Mój pomysł na jesienną garderobę - prosto, sportowo i w odcieniach szarości

Jestem jedną z osób, której moda i aktualne trendy nie spędzają snu z powiek. Wręcz przeciwnie - kupując ubrania kieruję się wyłącznie tym, co mi się aktualnie podoba a także pozwala mi na niczym nieskrępowaną wygodę. Mamy jeszcze lato, jednak ja już myślę o jesieni - chłodniejsze pory roku to zdecydowanie mój ulubiony czas. W tej notce możecie zobaczyć, o co zamierzam wzbogacić w tym roku moją jesienną szafę :)


Jesienią bardzo lubię chodzić w różnych bluzach - wygoda przede wszystkim! Jestem zimnolubem, więc w momencie gdy normalny człowiek sięga już po sweter, ja wolę bluzę z cienkiego, lekkiego materiału. Ale, żeby nie było tak do końca ascetycznie, szukam takich, które mają jakieś ciekawe wstawki. Znudziły mi się nadruki, dlatego w tym roku rozejrzę się za innego rodzaju zdobieniami - na przykład wszytymi w niekonwencjonalnych miejscach suwakami. Nadają lekko rockowego charakteru, a poza tym nawet samodzielnie możemy w ten sposób ozdobić dowolną bluzę, którą już mamy.


Z innej beczki - podobają mi się również bluzy z przodu zupełnie proste i bez zdobień, natomiast z tyłu posiadające jakiś ciekawy akcent, na przykład kokardę :)


Spodnie - tutaj będzie bardzo prosto. Jeśli chodzi o garderobę lubię minimalizm, więc zwykle ograniczam się do jednego-dwóch modeli, które aktualnie mi się podobają. W tym roku królują u mnie rurki i raczej się to nie zmieni, z tym, że jesienią wybiorę te prostsze, a nie potargane jak latem. Powyżej widać jedne w wersji sportowej - bardzo lubię chodzić w dresie i łączyć go z codziennymi stylizacjami - oraz drugie, wykonane z klasycznego, czarnego jeansu.
Buty - w trampkach i sneakersach chodzę właściwie przez cały rok. Pasują do wszystkiego, co mam w szafie i są niesamowicie wygodne. Na jesień zamierzam zaopatrzyć się w model za kostki wykonany ze skóry lub ekoskóry oraz taki z lekkim ociepleniem.


I na koniec - kurtka. Ramoneska u mnie sprawdza się od lat, zmieniają się tylko dodatki. Jesienią jest dla mnie jeszcze wystarczająco ciepło, by kurtka nie musiała być specjalnie gruba - spełnia bardziej rolę dekoracyjną, niż ogrzewającą. 

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony sosimply.pl - jest to hurtownia odzieżowa, w której klient indywidualny może nabyć równiez pojedyncze sztuki produktów w cenach hurtowych :)

Jak Wam się podobają takie propozycje na jesień?

Komentarze

  1. Bardzo fajne propozycje. Uniwersalne i praktycznie dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też raczej nie specjalnie przejmuję się tym co jest modne i nie mam parcia na ubieranie się według najnowszych trendów ;) I też lubię prostotę :)
    Ostatnio bardzo mi się podobały złote zamki np. w bluzkach jako ozdoba, niby jest prosto, ale już trochę zadziornie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podobają, a poza tym mozna samemu je ponaszywać :))

      Usuń
  3. bardzo spodobała mi się szara bluza po lewo, niby na sportowo, ale ma coś w sobie z kobiecości- widziałabym ja u siebie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja o jesieni jeszcze nie myślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, bo bardzo lubię jesień i zimę i zawsze czekam na te pory roku :)

      Usuń
  5. dresik i rurki przygarnęłabym, ale chyba raczej dresik, mam plan :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramoneska i sweterek ozdobiony z tyłu od dawna za mną chodzą, ale jeszcze nie trafiłam na sztukę stworzoną jakby dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ciuchów w sklepach jest sporo, ale trzeba trafić na ten właściwy model :)

      Usuń
  7. Kurteczka bardzo ładna. W tym sklepie mają ogromny wybór...Przepadłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jak zaczęłam oglądać to nie mogłam się oderwać :)

      Usuń
  8. Widzę, że szarość nie tylko w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię walnąć kolorem, ale jakoś teraz mnie naszło na szarości :)

      Usuń
  9. Ostatnia propozycja najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba mamy podobny gust, jeśli chodzi o ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja szafa na sezon jesień zima jest zdecydowanie bogatsza niż na wiosna lato :) nie planuję póki co większych zakupów, ale pewnie kilka rzeczy sobie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej szafie najwięcej jest koszulek, więc właściwie najbardziej są to stroje na lato. Na jesień muszę parę rzeczy dokupić.

