Przegląd poczty [22]: Marcowe testowanie

W marcu jak w garncu, a u mnie znów sporo nowości. Zapraszam na przegląd poczty i tym samym zapowiedzi recenzji, które ukażą się za jakiś czas.




Wygrany w facebookowej akcji krem Bielendy Młodzieńczy Blask.


Zestaw Bioderma Matricium od Sówki81 do testowania, oraz parę miłych drobiazgów :)


Płatki kolagenowe pod oczy BeautyFace, też z facebooka. Wybrałam wersję likwidującą cienie i opuchliznę.


Próbki Skincode od Samplecity... Szczerze mówiąc mocno się zdziwiłam, gdy otworzyłam przesyłkę. Wydawało mi się, że do testowania dostaniemy pełnowymiarowy produkt...


A te rzeczy już od jakiegoś czasu testuję :) Zestaw od Efektimy zawierający:
- balsam antycellulitowy Cellu-Cure
- serum modelujące biust Push Up - Cure
oraz pięć różnych maseczek:
- maseczka skutecznie odmładzająca 3d
- maseczka glinkowa oczyszczająca
- maseczka błyskawiczna peel-off
- maseczka doskonale nawilżająca
- maseczka błotna przeciwzmarszczkowa


A jak tam u Was? Jakieś nowości na horyzoncie? Ja tu o wiośnie, a od wczoraj jestem zasypana śniegiem... piękny marzec, nie ma co ;)

Komentarze

  1. Miłego testowania :) a z SampleCity się nie wysilili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. życze miłego testowania :)
    super kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Efektima - jestem ogromnie ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zwłaszcza tak zachwalanego serum do biustu... zobaczymy :)

      Usuń
  4. Ooo widzę że cała gama produktów do testowania!
    Miłego rozpieszczania się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłych testów, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Testuj testuj, a ja czekam na opis kremu Bielendy, bo już go chciałam kupić niedawno, ale coś zwątpiłam, poczekam na recenzję.
    A te kosmetyki dziecięce, to naprawdę dobre, tylko dość drogie, chociaż patrząc na efekt przemarźniętych policzków u mojej córki, to nie ma zmiłuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie z pewnością recenzja Bielendy, ale do końca nie wiem kiedy dokładnie - muszę najpierw wykończyć to co obecnie testuję do twarzy :)

      Usuń
  7. Miłego testowania, bardzo jestem ciekawa tych płatków pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo fajnych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemnego testowania, te płatki kolagenowe ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SampleCity zaszalało, nie ma co,,, :D
    miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no no masz sporo do testowania,z pewnoscia bedzie co robic :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. w takim razie czekam na recenzje i życzę udanego testowania - cokolwiek to nie oznacza;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kosmetyki,same nowości,których nie miałam okazji jeszcze przetestować.Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego testowania. Czekam na recenzje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego testowania życzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej mnie interesuje Zestaw od Efektimy push-up i czekam z niecierpliwością na recenzje....:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ się obłowiłaś...miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa, czy serum modelujące biust z Efektimy spełni Twoje oczekiwania. Na rynku można znaleźć wiele preparatów sprzyjających walce z cellulitem. Niestety, nasze piersi są traktowane po macoszemu i wiele drogeryjnych produktów średnio radzi sobie z pielęgnacją tej partii kobiecego ciała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Płatki kolagenowe pod oczy BeautyFace - chętnie bym wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?