Przegląd poczty [20]: Program pielęgnacyjny od Tołpy

Ta notka będzie zapowiedzią tego, o czym za jakiś czas będziecie mieli okazję przeczytać na moim blogu. Będzie ona jednak trochę inna, niż zwykle. Z resztą... najpierw rzućcie okiem:



To wszystko, co wyżej widzicie, to indywidualny program pielęgnacyjny dostosowany do potrzeb mojej skóry, który przygotowała dla mnie firma Tołpa. Przyznam, że gdy otworzyłam paczkę "trochę" mnie zatkało. Teraz przybliżę Wam po kolei, co dokładnie do mnie przyszło:


Tołpa Dermo Face, Futuris 30+
- krem przeciw pierwszym zmarszczkom na dzień
- krem przeciw pierwszym zmarszczkom na noc
- maska-ekspres witalizująco-nawilżająca na twarz, szyję, dekolt i biust
Tołpa Dermo Face, Hydrativ:
- nawilżający krem odprężający
- nawilżające serum odprężające
Tołpa Dermo Face, Physio:
- tonik nawilżający
- płyn micelarny
Tołpa Dermo Face Strefa T: 
- matujący krem nawilżający
- maska-peeling-żel 4w1 oczyszczająco-matująca


Tołpa Expert, Parodontosis:
- pasta do mycia zębów
- żel do mycia zębów, bez fluoru
Tołpa Dermo Face, Strefa T:
- matujący żel do mycia twarzy


Tołpa, Planet of Nature:
- masujący peeling ujędrniający pod prysznic
- wyszczuplający krem-żel antycellulitowy
Tołpa Dermo Body, Firm:
- ujędrniające serum liftingujące
Tołpa Dermo Body, Cellulite:
- ekspresowe serum antycellulitowe 14 dni
- peeling antycellulitowy 3w1


Tołpa Dermo men 30+
- energizujący krem-żel przeciw zmęczeniu
- energizujący krem-żel przeciw zmęczeniu pod oczy
- energizujący żel do mycia twarzy
Tołpa Dermo men Expert:
- balsam S.O.S. przeciw podrażnieniom


Kosmetyki już zaczęłam testować, w niektórych przypadkach z drobną pomocą przyjaciół :) Mam nadzieję, że ten zestaw okaże się fajnie dobrany dla mnie i poprawi stan mojej skóry. Który kosmetyk najbardziej Was zaciekawił? A może któregoś z nich już używałyście?

Komentarze

  1. O ludzie, ileż dobroci! : o Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic tylko gratulować i zazdrościć!:) Już u kilku dziewczyn widziałam te cudowne paczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw na bogato...:)
    Wytrwałości w recenzowaniu...:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale paka :)

    Zazdroszczę :D

    Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się przyznać, ze trochę zazdroszczę ;) Miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale paka :) Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego i owocnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nieźle się postarali :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała paczka :D
    Przyjemnego testowania, widzę kilka "swoich" kosmetycznych pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hoho, ile kosmetyków! :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale paczucha! super rzeczy, zazdroszczę ;]
    miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  12. Udany zestaw a jeżeli tylko dopasowany do Twoich potrzeb to się chwali, nawet bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kompleksowo ci wybrali kosmetyki, gratuluje i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, ale tego, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Naprawdę się postarali :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o nie weirze sama ile teog jest :O

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjemnego testowania. Wspaniały zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ale Twoja skóra ma potrzeby! Hi hi hi - super zestawik :)
    PS. A te perfumy to Beyonce - Pulse i oczywiście stoją na mojej półeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. żadnego z nich nie miałam :( czekam najbardziej na recenzje tych żeli do twarzy :D
    Udanego testowania :)!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Tolpe !! U mnie na blogu jest kilka recenzji ich produktów. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?