Fitness w domowym zaciszu

Pamiętacie moją przesyłkę od Streetcomu? Wraz z zapasem błonnika Xenna otrzymałam zestaw fitness, w którego skład wchodziła piłka i podróżny zestaw do pilatesu:




Wspomagam swoje odchudzanie i walkę o płaski brzuszek nie tylko dodając regularnie błonnik do posiłków, ale i ćwicząc i starając się ogólnie więcej ruszać. Pierwsze efekty już są i bardzo mnie cieszą, dlatego mam dla Was notkę z wybranymi ćwiczeniami, które można wykonywać właśnie mając tego typu zestaw. Może też spróbujecie?
Piłka fitness to było moje marzenie od jakiegoś czasu. Jest to prosty "przyrząd", a niesamowicie uniwersalny jeżeli chodzi o możliwość zastosowań. Na youtube można znaleźć ogromną ilość ciekawych ćwiczeń, możemy zmieniać ich wybór co parę dni aby nie zacząć się nudzić. Poniżej kilka moich ulubionych:









Ćwiczenia z piłką są bardzo przyjemne, choć niektóre dosyć ciężkie wbrew pozorom - można fajnie rozwinąć sobie mięśnie i wyrzeźbić ciało. Poza ćwiczeniami używam piłki również do siedzenia przy komputerze. Bardzo polecam! Przestały mnie boleć plecy a mięśnie brzucha cały czas pracują - to o wiele zdrowsze, niż nawet najwygodniejsze krzesło :)


Otrzymałam również fajny zestaw do pilatesu, w którego skład wchodzi mata, gumy (o dwóch stopniach trudności), piłeczka-ciężarek, oraz etui w które można wszystko zapakować i wygodnie przenosić. Dokładniej możecie obejrzeć to wszystko poniżej (foto ze strony producenta):
Pilates to trening, którego wciąż jeszcze zbyt dobrze nie znam, ale znalazłam już kilka fajnych filmików: 





A jak u Was z przygotowaniami do lata? Znacie jakieś fajne ćwiczenia na youtube, zwłaszcza chodzi mi o pilatesowe?

Komentarze

  1. ach, dostałaś terabandy! strasznie fajnie się pracuje z nimi z pacjentami :)

    i fakt, samo siedzenie na piłce jest super dla mięśni brzucha i pleców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodziłam na zajęcia z piłką i nie łatwo jest ją utrzymać ale warto bo super się sprawdza i dużo daje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to dużo samozaparcia i przyjemnych ćwiczeń. Ja nigdy nie ćwiczyłam z "pomocami", fajna sprawa taka piłka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam takich przyrządów, wolę ćwiczenia z Ewą Chodakowską:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piłeczkę posiadam,ale taki drugi zestaw by mi się przydał :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niezmiennie wałkuję Mel B. - jak dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo zazdroszczę tej przesyłki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój kręgosłup by nie przeżył takich wygibasów ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw :) Zazdroszczę trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze sie w koncu zarejestrowac w tym Streetcomie, widze ze bardzo powaznie traktuja blogerow - i to sie chwali!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?