Świąteczny czas + nowości do testowania

Przygotowania do Świąt w pełni, u większości z Was pewnie już wszystko lśni wysprzątane (cóż, u mnie jeszcze nie ;), więc to najlepszy moment by życzyć Wam wszystkiego dobrego! Aby te Święta obdarzyły nas spokojem, pozwoliły zapomnieć o problemach, nacieszyć się obecnością rodziny i bliskich. No i oczywiście - jakżeby inaczej - życzę Wam też góry fajnych prezentów pod choinką :)


Christmas TAG

Jakiś czas temu zostałam otagowana przez Czytelniczkę, najwyższy więc czas odpowiedzieć na taga, gdyż Święta tuż tuż :)

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Bardzo różnie, nie ma tu żadnej reguły. Zazwyczaj staram się kupić prezenty wcześniej, ale bywały lata gdy robiłam to na ostatnią chwilę. Sprzątanie zazwyczaj odwlekam na ostatni moment, bo bardzo tego nie lubię.
2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Nie, chyba że liczyć te wszystkie zabawy na facebooku ;)
3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
"Ekspres polarny". Noo jeszcze "Zły Mikołaj" ;)
4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
U moich rodziców jest tradycja czytania fragmentu z biblii przed kolacją wigilijną. Niestety ja i mój brat uwielbiamy wprost rozśmieszać się w trakcie tej chwili (która powinna być przecież pełna skupienia i powagi).
5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Zazwyczaj jeżdżę do rodziców na wigilię, a tam tradycyjnie opłatek, kolacja, prezenty. Co roku spędzamy wigilię tak samo i szczerze mówiąc bardzo lubię tę naszą rutynę :) Zawsze jest barszcz i grzybowa, później karp lub dla wybrednych (ja i brat) paluszki rybne ;) Na koniec ciasta i otwieranie prezentów, a później czasem nawet coś pośpiewamy :) Jedyne co bym zmieniła, to chciałabym spędzać ten wieczór w większym gronie, z dalszą rodziną, którą rzadziej widuję.
6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
To, że jest zima, że wszędzie pełno świateł i świec, że w telewizji są fajne filmy ;) Ach, no i prezenty ;) Nie piszę o rodzinie i bliskich, bo z nimi mam kontakt cały rok, Święta niczego tutaj nie zmieniają.
7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Tradycją jest dla mnie również to, że w Święta - w przeciwieństwie do reszty roku - zawsze jestem w domu z moją Lepszą Połówką :)
8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
To jest moja ulubiona :) Bardzo lubię musicalowe-retro granie, a poza tym Kylie trzyma klasę :)

Lubię też po polsku :) Czerwone Gitary:
:

...i Skaldowie:

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Myślę, że sztuczną - mam taką jedną, która jest w naszej rodzinie od dawien dawna. Ewentualnie jest jeszcze możliwość, że jednak będę mieć żywą... jeszcze się zobaczy :)
10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Igliwie.
11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Niebieskie.
12. Odliczasz dni do świąt?
Tak :)
13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Taki jak przez cały rok - czarny.
14. Ulubiony zimowy napój?
Aromatyczna, ciepła herbata. W zimie najczęściej wybieram mieszanki karmelowe, orientalne, itd.
15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?
Nareszcie jest wysprzątany... czasem też jakaś choineczka się napatoczy ;)
Nie będę nikogo tagować, bo już późno, zaraz Wigilia, a poza tym widziałam tego taga na tylu blogach że nie ogarnę już kto go przerabiał, a kto nie. Więc zapraszam wszystkie moje Obserwatorki - jeżeli odpowiecie na tag, proszę o linka do wpisu, chętnie poczytam :)


Jakiś czas temu udało mi się dostać do testowania GlySkinCare na facebooku i oto nareszcie dostałam materiał do testów :) Nie wiedziałam, co dokładnie to będzie, więc tym bardziej się ucieszyłam gdy okazało się, że krem pod oczy - akurat rozglądałam się za jakimś nowym, ponieważ mój Iwostin się kończy. Moją opinię oczywiście poznacie - recenzja ukaże się za jakiś czas na blogu. Swoją drogą zastanawiam się po jakim czasie używania takiego kremu można stwierdzić jego efekty? Ile zaczekać z pisaniem recenzji? Zawsze w takich przypadkach mam wątpliwości.


Ta przesyłeczka to nagroda w konkursie Celii, który odbywał się na początku grudnia na facebooku. Nie udało mi się dostać do testowania tych kosmetyków, ale za to dostałam krem kolagenowy. Nie używałam jeszcze kremów Celii ale słyszałam niezłe opinie - zobaczymy :)


A to powyżej to już nie przesyłka, a moje niedawne zakupy. Micel mi się skończył więc coś musiałam kupić, akurat była po drodze Biedronka. Planowałam kupić co innego, ale mam nadzieję, że ten płyn okaże się dobry - używałam już żelu micelarnego z Bebeauty i całkiem go lubiłam. Pozostałe dwie rzeczy (krem Hydra Vegetal i płyn do kąpieli o zapachu jabłka w karmelu) z Yves Rocher kupiłam jako prezenty choinkowe.

Chyba przed Wigilią już nie zdążę dodać notki, więc jeszcze raz - Wesołych Świąt! :)

Komentarze

  1. Jestem ciekawa tego kremu z Celii, daj znać jak się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra się ucieszyła, jak jej powiedziałam o czarnym lakierze do paznokci:) To jej ulubiony kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Santa Baby także uwielbiam :D Od razu mi sie humor włącza :)! Również dostałam do testowania ten krem pod oczy i dwie nagrody od Celi :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Micel z Biedronki miała chyba każda z nas :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?