DRENAFAST

Jakiś czas temu dzięki uprzejmości sklepu Prosto z natury rozpoczęłam testowanie Drenafastu. Wcześniej miałam żel do ciała z tej serii i jego działanie bardzo mi się spodobało, tym razem napiszę Wam o płynie.



Od producenta: 

Drenafast® to innowacyjna kompozycja 12 wyciągów roślinnych i 2 minerałów, która umożliwia szybsze spalanie tłuszczu, usunięcie nadmiaru płynów z organizmu oraz stymuluje przemianę węglowodanów. Dzięki jego regularnemu stosowaniu można doskonale przyspieszyć upragnioną redukcję tkanki tłuszczowej oraz oczyścić organizm z toksyn.

Wieloskładnikowy, naturalny preparat Drenafast® wykorzystuje zjawisko synergizmu. Usprawnia procesy trawienia oraz działa oczyszczająco, stymulując efekt „płaskiego brzucha”, ujędrniając skóre i aktywnie wspomagając odchudzanie. Poszczególne składniki stosowane razem, wzmacniają swoje działanie, przez co efekt jest lepszy niż przy osobnym ich przyjmowaniu.
Drenafast®   - Odchudzanie stało się proste!  

Skład jednak dawki (mg/25 ml): Płynne wyciągi z wyciągów zielarskich: brzozy brodawkowej (Betula alba) 600 mg; żeńszenia (Panax ginseng) 300 mg; mniszka lekarskiego (Taraxacum officinale) 350 mg; jasnoty białej (Lamium album) 300 mg; ortosyfonu groniastego (Orthosifon spicatus) 350 mg, jastrzębca kosmaczka (Pilosella officinarum) 250 mg, babki zwyczajnej (Plantago major) 250 mg, kopru włoskiego (Foeniculum vulgare) 175 mg, oliwki europejskiej (Olea europaea) 175 mg; męczennicy cielistej (Passiflora incarnata) 200 mg; herbaty chińskiej (Camellia sunensis) 100 mg; cytryny właściwej (Citrus limon) 100mg oraz mangan 2 mg w formie siarczanu (100% zalecanego dziennego spożycia); cynk 1,5 mg w formie chlorku (15% zalecanego dziennego spożycia). Substancje dodatkowe: woda, sacharyna, sorblitol, gliceryna, naturalny aromat brzoskwiniowy. Zawiera substancje słodzące.  
Bez dodatku cukru, konserwantów, barwników.  

Zalecane spożycie: 25 ml rozpuścić w 1 l wody i pić w ciągu dnia.  

Uwaga: Nie przekraczać zalecanej do spożycia dziennej porcji. Produkt nie jest wskazany dla kobiet w ciąży i matek karmiących. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety.

Moje wrażenia: 

Drenafast możemy kupić w sporej butli o estetycznym designie. Całość jest zabezpieczona folią, więc mamy pewność że nikt wcześniej nie otwierał płynu przed nami. Butelka jest praktyczna, ma ergonomiczny kształt i do tego wyposażona jest w wygodną miarkę, przy pomocy której możemy dawkować sobie płyn. Taka butelka starcza na 20 dni kuracji.

Preparat ma kolor, zapach i smak zbliżony do typowej mrożonej herbaty, jednak bez żadnego sztucznego posmaku. Mnie bardzo on odpowiada, gdyż uwielbiam taką herbatkę. Drenafast stosujemy rozpuszczając 25ml płynu w litrze wody - i już taka niewielka ilość nadaje wodzie fajny smak i zapach. Dla mnie to miła odmiana, bardzo chętnie piłam taką wodę. Drenafast wyrabia nawyk picia sporych ilości płynów, a już ten fakt wpływa pozytywnie na odchudzanie!

Kluczową sprawą w przypadku stosowania tego typu preparatów jest systematyczność, dlatego pilnowałam, by stosować Drenafast codziennie. Picie większej ilości wody szybko stało się moją rutynową czynnością. Już po tygodniu zauważyłam, że spodnie stały się jakby nieco luźniejsze w pasie... Po dwóch mogłam sięgnąć po te, które dotąd leżały w szafie jako nieco zbyt obcisłe. Oczywiście - spożywanie suplementu to nie było jedyne, co robię. Starałam się ćwiczyć (z braku czasu jednak odbywało się to tylko 1-2 razy w tygodniu) oraz przede wszystkim zmieniłam dietę na zdrowszą i mniej kaloryczną. Drenafast wspomógł moje wysiłki a przy tym był naprawdę miłym i smacznym dodatkiem :)

Od czasu zakończenia mojej kuracji minęły już ponad dwa tygodnie, a tymczasem efekty wciąż się utrzymują. Spadek wagi i spłaszczenie brzuszka okazało się nie tylko chwilowe :) Myślę, że będę czasami wracać do tego specyfiku, jeśli nie będę zadowolona ze swojego wyglądu - to naprawdę przyjemny wspomagacz odchudzania :)

Opakowanie: plastikowa butelka o pojemności 500ml
Cena: 40-60zł w zależności od sklepu
Czy kupię ponownie: Tak!

Suplement otrzymałam od sklepu Prosto z Natury, za co bardzo dziękuję, jednak pragnę zaznaczyć że nie wpłynęło to na rzetelność mojej recenzji.



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. 3kg w dwa tygodnie. To dla mnie dobre (zdrowe) tempo chudnięcia :)

      Usuń
  2. No proszę ciekawy produkt, nigdy o nim nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno Cię u mnie nie było, a to błąd... ;) ;P

    osobiście bardzo lubię takie suplementy :) nie istnieją "magiczne pigułki", ale wspomagacze dużo dają :)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że magiczne pigułki nie istnieją ale wychodzę z takiego założenia, że pewne rzeczy mogą nas wspierać w naszych zmaganiach... i właśnie takie suplementy lubię :)

      Usuń
  4. Oj ja jestem chuda, więc to nie dla mnie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam przekonania do wspomagaczy czy suplementów diety mających wpływ na odchudzanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię czasem trochę ułatwiać sobie sprawę... :)

      Usuń
  6. Z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosowałam ten preparat, ale niestety na mnie nie działa. Nie schudłam nawet 1 kg... Szkoda kasy

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie potrzebuję tego typu preparatów, ale fajnie, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze slysze o czyms takim! Ciekawy suplement, a zwlaszcza podoba mi sie forma w jakiej sie go zazywa. Zdecydowanie lepiej pic cos z woda, niz brac tabletki. Efekty mi sie podobaja, rozejrze sie za tym Drenafastem.

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAA!!! ja też go uwielbiam :D może w smaku nie jest dla mnie zniewalające, ale jeśli coś działa, naprawdę mogę przymknąć oko na smak ;p Pierwszy raz, jego recenzję natknęłam się na chudzianka.pl i od razu mi się spodobał ten zestaw. Płyn + żel = rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?