Maseczka algowa z BingoSpa

Jak w tytule - zapraszam do przeczytania mojej recenzji kolejnego ciekawego produktu od BingoSpa.




BingoSPA
maska do twarzy - nawilżanie i oczyszczanie

Od producenta: 

Nawilżanie jest jednym z podstawowych etapów każdej odmładzającej kuracji kosmetycznej. Woda jest najważniejszym składnikiem tkanek i jest szczególnie istotna dla zachowania dobrej kondycji skóry. Zdrowa skóra zawiera ok. 70% wody w najgłębszych warstwach skóry właściwej i 13% w powłoce zewnętrznej warstwy rogowej. Maseczka algowa do twarzy BingoSpa zawiera kompleks algowy z pięciu najefektywniejszych alg i kolagen.


Algi morskie zawierają proteiny, polisacharydy, polifenole, lipidy, witaminy oraz mikro i makroelementy. Zawierają także chlorofil, chinony, fitosterole i poliaminy. Ze względu na zawartość witamin z grupy B, które biorą udział w metabolizmie tłuszczy i białek, algi wykazują zdolność odnowy naskórka. Zawarte w nich witaminy E i C oraz ß-karoten wykazują działanie antyrodnikowe, wzmacniają ściany naczyń, aktywizują procesy zachodzące w skórze, poprawiają jej koloryt. Algi są także cennym źródłem białek, zawierających takie aminokwasy, jak alanina, aspargina, glicyna, lizyna, seryna. Związki te występują w naturalnym czynniku nawilżającym, będącym składnikiem warstwy rogowej i nadającym skórze odpowiednie nawilżenie. 

Maseczka BingoSpa stworzona została z ekstraktu alg  Ascophyllum, Spirulina, Nori, Laminaria i Morszczyn.

Opakowanie algowej maseczki BingoSpa dostarczy Twojej skórze:
Ekstraktu algowego - 3600 mg
Kolagenu - 2400 mg

Dzięki bogactwu odżywczych i kondycjonujących składników zawartych w algach morskich skóra jest zregenerowana, dotleniona i nawilżona, równomiernie zostają wygładzone zmarszczki. Cera nabiera promiennego wyglądu.


Moje wrażenia: 

Kosmetyk umieszczony jest w opakowaniu typowym dla tej marki. Ja lubię takie słoiczki, bo są wygodne w użyciu, choć z drugiej strony wciąż mam wrażenie że łatwo mogą tam się dostać bakterie. Kolejna sprawa to etykieta - jest wydrukowana na takim papierze, który bardzo szybko się uszkadza, zwłaszcza przy kontakcie z wodą. Estetki mogą poczuć się rozczarowane jeśli o to chodzi.

Konsystencja maski jest raczej żelowa - jak możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Po nałożeniu na twarz maska jest bezbarwna. Ma przyjemny zapach. Nie trzeba jej wiele by pokryć całą twarz, jest bardzo wydajna. Nie ma problemów ze zmyciem maski z twarzy.


Na początku zaniepokoiło mnie, że maska tak słabo się wchłania, lecz później zauważyłam że to zależy chyba od dnia i od stanu mojej skóry - czasami wchłanianie było spore, a czasem po piętnastu minutach ilość kosmetyku na twarzy była dokładnie taka sama, jak tuż po nałożeniu. Czasem odczuwałam lekkie szczypanie, jednak po kilku pierwszych zastosowaniach maski zniknęło na dobre. 

Niezależnie jednak od tego, efekt działania maski występował za każdym razem. Skóra jest po niej odświeżona i wygląda promienniej, zdrowiej. Moja twarz była gładka i nawilżona. Nie odczułam szczególnego oczyszczenia, ale też ciężko mi to ocenić, gdyż zazwyczaj stosowałam maskę po peelingu. 

Zauważyłam, że pozytywne efekty potęgują się proporcjonalnie do czasu regularnego używania maski... więc zamierzam używać jej nadal :) Jest to kolejny kosmetyk od BingoSPA, który bardzo przypadł mi do gustu.


Opakowanie: plastikowy słoiczek, 120g
Cena: 10zł
Czy kupię ponownie: Tak. 

Używałyście kiedyś tej lub innych maseczek BingoSPA?

Komentarze

  1. Bingo Spa jeszcze przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma na co czekać, mają naprawdę fajne rzeczy.

      Usuń
  2. przypomniałaś mi że dziś koniecznie musze zrobić sobie maseczkę na twarz :)

    a tą dorzucę do koszyka przy najbliższych zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pamiętać o maseczkach przynajmniej raz w tygodniu :)

      Usuń
  3. Ciekawa, aczkolwiek nie dla mojej cery stworzona ...
    Te papierowe etykiety mogliby już zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etykiety nie są zbyt trwałe ani estetyczne, ale najważniejsze że zawartośc opakowania jest bardzo dobra :)

      Usuń
  4. Też ją testowałam i polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesująca konsystencja, ciekawe jakby się u mnie spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jakby sprawdziła się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba nie dla mnie - mam suchą cerę - ale fajnie że Tobie przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obawiam się, że ta maska mogłaby nie przypaść do gustu mojej mieszanej cerze, ponieważ ta nie przepada za gliceryną, która w tym przypadku zajmuje wysoką pozycję w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypomniałaś mi, że chyba musiałabym zrobić sobie maseczkę :) Ja z kosmetykami w słoiczkach (jeśli chodzi o higienę) radzę sobie w taki sposób, że wyjmuję odrobinę czystą szpatułką i nakładam na twarz pędzelkiem., Jeśli potrzebuję dołożyć maseczki, to znowu tą samą szpatułką. Mam wtedy pewność, że do maski nie dostały się bakterie z moich dłoni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobra metoda, muszę się zaopatrzyć w takie szpatułki.

      Usuń
  10. O super maseczka, co raz bardziej mam ochote na Bingo Spa:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna pozytywna recenzja potwierdzająca moją opinię o produktach BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?