tej firmy zobaczymy co bedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa nazwa i recenzją mnie zachęciłaś :) jeszcze się zobaczy :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że ceny są takie wysokie. W przeciwnym razie nie wahałabym się ani chwili.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele osób polecało mi kosmetyki ujędrniające z Tołpy, a po Twojej recenzji jestem już w 100% przekonana, że w najbliższym czasie zainwestuję w ich serum 14-dniowe. Wydaje się świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie uzywam takich kosmetykow, ale moze kiedys sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie musisz (bo nie masz cellulitu), to tylko pozazdrościć :)

      Usuń
  15. Kurczę, strasznie kuszące są te kosmetyki Tołpy...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekspresowego serum miałam okazję używać i również go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze kiedyś wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena tego serum jest trochę za wysoka, ale widocznie produkt jest tego wart:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawi mnie to serum, tylko nie przepadam za zapachami Tołpy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że niektórzy tych zapachów nie lubią... dla mnie są super :)

      Usuń
  20. Chchciałąbym wypróbować ,ale nie na moja kieszen:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje więc czekać na fajną promocję - czasami się zdarzają.

      Usuń
  21. Nie znam tych kremików, ale peeling jest prze cudowny:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?