Emulsja do higieny intymnej Biały Jeleń

Dziś recenzja kolejnego kosmetyku z jelonkowego zestawu. Zapraszam!


 
Pollena Ostrzeszów
BIAŁY JELEŃ
Hipoalergiczna emulsja do higieny intymnej premium

Od producenta:

Biały Jeleń emulsja do higieny intymnej to specjalnie opracowana formuła do codziennej higieny i pielęgnacji intymnych miejsc kobiety. Zawiera łagodzącą alantoinę oraz kwas mlekowy, który wspomaga naturalne mechanizmy obronne ciała przed zewnętrznymi podrażnieniami. Zastosowane ksylitol i laktitol jako naturalne prebiotyki utrzymują prawidłową równowagę ekosystemu mikroflory skóry. Emulsja zmniejsza ryzyko występowania infekcji i korzystnie wpływa na błony śluzowe, zapewniając uczucie świeżości.

- posiada fizjologiczne pH
- zawiera łagodne substancje myjące
- wspomaga odbudowę naturalnej mikroflory
- nie zawiera alergenów i parabenów

Szałwia jest źródłem olejków eterycznych, garbników, żywic i kwasów organicznych. Wykazuje właściwości przeciwzapalne i ściągające, hamuje wzrost drobnoustrojów. Dzięki zawartości olejków eterycznych działa kojąco na błony śluzowe, łagodzi stany zapalne delikatnej i wrażliwej skóry. Sok z ogórka łagodzi podrażnienia i zmiękcza skórę. Intensywnie ją nawilża regulując równowagę wodną skóry, tonizuje i odświeża. Eliminuje problem świądu. Działa odświeżająco i ściągająco.



Moje wrażenia:
Ta emulsja jest po prostu... w porządku. Działa tak, jak możnaby się tego spodziewać - jest łagodna, odświeża, nie podrażnia. Jej używanie nie wzbudziło we mnie żadnych głębszych refleksji, po prostu jest to kosmetyk, który spełnia swoje zadanie i nic ponadto. Dla mnie to całkowicie wystarczy, ponieważ jeśli chodzi o płyny do higieny intymnej, nie poświęcam im nadmiernej uwagi. Mają być i działać - i ten właśnie taki jest. Podoba mi się że nie podrażnia, nie wysusza, ma przyjemny zapach. Na dodatek jest bardzo wydajny - starczy na długo. Ma jedną wadę, którą zauważyłam od razu - bardzo nie podoba mi się dozowanie. Tego typu kosmetyki najlepiej sprawdzają się w butelkach z pompką, inna forma opakowania jest po prostu niewygodna i tak też jest w tym wypadku. Jelonkowa Emulsja jest bardzo tania - zapewne sięgnę po nią również w przyszłości, zwłaszcza jeśli producent pomyślałby nad zmianą opakowania.


Opakowanie: plastikowa butelka 300ml
Cena: 7,50zł
Dostępność: dobra - drogerie, markety, internet
Czy kupię w przyszłości? Całkiem prawdopodobne. 

Komentarze

  1. wczoraj uzywałam żelu pod prysznic jelonka i jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka próbek tej emulsji i muszę je w końcu wykorzystać, zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na zmianę lubię i nie cierpię tj firmy ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też tak trochę mam... chociaż jednak dużo częściej ich lubię, niż nie lubię ;)

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze nic z białego jelenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nie sposób się na niego nie natknąć :)

      Usuń
  5. Osobiście jestem z niej bardo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja się z nią polubiłam, przeszkadza mi tylko że nie ma w niej pompki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przepadam za firmą Biały Jeleń ;D

    zapraszam, u mnie ROZDANIE.
    http://nutellaaa-lover.blogspot.com/2013/03/moje-pierwsze-rodzanie.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?