Test Double Detox od Noble Health

Od jakiegoś czasu  testuję suplement Double Detox. Lubię testować suplementy, ponieważ mogą one usprawnić i przyspieszyć różne procesy (takie jak np. odchudzanie, czy walkę o piękne włosy) w naszym organizmie, jednak jestem świadoma że żadne tabletki nie zrobią wszystkiego za mnie. Kluczowym czynnikiem jest zawsze zmiana nawyków żywieniowych oraz większa ilość ruchu. Stosując Double Detox starałam się trzymać mojego dietowego planu i odżywiać lepiej, niż wcześniej (choć nie do końca mi się to udało).



Noble Health
Double Detox

Od producenta: 

Jednym z głównych powodów niemożliwości zrzucenia zbędnych kilogramów są nagromadzone w organizmie zaległe toksyny, które skutecznie blokują prawidłową przemianę materii, co w efekcie utrudnia odchudzanie. Kluczowym krokiem w rozpoczęciu odchudzania jest zastosowanie preparatu, któy skutecznie pomoże w eliminacji toksyn i pozbyciu się zbędnych złogów przemiany materii spowalniających metabolizm. 

Specjalnie opracowana przez ekspertów formuła produktu Double Detox dedykowana jest na powyższe problemy. Double Detox zapewnia dwufazowe oczyszczenie organizmu ze zbędnych produktów przemiany materii, tj. złogów i toksyn. Tylko dwustopniowe oczyszczenie organizmu na poziomie komórkowym i jelitowym gwarantuje skuteczne działanie.

Dzięki kompleksowej formule składników mineralnych, aloesu, błonnika owsianego, wyciągu z mniszka lekarskiego, wyciągu ze skrzypu oraz chromu produkt działa oczyszczająco i korzystnie wpływa na jakość włosów, poprawiając ich strukturę i wygląd.


Skład:

1 tabletka zawiera:
Sproszkowany sok z aloesu 10mg
Błonnik owsiany 100mg
Suchy wyciąg z mniszka lekarskiego 25mg
Suchy wyciąg ze skrzypu 25mg
Chrom 20µg* (50%)
*RDA – procent dziennego zapotrzebowania na minerały

STĄD możesz pobrać całą ulotkę tego suplementu.


Moje wrażenia:

Zależało mi na tym, by poznać faktyczną skuteczność tego preparatu, dlatego na czas jego stosowania odstawiłam wszystkie inne "wspomagacze", typu błonnik czy herbatki odchudzające. Dieta oraz ruch oczywiście zostały, choć ostatnio i jedno i drugie nieco zaniedbałam...

Zacznijmy jednak od początku. Zazwyczaj omawiam opakowanie produktu, który recenzuję. W tym przypadku jest ono plastikowe i posiada zakrętkę z zabezpieczeniem przed dziećmi. Oczywiście taka nakrętka to rzecz zrozumiała, gdy chodzi o leki czy suplementy, choć muszę przyznać że sama miewam trudności z otworzeniem czegoś takiego ;-)

Po pokonaniu nakrętki oczom naszym ukazuje się foliowe zabezpieczenie. To kolejny plus - lubię wiedzieć, że nikt przede mną danego produktu nie otwierał. Zaskoczyła mnie ilość tabletek w pudełku - jest ich 60, czyli tyle ile miało być, ale zajmują bardzo mało miejsca - ledwo przykrywają dno. Pudełko nie jest nawet w połowie pełne. Wiem, że to zabieg czysto marketingowy z tymi zbyt dużymi opakowaniami, ale ja tego za bardzo nie lubię.

Tabletki są owalne i podłużne, nie sprawiają żadnych problemów przy połykaniu. Zgodnie z zaleceniami producenta zażywałam dwie tabletki dziennie. Jedno opakowanie starcza na miesiąc kuracji.

Czy zauważyłam jakieś efekty stosowania? Przez pierwszych parę dni nie działo się nic, lecz po ok. tygodniu zmniejszyła się moja ochota na słodycze. To zapewne zasługa chromu w składzie preparatu. Nie ciągnęło mnie również do podjadania między posiłkami ani - co najważniejsze - wieczorem. 

