Siedem ziół... i to nie wszystko ;)

Mimo enigmatycznego tytułu notki nie będę długo trzymać Was w niepewności ;) Bohater dzisiejszej recenzji to...



BingoSPA
Szampon borowinowy
i 7 ziół

Od producenta:

Szampon borowinowy BingoSpa zawiera starannie dobrana kompozycja siedmiu naturalnych ekstraktów ziołowych:
- z rozmarynu,
- szałwii,
- nasturcji,
- łopianu,
- cytryny,
- sosn,
- rukwii,
które wzmacniają cebulki włosowe, działają tonizująco. Szampon BingoSpa pomaga włosom odzyskać sprężystość, elastyczność i puszystość oraz powoduje, że mniej się przetłuszczają. Włosy są optymalnie nawilżone i odżywione na całej długości. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, miękkie i delikatne w dotyku.

Doskonały rezultat:
włosy oczyszczone i lekkie od nasady po końce,
włosy pełne blasku i naturalnej świeżości,
włosy mocne i puszyste


Moje wrażenia: 

Szamponu tego używałam już chwilę temu, dopiero teraz jednak zabrałam się za opisanie moich spostrzeżeń na jego temat. A jest ich sporo...

Zacznę od pierwszej rzeczy, która rzuca się w oczy - od opakowania. Jest to prosta butla z metalową zakrętką. No i właśnie - ta zakrętka później okazuje się prawdziwym przekleństwem. To chyba najbardziej niewygodna butelka szamponu z jaką kiedykolwiek miałam doczynienia. Jeżeli trafi w Wasze łapy, zróbcie tak jak ja - jak najszybciej przelejcie kosmetyk do opakowania z pompką. Ogólnie rzecz ujmując wygląd butelki równiez nie powala na kolana - dwukolorowa etykieta schodzi szybko przy kontakcie z wodą, i sytuację (wizualną :) ratuje tylko śliczny kolor szamponu. Ale nie ma co się zrażać na tym etapie - kosmetyk ten swój niepozorny wygląd z nawiązką nadrabia działaniem.

W skład szamponu, jak mogliście przeczytać powyżej w tekście producenta, wchodzi aż siedem ziół. Zaintrygowało mnie to - dopiero od niedawna poświęcam większą uwagę pielęgnacji włosów, nie miałam więc jeszcze okazji wypróbować zbyt wielu szamponów specjalistycznych ani zapoznać się z działaniem konkretnych ziołowych ekstraktów. A tu mam ich aż siedem! Moje włosy, poza okazyjnym łupieżem (pojawiającym się chyba z powodu stresu...) nie miały nigdy zbyt wielkich wymagań. Wszystko z nimi było ok. Jak się okazuje - istnieją kosmetyki, po których jest "więcej niż ok" :)

Konsystencja - w porządku. Zapach bardzo przyjemny, przez jakiś czas zostaje na włosach ale raczej delikatnie. Bardzo dobrze się pieni, trochę gorzej zmywa. Wydajność taka sobie, ale stosunek ceny do pojemności to wynagradza.

Bardzo mi miło opisywać produkt, który w moim przypadku spełnił 100% obietnic producenta. Dobrze oczyszcza, włosy są po jego użyciu lekkie i puszyste, szampon nie wywołał we mnie zadnych reakcji alergicznych ani nie spowodował nawrotów łupieżu. Można powiedzieć, że spełnia niezbędne minimum tego, co ma robić szampon, ale on ma jeszcze jedną cechę, która bardzo mi się spodobała... Otóż gdy go stosowałam moje włosy stały się bardziej lśniące, błyszczące. Dotychczas taki efekt udawało mi się uzyskać tylko płucząc włosy w chłodnej wodzie (taki zabieg zamyka łuski włosa), ale rzadko miałam czas i chęci więc w zasadzie zaniechałam tej czynności. Szampon ziołowy zrobił to za mnie :) Za to ma duży, ogromny plus! Żałuję, że nie jest lepiej dostępny, mam nadzieję że to się za jakiś czas poprawi bo chciałabym go częściej kupować.


Opakowanie: butelka 300ml
Cena: 10zł
Czy kupię w przyszłości? TAK.


A może widywałyście ten szampon w jakimś sklepie stacjonarnym? Do tej pory jeśli chodzi o produkty BingoSpa natykałam się na nie czasem w marketach, ale asortyment był bardzo ograniczony...

Komentarze

  1. nie spotkałam go nigdy w sprzedaży stacjonarnej, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie widziałam go w żadnym stacjonarnym sklepie. A szkoda, bo z chęcią wypróbowałabym jakiś kosmetyk Bingo Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie opakowania Bingo są koszmarne, ale widze, ze szampon się sprawdził, ja obecnie mam serum z jedwabiem i niestety nie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie rzeczywiście - mało wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miała jeszcze nic z Bingo - super że CI tak podpasował:) nawiasem mówiąc nie wiedzialam że płukanie w chłodnej wodzie zamyka łuski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tego szamponu bingo jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio BingoSpa króluje na blogach :D Coraz bardziej mnie kusi, abym i ja coś miała tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja rownież nie miałam tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego produktu ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie widziałam żadnego produktu BingoSpa w stacjonarnym sklepie szkoda bo pewnie na coś bym sie prędzej skusiła! a szampon troche nie przemawia do mnie zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety, jeśli włosy stają się puszyste po nim, nie dla mnie to cudeńko :) ja raczej stosuję szampony,które ułożą w jakiś sposób mój nieład na głowie,który tworzy się zaraz po umyciu :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja raczej nie kupię, bo nie zdziałał cudów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest przyciągający :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmmm fajnie się zapowiada z Twojego opisu :) Nawet w miarę tani jest, chyba się skuszę na niego

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie znowu ten szampon przyniósł wszystko co najgorsze - wypadanie włosów i łupież. Dla mnie to był najgorszy szampon na świecie, ale jak widać, na każdą z nas ma inny wpływ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, to przerażające... mam nadzieję że gdy odstawiłaś, te objawy zniknęły?

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?