      Usuń
  12. Ja tez kupuję tylko to co mi się podoba i nie śledzę za bardzo trendów. Super kurtka, muszę kiedyś w końcu kupić taką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Romaneski i ja bardzo lubię :) I również kupuję to co mi się podoba, a nie to co akurat jest modne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I fajnie - w ciuchach trzeba się przede wszystkim dobrze czuć :)

      Usuń
  14. Bardzo fajne ubrania. Uwielbiam czarną skórzaną kurtkę, które pasuje niemalże do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ostatnio jestem zakochana w szarościach :) myślę, że moja jesienna garderoba będzie wyglądać podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarości są świetne i mozna z nimi kombinować na wiele sposobów :)

      Usuń
  16. Mi akurat atualna moda itp. też nie spędzają snu z powiek :D. Kolorystycznie jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się Twoje typy :) Bardzo lubie ciszuki w odcieniach szarości, dobrze się w nich czuję. No i tak samo jak Ty nie przejmuję się obecnymi trendami tylko zawsze biorę to co mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jest chyba fajnie - trzeba się dobrze czuć :)

      Usuń
  18. Marzy mi się właśnie taka ramoneska- z ładnym kołnierzem, najlepiej czarna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestawienia z pierwszego zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakbym widziała swoją szafę . Ubieram się bardzo podobnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dość uniwersalne rozwiązania, ale w zasadzie każdy może dodać coś od siebie, do szarości sporo rzeczy pasuje :)

      Usuń
  21. Te sweterki wiązane z tyłu bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię detale które na pierwszy rzut oka są niewidoczne, ale dodają charakteru :)

      Usuń
  22. Również uwielbiam jesień <3 z tym że jestem bardziej typem osoby, która woli swetry. Dzięki Twemu postowi muszę teraz znaleźć prostą bluzę z ładnym akcentem na plecach, no muszę!

    A na zimę polecam ocieplaną ramoneskę, będzie to miłość na lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś ocieplaną, ale trochę mi przeszkadzało że była za krótka (bo generalnie ramoneska ma taka być :), wolę płaszcze które zakrywają dół pleców itd. Ale kto wie, może jakaś skradnie moje serce i też ją przygarnę do zimowej szafy ;)

      Usuń
  23. Dzięki za link do tego sklepu, bardzo tanio i fajne rzeczy wypatrzyłam, chyba po wypłacie zrobię tam większe zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, mają dobre ceny. Sama się czaję na parę rzeczy :)

      Usuń
  24. mój ex miał taką koszule flanelową w krate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taka koszula jest lub była kiedyś w szafie większości ludzi, to popularny motyw - co nie zmienia faktu, że fajny i można połączyć ją z wieloma rzeczami :)

      Usuń
  25. U mnie też od czasu jak kupiłam sobie "skórzaną" kurtkę króluje ona późną jesienią i wczesną wiosną. Muszę zrobić generalny przegląd szafy, bo dzisiaj już nie miałam gdzie wpakować czystych ciuchów, znalazły miejsce na krześle w sypialni... Chyba oznacza to, że mam problem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przegląd szafy - ja robię raz-dwa razy do roku gruntowny przeglad i po prostu wyrzucam wszystko, w czym nie chodzę. Dzięki temu mam miejsce i przejrzystość, oraz lepsze samopoczucie gdy zaglądam do szafy :)

      Usuń
  26. Czerń, szarość i biel na jesień bardzo lubię :) Super propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że często wybierasz podobne rzeczy bo widziałam u Ciebie sporo ciuchów, które mi się bardzo podobają :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?