Biały Jeleń - szampon z chlorofilem



Hipoalergiczny szampon BIAŁY JELEŃ
z naturalnym chlorofilem

Od producenta: 

Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem powstał z myślą o osobach z różnego rodzaju alergiami i problemami skórnymi. Jest przeznaczony głównie dla osób o skórze wrażliwej, mieszanej i do włosów tłustych. Jego receptura została oparta na naturalnych, bezpiecznych i delikatnych środkach myjących i pielęgnujących włosy, które po umyciu łatwo się rozczesują, są miękkie, lśniące i puszyste. Przebadany klinicznie wśród osób z alergiami skórnymi. Nie zawiera alergenów i sztucznych barwników.

Zawiera:
 - proteiny pszeniczne ułatwiające rozczesywanie
 - bawełnę wygładzającą powierzchnię włosa
 - biotynę zwaną witaminą pięknych włosów
 - naturalny chlorofil regenerujący podrażnioną skórę.


Moje wrażenia:

Najkrócej mogłabym zrecenzować ten szampon w ten sposób - nie zauważyłam specjalnego odżywienia włosów po jego stosowaniu, jednak również nic złego im nie zrobił, dobrze je oczyszczał i odświeżał. Tyle jak dla mnie wystarczy w zupełności i tyle właśnie oczekuję od kosmetyku tego typu. Ale zacznijmy od początku...

Szampon dostajemy w plastikowej butli o pojemności 300ml. Jest całkiem wygodna w użyciu, wygląda w miarę estetycznie, więc tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń. Szampon posiada dość rzadką konsystencję, która skłania do nakładania sporych jego ilości - ale to błąd, kosmetyku wystarczy dać naprawdę niewiele by skutecznie umyć włosy. Jeżeli się o tym pamięta, szampon jest bardzo wydajny :) 

Zapach - świeży i dość przyjemny, ale nie wyróżniający się zbytnio. Pozostaje przez jakiś czas na włosach.

Po użyciu szamponu włosy bezproblemowo mogłam rozczesać, pozostawały również czyste i nieprzetłuszczone przez długi czas (4 dni... a być może i dłużej, ale tego nie wiem, bo dłużej nie czekałam ;). Mam naprawdę bardzo długie włosy i nigdy nie myję ich codziennie, i najbardziej lubię szampony, które pozwalają mi utrzymać czystość przez 3-4 dni minimum.

Podsumowując - dla mnie się sprawdził, nie zaskakoczył niczym ale i nie pokazał żadnych wad, dlatego nie wykluczam ponownego zakupienia go w przyszłości :)


Opakowanie:  plastikowa butelka o pojemności 300ml
Cena: ok. 7zł
Dostępność: bardzo dobra - markety, drogerie, internet
Czy kupię w przyszłości? Bardzo możliwe. 


Znacie tego jelenia? Ostatnio widziałam w jednej z galerii w Łodzi duże stoisko z produktami Biały Jeleń. Były tam m.in. szampony i żele pod prysznic w opakowaniach o naprawdę dużych pojemnościach. Uważam że te kosmetyki to bardzo opłacalny zakup, choć jak to w większości raczej takie zwyklaczki. Niemniej, po tym co wypróbowałam mam ochotę na sprawdzenie innych wersji zapachowych, które są bardzo zastanawiające... np żele "łopian i jagoda", "dziewanna i rokitnik", "babka lancetowata i dzika jabłoń", "kalina i jagoda". Nie sądzicie? To dość oryginalne i rzadko spotykane połączenia, poza tym jakoś tak staropolsko mi się kojarzą :)

Komentarze

  1. W Manufakturze właśnie jest to stoisko:) Ale te szampony można kupić w pawilonach typu Społem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tam byłam :) A co do Społem to nie mam pojęcia gdzie są te pawilony...

