Zmywacz w żelu od Donegal

Wydawało mi się, że w kategorii zmywania lakieru wymyślono już wszystko, co się dało. No bo w sumie jaka to filozofia? Jednak okazuje się, że trafiłam na coś nowego. Znacie zmywacze w żelu? Jeżeli jesteście ciekawe, zapraszam do przeczytania recenzji...



DONEGAL
zmywacz do paznokci w żelu
o zapachu mango

Od producenta:

Zmywacz do paznokci w żelu usuwa lakier, jednocześnie pielęgnując i chroniąc płytkę paznokcia. Zawarte w preparacie witaminy A, B, E, F, H odżywiają paznokcie w widoczny sposób poprawiając ich wygląd.

Prowitamina B5 intensywnie nawilża, zmiękcza i uelastycznia naskórek. 

Łagodny owocowy zapach oraz żelowa konsystencja zapewnia komfort użytkowania.


Moje wrażenia:

Typowy zmywacz jaki jest - każdy widzi. Byłam przekonana, że tego typu preparat musi mieć niezbyt przyjemny zapach, trochę też wysuszać paznokcie a to wszystko jest ceną za jego skuteczność, czyli usuwanie lakieru. Jak się okazuje - niekoniecznie!

Zmywacz w żelu z początku wydawał mi się jakimś dziwnym wynalazkiem, bardziej gadżetem mającym zwiększyć sprzedaż niż czymś faktycznie działającym i praktycznym. Przerobiłam w końcu tyle "ekspresowych zmywaczy", zmywaczy w płatkach, kostkach i tym podobnych, po których i tak wracałam do klasycznego zmywacza, ponieważ okazywały się nieskuteczne. Tym razem jest inaczej. Żelowa formuła nie jest sloganem reklamowym, a rozwiązaniem zwiększającym komfort używania tego preparatu i przy okazji nie zmniejszającym jego skuteczności. Bardzo przypadł mi do gustu ten kosmetyk, opiszę więc po kolei za co go tak polubiłam :)

Zmywacz dostajemy w plastikowej buteleczce. Dozownik jest bardzo wygodny - można wylać potrzebną ilość żelu i ani kropli więcej. Żelowa konsystencja sprawdza się idealnie - zmywacz nie spływa z wacika ani z paznokcia, w związku z tym zarówno kosmetyku jak i wacików zużywamy jednorazowo o wiele mniej, niż zwykle. Skutecznie zmywa lakiery, co jest jego podstawowym zadaniem rzecz jasna. Oprócz tego nie wysusza skórek - a w przypadku klasycznych zmywaczy często się to zdarza. Mam wrażenie, że dzięki tej żelowej formule jest trochę bezpieczniejszy dla naszych paznokci. Kolejna kwestia - zapach. Jest o wiele bardziej znośny niż zazwyczaj się to zdarza w przypadku tych preparatów. No i cena jest naprawdę niska. Dla mnie to świetny zmywacz, jeżeli tylko byłby lepiej dostępny kupowałabym go za każdym razem. Polecam!


Opakowanie:  plastikowa butelka 150ml
Cena:  6zł
Dostępność: widziałam go tylko online
Czy kupię w przyszłości? Bardzo chętnie, o ile gdzieś będzie. 


Widziałyście go już? Używacie jakichś innych zmywaczy niż te klasyczne?

Komentarze

  1. Mój ideał wśród zmywaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zacznę malować na pewno sobie sprawię, bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio widziałam taki zmywacz w internecie i byłam bardzo ciekawa tego wynalazku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wypróbowałabym go, nigdy nie miałam styczności z takimi zmywaczami

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie za słaby,ale przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  6. kupię go jak wykończę to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam pachnące zmywacze! i jeszcze ta żelowa konsystencja, nie wysuczanie skórek i w ogóle, jej chciałabym go mieć! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?