Opalanie? Liczy się dobry START! Soraya, Express Bronze, Starter + przyspieszacz + utrwalacz opalania [recenzja gościnna]

Na początku wakacji otrzymałam przesyłkę od Blog Media, która okazała się kompleksowym zaopatrzeniem na wakacyjne dni spędzone na plaży. Z racji, iż mam bardzo jasną karnację, nie lubię się opalać i używam tylko wysokich filtrów (50+) zestaw testowała moja rodzina. Zapraszam do zapoznania się z recenzją pierwszego z tych produktów.

SORAYA, Express Bronze 3w1
Starter opalania + przyspieszacz + balsam utrwalający 

Według producenta ten kosmetyk można stosować zarówno na plaży, jak i w solarium. Został stworzony by przyspieszyć powstawanie opalenizny a także utrwalić ją na skórze. Oprócz tego ma działanie nawilżające i łagodzące, ujędrnia również skórę a zawarty w nim ekstrakt z orzecha włoskiego działa brązująco.

SORAYA Express Bronze 3w, Starter opalania, przyspieszacz, balsam utrwalający - Składniki INCI

Balsam otrzymujemy w prostej tubie z zamknięciem na "klik". Opakowanie z pompką byłoby z pewnością wygodniejsze, jeśli chodzi o dozowanie, jednak taka tuba sprawdza się najlepiej w transporcie, gdy musimy ją spakować do plażowej torby. 

Konsystencja pozwala na bezproblemowe rozprowadzenie po skórze. Kosmetyk ma biały kolor, jednak nie bieli skóry. Na uwagę zasługuje przyjemny i dość długo utrzymujący się na skórze zapach.

Działanie? Przede wszystkim widać przyspieszenie opalania, skóra znacznie szybciej nabiera ciemniejszego pigmentu a opalenizna jest równomierna i wygląda naturalnie. Trzeba jednak pamiętać o ważnej sprawie, mianowicie o zastosowaniu osobno filtra przeciwsłonecznego, ponieważ starter sam w sobie go nie posiada. 

Jest to godny polecenia kosmetyk dla osób, które lubią mieć latem nieco ciemniejszy kolor skóry i zależy im na szybkich efektach. Kosmetyk jest wydajny i niedrogi, za 150ml zapłacimy ok. 17zł.


Jakie są Wasze triki na ładną opaleniznę?

Komentarze

  1. Jakoś nie jestem przekonana do tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ich nie używam, ale moja rodzina jest bardzo zadowolona z efektów działania :)

      Usuń
  2. się nie opalam :-P nic a nic. dla mnie powinny istnieć tylko wiosna, jesień oraz zima, lata nienawidzę od zarodka :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Im bliżej do zimy, tym bardziej się cieszę :)

      Usuń
  3. Raczej nie używam takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że ten przyspieszacz nie zawiera filtra, jeśli ktoś zapomni może się nieźle spiec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, trzeba pamiętać o ochronie. Mógłby zawierać filtr, wtedy miałby już wszystko co trzeba :)

      Usuń
  5. Lubię go. Pomógł mi nieco szybciej się opalić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam trików :P, nie opalam się :). Głównie nie jest to mój wybór, a konieczność :). Siłą rzeczy nie używam takich produktów, jednak opalenizny mi nie brakuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię być blada :) Ale jednak większość osób w moim otoczeniu kocha opalanie, więc kosmetyk się nie zmarnował ;)

      Usuń
  7. Fajny zestaw dla miłośników opalania, ale ja do tej grupy nie należę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię ;) Ja też nie, aczkolwiek rodzinka przeciwnie.

      Usuń
  8. A ja się spiekłam w górach, bo zapominałam się smarować balsamami z filtrem :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez nie lubię sięgać po takie produkty, więc pomimo niskiej cen raczej się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykorzystałam go do ostatniej kropelki :) Sprawdził się dobrze, dzięki niemu mam ciemniejszą skórkę mimo,że opalałam się tylko na początku upałów ( później już było za gorąco :) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, moja rodzina odniosła podobne wrażenia jeśli chodzi o działanie :)

      Usuń
  11. Ja w tym roku sie nie oplalam :) za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak ja Ty również polubiłam ten kosmetyk.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie opalające gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafią przyspieszyć efekty więc to fajna sprawa :)

      Usuń
  14. Chowam się przed słońcem a ono i tak mnie dopada w tym roku to i u nas bez wspomagaczy można się spiec- kremik fajnie wygląda nawet nie myślałam że są przyśpieszacze do opalania ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. W ubiegłym roku stosowałam filtr do twarzy tej marki i byłam szalenie zadowolona. Miałam też balsam do ciała SPF50+, który genialnie się sprawdził nawet na bardzo ostrym słońcu. Lubie tę serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze filtr z tej marki i niebawem o nim napisze. Dobre produkty - i niedrogie :)

      Usuń
  16. Ciekawe produkty i też zachęcają ceną, na pewno warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?