Zimowe spa

Od samego początku testowania tego musu mam wrażenie, że to kosmetyk idealnie pasujący na zimę. Zapraszam do przeczytania mojej recenzji :)


 
TOŁPA, Eco spa, Vitality
aksamitny krem-mus pod prysznic i do kąpieli


Od producenta:
Krem-mus ma aksamitną konsystencję. Otula, orzeźwia i oczyszcza ciało. Wygładza i regeneruje skórę. Uwalnia od toksyn. Przywraca witalność i stymuluje do działania. Może być stosowany pod prysznic i do kąpieli:
  • prysznic: nanieś krem-mus na wilgotna skórę i masuj przez ok. 2 min, następnie spłucz ciało wodą
  • kąpiel: wlej 50 ml (ok. 8 nakrętek) kremu-musu na wannę wody. Po zakończeniu kąpieli spłucz ciało wodą.

Składniki aktywne:
borowina tołpa.®, ekstrakt z tanzańskiego imbiru, ekstrakt z chińskiego żeń-szenia, naturalne olejki eteryczne z werbeny, limonki, cytryny, paczuli.

Nie zawiera:
  • sztucznych barwników
  • PEG-ów
  • SLS-u
  • silikonów
  • oleju parafinowego
  • konserwantów (parabenów i donorów formaldehydu)
Posiada:
  • naturalny kolor
  • roślinne składniki aktywne
  • opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi

Przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej.
tołpa:® spa eco otrzymało nagrodę w konkursie "Stylowy kosmetyk 2011" portalu STYL.pl


Moje wrażenia:

Podobnie jak i w przypadku pozostałych kosmetyków z tej serii, moją uwagę przykuwa opakowanie - tym razem jest to niepozorna, średnich rozmiarów buteleczka. Podoba mi się jednak jej design - przejrzysta czcionka, wszystkie informacje łatwe do odnalezienia, etykieta nie przeładowana kolorami - lubię taką prostotę. Drugi ogromny plus tej buteleczki to sposób otwarcia i dozowania płynu - wciskana nakrętka, która jest bardzo solidna i wygodna w użytkowaniu.

Kosmetyk ma kremowo-musową konsystencję (zgodnie z nazwą) oraz bardzo intensywny zapach w którym przeważają cytrusy i imbir. Zapach utrzymuje się po kąpieli zarówno w łazience jak i na człowieku :) co mi osobiście bardzo odpowiada, aczkolwiek jest to charakterystyczna kompozycja - nie każdemu może pasować. Mnie dodaje ona energii i sił do działania (idealna na rano, przed wyjściem z domu). Bardzo podoba mi się również dobry skład tego musu - nie zawiera m.in. SLS, które występują praktycznie w każdym drogeryjnym żelu do kąpieli. Bez tego składnika kosmetyk zdecydowanie słabiej się pieni, lecz to akurat wcale mi nie przeszkadza.

Obietnice producenta nie kłamią - po użyciu tego kremu faktycznie skóra jest gładka, sprawia wrażenie odżywionej. Kosmetyk nie wysusza - choć i nie nawilża jakoś bardzo intensywnie, lubię po nim stosować opisywane przeze mnie wcześniej otulające masło :) Bardzo dobrze używa mi się tego musu i zanosi się na to, że to moje nowe odkrycie jeśli chodzi o kosmetyki kąpielowe. Zauważyłam tylko jedną wadę - gdy mam podrażnioną skórę, np po depilacji, potrafi delikatnie zaszczypać - to pewnie te cytrusowe olejki tak na mnie działają. Zdarzyło mi się to jednak tylko raz, więc nie wpływa na moją ogólną ocenę, która jest bardzo dobra. No i jeszcze jedna sprawa - ten krem jest naprawdę wydajny!


Opakowanie: buteleczka, 270ml
Dostępność: całkiem niezła - drogerie, apteki, internet
Cena: 25,99zł
Czy kupię w przyszłości? TAK.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Jesteś NIEMOŻLIWA:) Twoje hasło: Malina jest jak Nokia... rozwaliło mnie do końca! Jeszcze raz dziękuję za życzenia:)

      Usuń
  2. Cytrusy i imbir - to mnie przekonuje:-) Zdjęcia są niesamowite!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem pobudzajaca kombinacja zapachowa, jak sama nazwa wskazuje - witalność :)

      Usuń
  3. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcia!
    Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm.. nie powiem, mam ochotę go wypróbować :) I również potwierdzam, pięknie zrobione zdjęcia... :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne wspaniałe cudeńko - ależ Ty mnie nakręciłaś na Tołpę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też się nakręciłam, hehe :) A raczej to wszystko wina Maliny! :)))

      Usuń
  7. Fantastyczne zdjęcia. Muszę go sobie kupić.
    Nie widziałam chyba Twojej recenzji o masełku - lecę szukać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konwalia... hmm... coś pachniało konwalią,,, ale nie pamiętam co.
      A o zapachu bzu są fajne kosmetyki z Joanny

      Usuń
    2. Zapach serum jest w słoiczku identyczny jak masło-kremu, ale na skórze ładniej się wg mnie rozwija

      Usuń
    3. Z Joanny jest jeszcze balsam do ciała z tej serii, a z Yves Rocher - perfumy, żel i mleczko do ciała. jest teraz nowa wersja, nie wąchałam, podobno starsza lepsza była.

      Usuń
  8. Mimo super opinii ja się nie skuszę. jest to marka do której nie mogę się przekonać i sama nie wiem czemu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Tołpą mam styczność od dawna (jeszcze jak nie była to tak znana firma jak teraz) i nigdy się nie zawiodłam. No, może były jakieś drobne wtopy ;) ale generalnie zawsze te kosmetyki na mnie dobrze działały i nie robiły mi krzywdy. Też mam czasem jakieś dziwne uprzedzenie do niektórych marek kosmetycznych (i nie wiem z jakiego powodu), cóż może ktoś Ci np sprezentuje coś i sie przypadkiem przekonasz do Tołpy ;) A z drugiej strony tych marek kosmetycznych jest takie zatrzęsienie, że i tak jest co testować... :)

      Usuń
  9. Nie znam, ale recenzja jest kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu kupić jakiś produkt tej firmy :)
    Zapraszam do mnie.
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to mnie skusiłaś na zakup tego musu pod prysznic...:)


    PS.
    Jeśli chcesz tanio kupować takie świetne produkty to skontaktuj się ze mną.
    mt.team123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem mus pod prysznic....oj czuję się mocno zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej Tołpy jeszcze nie miałam. Mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi naprawdę obiecująco, tym bardziej, że na rynku przeważają żele z SLS, który wysusza moją skórę...

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam wszelkie kosmetyki Tołpy, mężowi również je kupuję.


    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)


    http://eva-style.blogspot.com/2012/12/konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kosmetyki Tołpa, cena jest wysoka ale uważam, że proporcjonalna do jakości :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?