Przegląd poczty [21]

Tradycyjna już notka z nowościami. Na początek miła przesyłka od portalu Uroda i Zdrowie...




Jak widzicie, dostałam Certyfikat rzetelnej blogerki :-) a oprócz tego do testów balsam i błyszczyk z Joanny, próbki Miessence, oraz...


...olej rzepakowy z shakerem :) Na moim blogu ostatnio niewiele było postów kulinarnych, ale nie oznacza to, że nie jestem zainteresowana zdrowym odżywianiem. Olej przetestuję chętnie, natomiast mam mały problem z tym shakerem... kompletnie nie umiem go używać. Ktoś ma coś takiego? Co się z tym robi? ;-)


Kolejna z przesyłek to również materiał do testów - tym razem antycellulitowy żel ujędrniający Drenafast oraz Aloe Vera - żel aloesowy. Oba kosmetyki otrzymałam od sklepu Prosto z natury


Ta paczuszka to wygrana z rozdania na blogu Esy, floresy, fantasmagorie. Znajduje się tu róż z Glossyboxa, "takie coś" na oczy do spania ;-) oraz czekoladowy błyszczyk. Bardzo sympatyczny zestawik. Dzięki!


Kolejna nagroda w rozdaniu - tym razem od Emilki z bloga EmKa Beauty. Dużo kosmetyków do kąpieli, czyli to co lubię najbardziej :-) 


I jeszcze jedno rozdanie - blog Kraina kosmetyków i innych specyfików wspólnie z firmą Venita organizował konkurs, gdzie udało mi się wygrać nagrodę pocieszenia :) Trafiona idealnie, bo zarówno odżywkę do paznokci jak i pomadkę z filtrem zamierzałam niebawem kupić :)


Uff - to już wszystko na dziś. Jak widzicie mam pełne ręce roboty z testowaniem :-) A Wy co dostałyście ciekawego ostatnio?

Komentarze

  1. Ja wczoraj dostałam przesyłkę z nagrodą pocieszenia z rozdania u tonia0..I jestem mocno szczęśliwa, bo to Balea..I nawet fakt zniszczenia przesyłki przez PP nie zepsuł mi humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję certyfikatu :) zasłużyłaś na niego :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kosmetyków! Ten czekoladowy błyszczyk wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jakie piękne zestawy :) Gratuluję! Też właśnie wczoraj zamówiłam kartę 'Dbam o siebie'

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ile tego!
    Gratuluje certyfikatu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super nowości
    też dostałam ten olej
    a shaker można wykorzystać np do zrobienia omletu, coś w tym stylu:
    http://www.thegreenhead.com/2009/11/shake-me-egg-shaker.php

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To już jakiś pomysł :) Spróbuję przy najbliższej okazji...

      Usuń
  7. ależ się obłowiłaś! i tyle wygranych w rozdaniach, brawo:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazroszczę:) Zapraszam do siebie na wiosenne rozdanie, w którym można zgarnąć Benetint od Benefitu i lakier z blogerskiej edycji Wibo: http://whitetheme.blogspot.com/2013/02/wiosenne-rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, sporo fajnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow-gratuluje współprac i wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, ile tego *O*
    Ja mam ten balsam z apteczki babuni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile cudowności :) zazdroszczę ;)

    miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ! :) Przyjemnego testowania !! :) :) Zapraszam na moją nową recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale genialne paczki!
    Przyjemnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał, ale tego dużo, super paczuszki i miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje i życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ktoś tu ma szczęście :D I dobrze, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. noo miałaś dużo szczęścia widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "takie coś na oczy do spania" - też o tym marzę ale nigdzie dostać nie mogę ;)
    i masz mój ukochany olejek do kąpieli waniliowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na bogato;)

    Miodowy balsam, uwielbiam...;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne przesyłki. I te wygrane i te testowe :D
    Cieszę się, że nagroda pocieszenia przyda się :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej jestem ciekawa tego aloesowego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekoladowy błyszczyk to musi być cudne mieć czekoladę na ustach która nie tuczy

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mnie zaciekawił żel aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bingo Spa z kolagenem coraz bardziej mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz już gdzieś tą recenzję Balsamu z Joanny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, tutaj: http://rincewind99.blogspot.com/2013/03/miodowa-sodycz.html :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?