Antystresowo - borowinowo

To będzie Malinowy tydzień :-) Niedawno pisałam o tym, jakie wspaniałości otrzymałam do testowania. Zestaw Tołpy testuję już od kilku dni i coraz bardziej jestem nim zauroczona. W dzisiejszym odcinku przedstawię Wam...




TOŁPA anti-stress
Detoksykujące mydło borowinowe
do odnowy biologicznej



Od producenta:
Mydło borowinowe z linii Tołpa spa bio poprawia samopoczucie i zapewnia naturalną odnowę biologiczną. Oczyszcza i regeneruje skórę nie naruszając bariery ochronnej. Przeciwdziała zmęczeniu, odpręża i relaksuje. Wspomaga eliminację toksyn. Poprawia koloryt i wygładza skórę.  Przebadane w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej.

Sposób użycia:
Namydl zwilżone ciało i masuj przez ok. 1 min., następnie spłucz wodą. Stosuj codziennie.

Składniki aktywne:
borowina tołpa.®, gliceryna, naturalne olejki eteryczne z: lawendy, geranium, petitgrain i szałwii

Nie zawiera:
  • sztucznych barwników
  • oleju parafinowego
  • konserwantów
  • SLS - u
  • silikonów
Posiada:
  • naturalny kolor
  • roślinne składniki aktywne
  • naturalne olejki eteryczne
  • fizjologiczne pH
  • opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi

Moje wrażenia:

Będę rozpływać się w zachwytach już od samego początku. Opakowanie - pudełeczko z cienkiej tektury w kolorach kojarzących się z naturą. Podoba mi się design, czcionka, sposób przedstawienia informacji na opakowaniu... taki produkt przyciągnie moją uwagę na sklepowej półce. Od razu rzuca się w oczy fakt, że jest to kosmetyk ekologiczny, o dobrym składzie, pełen dobroczynnych dla skóry olejków. 

Mydełko po wyjęciu z opakowania wita nas delikatnym zapachem, który dopiero podczas użycia - w połączeniu z wodą - robi się intensywniejszy. Czuć w nim kilka nut, których nie umiem zidentyfikować, lecz najmocniejszą z nich jest lawenda. Cała kompozycja zapachowa brzmi dosyć neutralnie, z powodzeniem nadaje się zarówno dla mężczyzny jak i kobiety. Mnie bardzo się taki zapach podoba i żałuję, że po wyjściu z kąpieli nie jest on mocniejszy na skórze.


Mydełko w użyciu jest podobne, do innych mydeł :) Mam wrażenie, że może odrobinę słabiej się pieni. Za to efekty jego działania są zupełnie wyjątkowe. Anty-stres? Zdecydowanie tak. Jego zapach to swoista aromaterapia, a czas który musimy poświęcić na wmasowanie mydła w skórę pozwala oderwać się na chwilę od dnia codziennego. Mydełko bardzo dobrze oczyszcza, wygodnie i szybko się spłukuje. Moja skóra nie była po nim przesuszona, jednak myślę, że dobrym pomysłem jest zastosować po jego użyciu masło lub balsam, by ciało dodatkowo nawilżyć. To mydełko to taki drobiazg w ogromie kosmetyków używanych przez nas każdego dnia, a jednak stosując je mam wrażenie, że sprawiam mojej skórze przyjemność :) I bardzo słuszne wydaje mi się wytłoczone na nim hasło:


Opakowanie: 100g, w kartoniku
Dostępność: całkiem niezła - drogerie, apteki, internet
Cena: 8,99zł
Czy kupię w przyszłości? Zdecydowanie TAK :)


Komentarze

  1. "ps czy to nie paradoksalne, że coraz szybsze tempo naszego życia sprawia, że pracując, bardzo często siedzimy w jednym miejscu przez wiele godzin?"
    Hasło z pudełeczka bardzo dobrze oddaje dzisiejsze czasy.
    Też mam to mydełko i jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie miałam, ale na chwilę obecną mam całkiem spory zapas mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda :D Muszę zainwestować <3
    + Obserwuję <:

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda obiecująco. mi akurat nie zbyt intensywny zapach odpowiada. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam mydełko spa bio; harmony:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za recenzję..., ale maila z linkiem niestety nie dostałam;(

    OdpowiedzUsuń
  7. czytam recenzję i mam ochotę od razu je kupić :)
    obserwuję, zapraszam i do mnie: http://77dakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Recenzja bardzo zachęcająca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachęciłaś mnie tym produktem tylko że jakoś nie za bardzo przepadam za mydełkami w kostce

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda to mydełko :) No i recenzja wyczerpująca temat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam obydwa ich mydełka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz częściej wybieram mydła w kostce :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?