Nie zauważyłam poprawy stanu włosów (może tylko stały się odrobinę bardziej lśniące?), ale moje włosy już przed kuracją były w bardzo dobrej kondycji i nic im nie dolegało. Spostrzegłam za to coś, o czym producent nie wspominał - poprawiła mi się cera. Nie wiem, czy to zasługa detoksykacji i tego, że organizm się oczyścił, ale pojawia mi się zdecydowanie mniej niespodzianek niż zazwyczaj.

Podsumowując - ten preparat bardzo mi się spodobał, ponieważ spowodował u mnie zmniejszenie ochoty na wieczorne podjadanie oraz na słodycze. Muszę przyznać, że obie te sprawy to moje pięty achillesowe i miałam z nimi problem. Mam nadzieję, że po zakończeniu kuracji jakoś dam sobie radę i nie wrócę do złych nawyków. Wiem, że sięgnę po niego ponownie zimą, gdyż wtedy mam szczególne problemy z zachowaniem zdrowej diety i nawyków. Polecam ten suplement, zwłaszcza w obecnej cenie (41zł - wcześniej był za 69zł).


Opakowanie: plastikowe, 60 tabletek
Cena: 41,30zł
Dostępność: apteki, internet
Czy kupię ponownie: Tak.

Co sądzicie o takich wspomagaczach? Zdarzyło Wam się czegoś podobnego używać?

Komentarze

  1. Ciągle walczę z wieczornym obżeraniem się...
    Gratuluję Ci wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również walczę... Różnie to bywa ale nie poddaję się :)

      Usuń
  2. W sumie taki detox to dobra sprawa :) będzie mi bardzo miło, jeżeli weźmiesz udział w moim pierwszym konkursie w którym są do wygrania ciuszki :) www.dreams-amaze-me.blogspot.com pozdrawiam serdecznie i miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za tego typu suplementami :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam złe wspomnienia z suplementami diety - wywołują u mnie ból żołądka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ? tak.. ja właśnie musiała przerwać to testowanie... czyli jednak mogło to być od tego leku?

      Usuń
    2. U mnie na szczęście nie wystąpiły żadne skutki uboczne, ale jeśli coś boli to na pewno trzeba przerwać kurację.

      Usuń
  5. Proszę, jakie przydatne witaminki:) Fajnie, że Ci służyły:)
    pozdrawiam i witam w Malinowym Klubie:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale ja później dołączyłam;)

      Usuń
  6. Byłam go bardzo ciekawa, ale ograniczenie ochoty na słodycze można osiągnąć mniejszym kosztem niż wydając 40 zł na tabletki :) Jednak się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. z podjadaniem to pewnie zasługa chromu, bo tak właśnie działą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, z tym że u mnie sam chrom czasem nie wystarczał (choc oczywiscie zmniejszał ochotę na słodycze).

      Usuń
  8. gratuluję wytrwałości w walce z wieczornym podjadaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę zgubienia zbędnych KG :))

    Zapraszam do mnie na WAKACYJNE ROZDANIE :)
    www.aneczka84.blogspot.com - dział ROZDANIA

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, ciekawy, ja też lubię czasami wieczorkiem coś pomaszkecić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie też by się przydał taki detox

    OdpowiedzUsuń
  12. Błonnik syci a chrom zmniejsza łaknienie na słodycze. Niestety suplementy czy tzw. uzupełniacze to tylko 10% kuracji odchudzających

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, żadne tabletki nie zrobią roboty za nas...

      Usuń
  13. Ciekawe... to byłoby coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Potwierdzam. Polecam.:]

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie byłam przed momentem w rossmannie i zastanawiałam się czy kupić czy nie:) Pierwszy raz słyszałam o tej marce, a dodatkowo teraz są w cenie na do widzenia po 25 zł.
    Jednak idę:)

    -------
    http://myclothes.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Skusiłam się dzisiaj na yen specyfik bo w rossmanie była na niego promo dobra cena na dowidzenia za 17.99 dodatkowo przy kasie pani poinformowała mnie, że dostałam bon za zakupy powyżej 100 zł i za double detox otrzymałam dodatkowy rabat w wysokości 17.98 ;-) Zakup kosztował mnie zatem 1 grosz :-) Jeśli jeszcze pomoże, a dodam, że ma szansę, bo jestem na diecie, to będzie super !!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?