Nawilżający ananas



Efektima, Hydro-repair
maseczka doskonale nawilżająca

Od producenta:
Zdecydowanie poprawia stan nawilżenia skóry i sprawia, że cera jest gładka oraz sprężysta. Zawiera specjalny kompleks nawilżający, przez co natychmiast likwiduje uczucie ściągnięcia, chroni skórę przed utratą wody oraz poprawia jej spoistość. Wzbogacona w wyciąg z ananasa i mango wzmacnia naczynia krwionośne, wygładza skórę i sprzyja jej regeneracji.



Moje wrażenia:

Jak widzicie, to typowy saszetkowiec. Albo i nie taki typowy... to moja ulubiona maseczka Efektimy :) 

W opakowaniu jest jej dokładnie tyle, ile powinno być. Starcza na bezproblemową, pojedynczą aplikację. Rozprowadzenie jej po twarzy nie przysparza większych problemów, konsystencja kosmetyku jest kremowa i przyjemna. Ładnie się wchłania.

Urzekł mnie jej zapach - maska pachnie jak prawdziwy ananas, albo sałatka owocowa. Ten zapach mnie relaksuje i wprawia w dobry nastrój - a relaks, jak wiadomo, zwiększa skuteczność wszystkich zabiegów pielęgnacyjnych :)

Działanie maseczki jest takie, jakiego się można było spodziewać. Nawilża, odżywia, rozświetla skórę, sprawiając że wygląda zdrowo i promiennie. Obietnice producenta zostały spełnione. Bardzo podoba mi się ten efekt więc wiem, że chętnie będę do niej wracać.


Opakowanie: saszetka 7ml
Cena: 2,69zł
Dostępność: bardzo dobra
Czy kupię ponownie: Tak!


Komentarze

  1. Chcialam kupic ale w Rossmannie nie było tej wersji :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tam bywa - może akurat się skończyły.

      Usuń
  2. Ja ją uwielbiam za ten egzotyczny zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. jej zapach jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. piszesz ze jest dostępny ten produkt,ale w sumie nigdzie nie widziałam, czas się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle dobrego czytam o tych maseczkach na blogach,ale jakoś nie mogę jej dorwać :))

    OdpowiedzUsuń
  6. to chyba jedyna tak zachwalana maseczka z efektimy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, na pewno rozejrzę się za nią jak będę na zakupach :)
    P.S Dziękuję za obserwację na moim blogu, ja również cię obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam i raczej w najbliższym czasie nie wypróbuję.Póki co stawiam na naturalne kosmetyki do twarzy(półprodukty kosmetyczne).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?