Przegląd poczty [30]

Dziś szybka notka z przeglądem ostatnich przesyłek, które do mnie dotarły. Recenzje większości z tych produktów zobaczycie na moim blogu za jakiś czas. 



Ogromna paczka od Bangli bardzo ucieszyła mnie swoją zawartością :) Jak widzicie, znajdują się tutaj m.in. pudry prasowane różnych marek, które posłużą mi do wielkiego porównawczego testu. Będę sprawdzać jak dają radę w warunkach letnich, a także który z nich jest najlepszy i dlaczego. Ponieważ wybrałam odcienie, które są najjaśniejsze z dostępnych, sprawdzę też czy jasne aby na pewno zawsze znaczy jasne - mam tak blady odcień cery, że często z drogerii wychodzę z pustymi rękami, wszystko jest zbyt ciemne. Mam nadzieję, że moja notka pomoże osobom, które miewają taki sam problem (wierzę, że na świecie istnieje więcej takich bladych twarzy ;). 

Co konkretnie będę testować:

Bourjois Healthy Balance - 52
Max Factor Creme Puff - 05
Miss Sporty So matte Perfect Stay - 001
Essence Mattifying Compact powder - 10
Rimmel Match Perfection - 100
L'Oreal True Match - D3W3
Maybelline Affinitone - 09
Astor Skin Match - 100


Oprócz pudrów moja paczka zawierała również Oliprox - krem i lakier, dwa opakowania Flodomaxu (niebawem napiszę więcej o tym specyfiku) oraz Globalne serum antycellulitowe 360 od mojej ulubionej Tołpy. A to wszystko testuję dzięki przynależności do Klubu Kejt :)


Przed Wami zawartość przesyłki od Streetcomu, która dotarła do mnie dziś rano. Optima Cardio to margaryna, która regularnie spożywana ma obniżać cholesterol. Nie znam się za bardzo na margarynach, na szczęście wraz z zestawem produktów dostałam sporo materiałów informacyjnych, w których prawdopodobnie jest wszystko czego chciałabym się dowiedzieć :) Podoba mi się też torba, w którą było wszystko opakowane - izoluje od gorąca i chroni produkty przed roztopieniem.


Ta przemiła paczuszka przywędrowała do mnie od Akadi z bloga Ja biegam. Zgłosiłam się do konkursu, w którym nagrodą był zestaw herbatek Figura (Extraslim, No-appetite, Detox i Forever). Wiecie, że lubię te wszystkie ułatwiacze, a herbaty wszelakie to już zwłaszcza - tym chętniej je przetestuje, już czekają na swoją kolej :) Oprócz Figury Akadi dorzuciła mi kilka fajnych gadżetów Muszynianki (misia, koszulkę i pendrive) - dzięki!


I na koniec - zestaw próbek Love me green, które firma rozdawała na facebooku. Zaintrygowały mnie te naturalne kosmetyki (szczególnie krem wyszczuplający z zielonej herbaty), chciałabym kiedyś sięgnąć po produkt pełnowymiarowy i przekonać się o jego skuteczności. 

Komentarze

  1. Przyjemnego testowania :) Próbki LMG i u mnie ;)
    Poszukam tej margaryny w sklepach... Chyba już mi się nawet rzuciła w oczy....

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja te wszystkie paczuszki - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych margaryn zazdroszczę, mężowi by się przydały. w ogóle fajne różności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki misiek, boski :)
    Świetne paczki, aż się buźka uśmiecha na takie cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owocnego testowania :)

    U mnie jest ta margaryna za 17 zlotych droga jak fiks wiec testuj i opiniuj szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, margaryny "funkcjonalne" zazwyczaj są drogie...

      Usuń
  6. O kurcze zazdroszcze testu porównawczego i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z racji tego, że też należę do bladych twarzy, czekam na pudry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tych produktów! Czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawią mnie te kosmetyki LMG ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No po prostu pozazdrościć wszystkiego, najbardziej ciekawi mnie porównanie podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne paczuchy! Ja bym się z herbatek najbardziej cieszyła :) I z margaryny tez, bo by się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego testowania. Sporo ciekawych kosmetyków widzę, czekam więc na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!! Prawdziwa kopalnia różności, świetny miś;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulala paczek jak na święta ;) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz cuda do testowania! Wow! Super:) A co do Love Me Green, nie mam co do ich naturalności 100% pewności, bo one nie są certyfikowane, tylko certyfikat ma fabryka, która jest owiana tajemnicą;) Więcej info na ten temat znajdziesz na blogu Agulkowe Pole...
    A co do hydrolatów, być może wkrótce będzie u mnie do wygrania:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że tak jest z tymi certyfikatami... Cóż, jeśli zdecydowałabym się na zakup droższych, ale za to ekologicznych/naturalnych kosmetyków, to z pewnością wolałabym mieć pewność na 100%.

      Usuń
  16. sporo tego, masz co testować, a te pudry to ciekawa sprawa, czekam na recenzje kilku

    OdpowiedzUsuń
  17. Podejrzewam, że puder Miss Sporty okaże się najjaśniejszy;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne przesyłki. Udanych testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a mnie te herbatki bardzo zainteresowały :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulala ile tego jest! Bardzo fajna kampania Streetcom! :)
    A co do jednorazowych szczoteczek, to otrzymałam je bezpośrednio od producenta, ale nie polecam - sam pomysł szczoteczek bardzo udany, ale pasta nie zachwyca :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam pomysł jednorazowej szczoteczki uważam za udany, jednak pasta jaka znajduje się na tej szczoteczce jest nieciekawa, trochę zawiewa PRL-em :/
      Dlatego tez jak je zużyję to płakać po nich nie będę a i kupować kolejnych nie zamierzam.

      Usuń
  21. wow ale paczki zazdroszczę i czekam na recenzje tych pudrów

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo tego : ) Lubię puder Max Factor creme puff- bardzo wydajny, za to bardzo nie lubię affinitone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam Affinitone i był w porządku... a Max Factora kompletnie nie znałam wcześniej.

      Usuń
  23. Wow sporo tego :) a muszyniankę kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaczął się pudrowy czas:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Optima Cardio jest i u mnie ;-) i pudrów, podkładów itp. też mam dużą dostawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ile paczuszek, szalałabym z radości:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne paczuszki, gratuluję i życzę miłych testów ;)
    Jestem bardzo ciekawa tych pudrów szczególnie Essence i Miss Sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. No nie powiem, nazbierało się. :) Pudrów starczyło by mi chyba do końca życia biorąc pod uwagę moje zużycie :D
    Fajna ta torba Optima Cardio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie schodzi ich sporo, choć zdecydowanie więcej używam sypkich niż tych prasowanych.

      Usuń
  29. Z niecierpliwością czekam na ten post porównawczy pudrów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem w szoku, olbrzymie przesyłki, gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale ci się trafiło kapitalne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?