Zapach pomarańczy nie tylko na lato - PROFARM Lębork, Aromaterapia, Olejek pomarańczowy


Nie od dziś wiadomo, że zapachy mają wpływ na nasze samopoczucie i dobry humor. Przywołują wspomnienia, skojarzenia - czasami tylko znajoma woń wystarczy, by przenieść się w świat marzeń. Tym razem napiszę Wam o olejku pachnącym soczystą pomarańczą.


PROFARM Lębork
Olejek pomarańczowy do aromaterapii

Opis, właściwości, stosowanie i skład - na zdjęciu poniżej:

PROFARM Lębork, Olejek pomarańczowy do aromaterapii - Składniki INCI
Moje wrażenia:
Opakowanie olejku niczym się nie wyróżnia - jest typowe, proste i funkcjonalne. Szczerze mówiąc nie ma potrzeby w tym wypadku silić się na udziwnienia - buteleczka jest poręczna, szczelna, a dozownik pozwala na użycie takiej ilości olejku, jaką chcemy.

Jeżeli lubicie cytrusy, zapach na pewno Wam się spodoba. To prawdziwa pomarańcza - soczysta i orzeźwiająca. Dobra na lato, ale również na rozgrzanie gdy przyjdą chłodniejsze pory roku :)

Stosowałam ten olejek na kilka sposobów - ponieważ nie mam wanny nie używałam go do kąpieli, aczkolwiek dodałam odrobinę do żelu pod prysznic, by zyskał piękny zapach. Oprócz tego mieszałam go z różnymi olejkami do masażu (recenzja dwóch z nich ukaże się już wkrótce :) oraz oczywiście podgrzewałam w kominku w celu aromatyzacji pomieszczeń. To ostatnie to mój ulubiony sposób, by błyskawicznie mój dom wypełnił piękny zapach...

Olejek sprawdza się nieźle. Lubię zapach cytrusów (choć nie zawsze mam na niego ochotę), działa on na mnie relaksująco i odprężająco, czyli dokładnie tak, jak obiecuje producent. To naprawdę fajny uprzyjemniacz wieczorów :) Jest wydajny, więc 10ml starczy mi na długo, ale z racji że lubię często zmieniać zapachy wypróbuję też pozostałe wersje.

Produkt ten można kupić na stronie producenta, a także w wielu sklepach internetowych oraz stacjonarnych - zwłaszcza zielarskich. Kosztuje niewiele ponad 6zł. 


Używacie olejków do aromaterapii?

Komentarze

  1. Myślę,że świetnie sprawdził by sie u mnie ten olejek.Szczególnie do masażu.Uwielbiam takie cytrusowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się sprawdza, spełnia swoje zadanie a zapach odpręża :)

      Usuń
  2. Widzę go po raz pierwszy, ale poważnie rozważam jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest niedrogi a może przydać się do wielu celów :)

      Usuń
  3. Oczywiście, moim hitem ostatnich tygodni jest grejpfrutowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek mandarynkowy jest cudowny, zwłaszcza wieczorem - relaksuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię cytrusy, brałabym w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam olejki, a pomarańczowy to jeden z moich ulubionych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubie dodawać olejki do domowego pillingu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupuje tymiankowy z tej marki. A widzę, że ten bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymiankowego jeszcze nie miałam, ale chciałabym wypróbować.

      Usuń
  10. Z chęcią i ja z takim zapachem się zapoznam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam ciekawa jak Ci się spodobają produkty z mojego miasta ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię cytrusy :D, opis zapachu skutecznie mnie zachęcił :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś olejek pomarańczowy, tylko innej firmy. Bardzo lubię cytrusowe zapachy, więc ten na pewno też by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam różnych olejków, ale pomarańczowego nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. olejki ładnie pachną ale nie długoo ;(
    LoViseta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy. Jeśli są świeże i odpowiednio przechowywane to trwałość zapachu jest niezła :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ja też :) Ale olejek sprawdza się również w innych zastosowaniach.

      Usuń
  17. bardzo lubię tego typu zapachy myślę, że dodane do kąpieli muszą relaksować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam olejki eteryczne, świetnie się sprawdzają, choć od czasu jak odkryłam woski używam ich znacznie rzadziej. Zawsze mam jednak olejek eukaliptusowy na bóle głowy i przeziębienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski są świetne i często ich używam, ale olejki to nie tylko aromatyzacja pomieszczeń. Można je dodawać prawie do wszystkiego, co ma ładnie pachnieć :)

      Usuń
  19. zapach cytrusowy i pomarańczowy działają zawsze na mnie lepiej niż kawa:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię olejki zapachowe, chociaż ostatnio rozleniwiłam się i do odświeżania pokoju częściej wybieram świece i woski :) Jesienią i zimą pewnie skuszę się na jakiś ciepły zapach.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam ich na przemian z woskami, zależy jak mi się trafi :)

      Usuń
  21. Hmmm...ja to mam spóźniony zapłon:-) dodałam do obs bo widzę u Ciebie fajniutkie rzeczy w postach:-) uwielbiam olejki:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. To coś dla mnie, bo pomarańczowego jeszcze nie mam ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię, ale pomarańczowego nie mam, muszę kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Olejek pomarańczowy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też, takie zapachy poprawiają mi nastrój :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?