Przegląd poczty [61]: Paczki, pakunki, przesyłki...

Na bieżąco publikuję część przesyłek, które do mnie przychodzą, jednak nazbierało mi się również trochę zaległości, których jeszcze Wam nie pokazywałam. Zapraszam więc do obejrzenia nowości pocztowych :)


Filtr Synchroline Sunwards 50+ to idealny produkt na tę porę roku, zwłaszcza biorąc pod uwagę ostatnie upalne i mocno słoneczne dni. Wygrałam go w konkursie Geometry of Nature :)


Zawartość tej przesyłki jest pewnie dobrze znana wielu z Was - to pakiet inspiratorki Rimmel, który zdążyłam już dokładnie przetestować :) Zdecydowanie najbardziej spodobał mi się tusz, ma szczoteczkę, która pozwala fajnie rozdzielić rzęsy.


A to wspaniałości od Candymony, ukryte w pięknym pudełku :) Dostałam szampon LOVE 2mix Organic, maseczkę Babuszki Agafii, szczotkę Detangler oraz gumki Invisibobble. Do tej pory przetestowałam maseczkę i okazała się rewelacyjna - pięknie pachnie i działa!


Powyższe kosmetyki to moje nabytki z blogowej wyprzedaży - balsamy Bath&body Works oraz peeling do skóry głowy Natura Siberica. Już teraz mogę powiedzieć, że peelingowanie głowy stanie się u mnie regularnym zabiegiem, efekty są świetne - włosy są odbite od nasady i długo pozostają świeże.


Pierwszy raz mam styczność z kosmetykami Kneipp, a to dzięki Kosmetykoholizmowi :) I już wiem, że będę bardzo lubić tę markę - dobre składy, fajne działanie a do tego piękny zapach. Otrzymałam balsam pod prysznic - świetny, i dlatego już zupełnie zniknął, gdyż wydajność nie jest jego mocną stroną; balsam do ciała (pachnie tak samo jak ten pod prysznic) oraz Bio-olejek.


I na koniec - długo wyczekiwana nagroda z konkursu na fanpage Garnier. Dostałam ją chyba 3 miesiące po ogłoszeniu wyników :P

A co Wam dobrego przybyło? :)

Komentarze

  1. Fajne kosmetyki, też wygrałam tę nagrodę na blogu Kosmetykoholizm, olejek już zużyłam a reszta jeszcze cierpliwie czeka na pierwsze testy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi olejek jeszcze został :) Bardzo spodobały mi się produkty tej marki, na pewno za jakiś czas coś sobie sprawię :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie posty ;-) Super nowości, a na tę nagrodę Garniera się naczekałaś :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No "troszkę" czekałam... ale w końcu dostałam :)

      Usuń
  3. Fajne nowości, ciekawa jestem tego peelingu do skóry głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę powiedzieć śmiało, że taki produkt zrewolucjonizował moje mycie włosów. Uwielbiam robić peeling skóry głowy, jeżeli nie próbowałaś to powinnaś :)

      Usuń
  4. super przesyłki, przyjemnego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo interesujących produktów :) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Garnier ma niezłe tempo, trzeba im to przyznać :) Fajna nowości. Pakiet Rimmel też mam, chociaż tusz jest już na wykończeniu. A Kneipp nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie znałam Kneippa ale teraz jestem zachwycona tą marką :)

      Usuń
  7. Widziałam tą nową markę kosmetyków u mnie w sklepie, jestem ciekawa innych recenzji bo może coś sobie kupię ale w tym problem że u mnie są w sklepie bezcłowym i wszystko jest po niemiecku i nie wiem co dokładnie czym jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich przypadkach sprawdza się translator w komórce, można ściągnąć darmową aplikację :)

      Usuń
  8. Świetne paczki otrzymałaś, życzę miłego testowania ;)
    U mnie ostatnio cisza i brak paczek ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam paczki :) Sama dziś dostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze fajne masz te paczuszki, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo świetnych nowości :) Miłego testowania Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Daj znać jak się sprawuje odżywka z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie niestety to kolejna odżywka tej marki, która strasznie obciąza mi włosy. Nie wiem czemu tak jest.

      Usuń
  13. Gratuluję fajnych przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę tu dożo fajnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuuu szaleństwo kosmetyczne to lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem, na co patrzeć - wszystko super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem niezły zbiór Ci się z tego zrobił :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie posty:) Pewnie jak każda zakupoholiczka, kosmetykomaniaczka....
    Gratuluje wygranych. Od jakiegoś czasu czaję się na olejek Kneipp. Chciałabym ten migdałowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się teraz czaję na wszystkie kosmetyki Kneipp, bo te mnie zauroczyły :)

      Usuń
  19. sporo nowości :D lubie ten podkładzik z Rimmela :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi kilka kosmetyków AVA i kilka lakierów do paznokci, ale czaję się na dwa kremy -może w końcu je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sporo nowości :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Garnier się faktycznie nie spieszył :D Jestem bardzo ciekawa kosmetyków Kneipp bo do tej pory miałam okazję używać jedynie olejków do kąpieli. Przyjemnego korzystania z wszystkich nowości!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Kneipp bardzo mi się spodobały, mam ochotę wypróbować resztę :)

      Usuń
  23. ojoju gdzie te skarby teraz pomieścisz:D?

    OdpowiedzUsuń
  24. ojjjj same wspaniałości :) tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile wspaniałości :) Niech wszystko dobrze Ci służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo ciekawych produktów widzę :):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ja uwielbiam dostawać paczki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam od dawna ochotę na peeling do skóry głowy Natura Siberica. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. no sporo tych nowości i parę z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne nowości, miłego używania :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja też, choć dopiero poznaję tę markę. Ale maseczka z powyższej notki jest po prostu rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnóstwo wspaniałości :) Pakiecik od Rimmel super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?