      Usuń
  2. Mnie ten szampon z początku zachwycił, ale po dłuższym czasie zaczął wysuszać mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, mam nadzieję że u mnie się tak nie stanie :/

      Usuń
  3. OO ciekawy, tani i dość spora pojemność..

    OdpowiedzUsuń
  4. Za taką cenę jeśli nie niszczy włosów to już duży sukces...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie niszczy, jednak moje włosy nie mają zbyt dużych wymagań.

      Usuń
  5. Do oczyszczania w sam raz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ma w sobie SLS ;/ Pisze na nim, że jest naturalny, a to niestety nieprawda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Aczkolwiek ja akurat wolę szampony z SLS, niestety, ale po prostu lepiej oczyszczają mi włosy. Natomiast żele pod prysznic najbardziej lubię te bez tego składnika, stąd i moja niezbyt pozytywna opinia na temat żelu pod prysznic Biały Jeleń (umieściłam chwilę wcześniej).

      Usuń
  7. powiem ci że mam kilka kosmetyków z białego jelenia i jestem bardzo zadowolona:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również większość przypadła do gustu, choć nie wszystkie.

      Usuń
  8. te kosmetyki sa tanie i swietne.
    ja testowalam kilka od firmy,zel z jagoda opisalam u siebie

    http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/2013/02/biay-jelen.html

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie włosy po tym szaponie szybko się przetłuszczają :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto się tym zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię markę i doceniam coraz bardziej :) Nie znam jeszcze pełnej oferty, ale jak tylko znajdę, na pewno kupię coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiam się nad szamponem z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biały jeleń kojaży mi sie tylko z mydłem ale zaczynam skłąniać sie do zakupu jakiegość innego ich produktu i może będzię to ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie odpada -wogole się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalina i jagoda z nazwą zmiotą wszystkich ;D ja dostałam ten szampon ostatnio na spotkaniu blogerek z okazji dnia kobiet,po Twojej recenzji aż nie mogę się doczekać aż wykończę inne i zabiorę się za tego jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dużo słyszałam o Białym Jeleniu, ale nic nie miałam z tej firmy. A jeżeli chodzi o szampon to on ma przede wszystkim myć i nie uczulać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szamponu nie miałam, ale żele bardzo lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. To chyba tylko ja nie używałam Białego Jelenia..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą Malinko :)

      Kosmetyków jest tak dużo, że nie sposób przetestować wszystkiego...

      Usuń
  19. słyszałam sporo i dość sprzecznych opinii...chyba nie zaryzykuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ich płyn do higieny intymnej, naprawdę świetnie sprawdził się, innych jeszcze nie znam, szamponów też niestety jeszcze nie miałam, ale wypróbuję, koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn też bardzo przypadł mi do gustu, chyba najbardziej z całej serii.

      Usuń
  21. Najbardziej zaintrygowała mnie informacja o nie przetłuszczeniu się włosów przez 4 dni. Ile zwykle czasu są w takim stanie po innych szamponach? Czy ten zmienił coś w ich stanie w tym temacie? Bo moje przetłuszczają się tragicznie, a ze względu na długość też nie chcę ich myć codziennie..

    ps.: odpowiedź o aptekach masz na blogu :)

    Pozdrawiam, Cholera Naczelna :)
    -----------------------------
    http://4cholery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam zły szampon, to 2-3 dni max, natomiast 4-5 to wynik jaki mi odpowiada aczkolwiek nieczęsto zdarza się bym myła włosy rzadziej niż co 4 dni. Z tym że moje włosy nie przetłuszczają się ponad normę - podejrzewam, że to właśnie dzięki temu iż nie myję ich codziennie. Odkąd myję rzadziej, ich stan zdecydowanie się poprawił choć okres przejściowy był trudny.

      Jeleń jest zupełnie w porządku, ale jeśli zależy Ci na jeszcze mocniejszym odświeżeniu (i dłuższym), to sprawdz szampon o nazwie Szulfokoll, recenzowałam go na blogu.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?