WYNIKI konkursu z Le'Maadr!



Bez zbędnych wstępów przechodzę do rzeczy - zestawy kosmetyków Le'Maadr otrzymują:

Rudy włos

oraz

Michał Orzechowski


Gratuluję i proszę o adresy wraz z numerem telefonu (dla kuriera). Jak tylko je otrzymam przekażę dane sponsorowi, firmie Info Plus, która prześle do Was te wspaniałe kosmetyki!

Dziękuję wszystkim uczestnikom za liczny udział - jak zwykle żałuję, że nie mogłam nagrodzić Was wszystkich ale głowy do góry, już niebawem szykuję kolejny konkurs :)

Na koniec ważne dla mnie pytanie - co chcecie wygrać w następnej zabawie?
Wypowiedzcie się proszę TUTAJ (albo na blogu). To mi bardzo pomoże w decyzji. Dzięki!

 

Komentarze

  1. Wielkie dzięki :) Rudy włos - gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację dla zwycięzców! Co do wygranej w konkursie... hmmm tak jak dziewczyny piszą na facebooku - kosmetyków do pielęgnacji nigdy dość, a co to będzie konkretnie to już zależy od Ciebie! :)

    www.essenceofcharm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to wiesz jak człowiekowi poprawić humor:) Dzięki już szrajbuje maila

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Jestem bardzo ciekawa tej serii - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wyróżnionych! ;) .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?