Kapsułka po wyjściu z wanny - GAL, Olejek wiesiołkowy po kąpieli z witaminami A i E


Na blogu prezentowałam Wam już rozmaite kosmetyki umieszczone w kapsułkach a tym razem mam kolejną tego typu ciekawostkę. Podobnie jak pozostałe, świetnie sprawdza się podczas wakacyjnych podróży. Zapraszam!



GAL, Olejek wiesiołkowy po kąpieli z witaminami A i E
w kapsułkach twist-off

Opis producenta i skład możecie zobaczyć na fotce poniżej:

GAL, Olejek wiesiołkowy po kąpieli z witaminami A i E
Moje wrażenia:
Jak już pewnie zauważyliście, lubię te kapsułkowe wynalazki :) Tym razem kapsułki są większe, w kształcie serduszka, z jedną wąską końcówką pomagającą je wygodnie otworzyć. W opakowaniu otrzymujemy blister, w którym znajduje się osiem sztuk.

Kosmetyk ma typową, olejkową konsystencję. Bardzo dobrze rozprowadza się po skórze. Pojedyncza kapsułka nie wystarczy co prawda na całe ciało, jednak ja stosowałam ten olejek tylko w wybranych partiach, które tego potrzebowały. Warto go używać na miejsca, gdzie mamy suchą skórę i na te, które chcielibyśmy ujędrnić - olejki pomagają się w walce z cellulitem i rozstępami.

Lubię taką formę kosmetyku przez wygodę stosowania - ukręcasz jeden koniec, nabierasz olejek, wyrzucasz "skorupkę" i gotowe. Kolejną zaletą jest to, że pakując kosmetyczkę na wyjazd nie musimy zabierać całej butelki olejku, tylko blister (lub jego wydzielony kawałek) z tyloma kapsułkami, ile nam trzeba i nie zajmuje to w ogóle miejsca.

Olejek świetnie nadaje się do masażu, zapobiega utracie wody przez skórę po kąpieli - dobrze jest go stosować również, jeśli jesteśmy nad morzem i często zanurzamy się w słonej wodzie. Skóra jest odżywiona i w dobrej kondycji. Polecam! :)


Kapsułki możecie obejrzeć na stronie firmy GAL, a zakupić w internecie lub wielu sklepach z artykułami ekologicznymi i zielarskimi, widziałam go również w aptekach. Cena za opakowanie jest niewielka, bo wynosi 5-6zł.

Stosujecie olejki do pielęgnacji ciała?

Komentarze

  1. Tych kapsułek jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam takich kapsułek choć czytałam o nich bardzo dużo, sama w sumie nie wiem czemu mnie nie kuszą, ciągle o nich zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sporo o nich czytałam nim wreszcie udało mi się dokonać pierwszego zakupu - i od tego czasu ciągle jakieś kosmetyki w kapsułkach mam w kosmetyczce :)

      Usuń
  3. Już czytałam o tych kapsułkach, ale nigdy nie miałam. Za taką cenę warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam,że to kapsułki to łykania :P A tu proszę..kapsułki do masażu..fajna sprawa na wyjazd ale i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam dwa rodzaje rybek, strasznie mnie denerwowały te kapsułki :D. W sensie wygody używania, jakoś średnio lubię taką formę, do działania nie mogę się przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale właśnie one są mega wygodne - zwłaszcza na wyjazdy.

      Usuń
  6. Czasem kupuje tego typu kapsulki ale zawsze o nich zapominam. jakos nie potrafie ich uzywac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź na wyjazd, może wtedy będzie łatwiej o nich pamiętać :)

      Usuń
  7. Uwielbiam olejki, tych w kapsułkach marki Gal miałam już kilka i z każdego byłam równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam o nich kiedyś, ale nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę i słyszę o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądają te kapsułki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba taniej wychodzi osobno olej ale to taka wersja dla leniwych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, taniej wychodzi kupno oleju w większej butelce lub przygotowanie mieszanki. Aczkolwiek te kapsułki są dużo wygodniejsze na wyjazd - nie trzeba się martwić o opakowanie, zajmują mało miejsca, nie wyleją się gdzieś w bagażu, itd :)

      Usuń
  12. Urocze te kapsułki i bardzo podręczne na wyjazd :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. To muszę sobie je jutro zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam ich jeszcze, ale są bardzo kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba skuszę się na taką kapsułkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie przekonałam sie do tych kapsułek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wszystko co jest związane z wiesiołkiem, a firmę Gal cenię za jej świetne i naturalne suplementy. Olejek z wiesiołka po kąpieli stosuję od dawna, zazwyczaj wcieram go w skórę 2 razy w tygodniu po kąpieli w wannie. Mam wrażliwą skórę i wiele kosmetyków ją podrażnia, a te kapsułki nie :) Mało tego, skóra jest bardzo dobrze nawilżona i gładka. Dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?