Biała czekolada, która pielęgnuje usta


Gdy opublikowałam zawartość przesyłki od firmy Gal największe zainteresowanie wzbudziła pomadka o smakowitym zapachu. Dlatego już dziś przychodzę do Was z recenzją i wrażeniami z jej stosowania. Zapraszam!


GAL, Pomadka ochronna
o aromacie białej czekolady

Opis producenta i skład - na zdjęciu poniżej:

GAL, Pomadka ochronna o aromacie białej czekolady - Składniki INCI

Moje wrażenia:

Opakowanie pomadki jest dość typowe, proste - i dobrze, bo tutaj nie trzeba się silić na żadne ekstrawagancje. Kartonik zawiera wszystkie potrzebne informacje, działanie i skład. 

Jeżeli chodzi o skład właśnie warto chwilę się przy nim zatrzymać. Dlaczego? Jest bardzo zachęcający:

Ricinus Communis Seed Oil - olej z nasion rącznika pospolitego, czyli popularny olej rycynowy - nawilża i odżywia
Hydrogenated Castor Oil - uwodorniony olej rycynowy, naturalny emolient, substancja często stosowana w pomadkach organicznych
Beeswax Acid - wosk pszczeli, stabilizator
Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax - tzw wosk karnauba, pozyskiwany z liści kopernicji, naturalny tłusty emolient, tworzy ochronny film przeciwdziałający utracie nawilżenia
Paraffinum Liquidum - olej parafinowy, emolient, substancja natłuszczająca, nie stosuje się go w kosmetykach naturalnych
Octyldodecanol - alkohol, emolient, stabilizator (ułatwia aplikację kosmetyku, zapobiega odparowaniu wody z powierzchni skóry)
Oryza Sativa Cera - wosk z otrąb ryżowych, reguluje lepkość kosmetyku, odżywia skórę
Parfum - substancja zapachowa, to dzięki niej pomadka pachnie białą czekoladą
Tocopheryl Acetate - estrowa forma witaminy E, antyoksydant, hamuje procesy starzenia się skóry, przedłuża trwałość kosmetyku
Retinyl Palmitate - pochodna retinolu (witamina A), działa naprawczo i przeciwstarzeniowo


Jak widać w mojej mini-analizie składu gdyby nie obecność parafiny i substancji zapachowej pomadka mogłaby uchodzić za kosmetyk w 100% naturalny. Zawiera praktycznie same substancje nawilżające i ochronne i to działanie jest od razu odczuwalne w praktyce. Pomadka jest dosyć zbita, raczej z tych twardszych - co wpływa pozytywnie na wydajność. Przy regularnym używaniu usta są miękkie, nawilżone, odżywione i zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych. No i ten piękny zapach :) Od razu mam ochotę na kostkę pysznej, białej czekolady...


Jak dla mnie ta pomadka ma same zalety - działa, ładnie pachnie, jest wydajna a do tego niedroga - kupimy ją w cenie poniżej 10zł. Szczerze mówiąc mam ochotę wypróbować również pozostałe wersje zapachowe, ostatnio w ofercie firmy pojawiło się ich kilka - malina, truskawka, arbuz, banan a nawet cola :) Jedynym minusem może tutaj być dostępność, czasem trzeba nieźle się nagimnastykować by znaleźć te pomadki w sklepach stacjonarnych. Z zakupami online jednak nie ma żadnego problemu.


Firma GAL najbardziej wsławiła się w blogosferze swoimi legendarnymi "rybkami" do pielęgnacji skóry, jednak jak widać w ofercie posiadają również inne ciekawe produkty. Miałyście już okazję zetknąć się z tymi pomadkami?

Komentarze

  1. Nie miałam jej, ale kusi swoim zapachem za każdym razem jak ją widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie owocowe i smakowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak pięknie pachnie to aż chce się uzywać :)

      Usuń
  3. Nie lubię białej czekaolady więc to cudo raczej nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jej, gdzieś mi jednak wpadła jakiś czas temu w oko :). Czekolada bez kalorii :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro ma same zalety - nie można przejść obok niej obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej firmie, ale miałabym ochotę na czekoladową pomadkę i to jeszcze z takim składem! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest super, fajnie że firma przykłada do tego wagę :)

      Usuń
  7. Akurat wczoraj wcinałam białą czekoladę, taka pomadka to skarb, mmm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko trzeba uważać, żeby jej nie zjeść ;) Chociaż - skład toksyczny wcale nie jest :D

      Usuń
  8. Miałam inną pomadkę tej firmy i sprawdzała się rewelacyjnie- usta były zawsze piękne, nawilżone ale nie za tłuste :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi :) Nie lubię tych bardzo tłuszczących.

      Usuń
  9. Ja bardzo bym ją chciała ze względu na ten zapach białej czekolady!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna opcja na jesień, będę się za nią rozglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmmm chętnie bym ją powąchała/zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę ją wypróbować u siebie :) Uwielbiam białą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy. Pokonczyły (zgubiłam;p) mi się już prawie wszystkie pomadki, chętnie po taką sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je czasem gubię... bo jeśli chodzi o "denkowanie" to bardzo długo u mnie trwa zanim pomadka się skończy.

      Usuń
  14. Nie miałam okazji, ale sporo bardzo pozytywnych recenzji czytałam więc może w końcu się na nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze, cały czas by mi się czekolady chciało! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam, musi być smakowita!

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu coś przetestować z marki Gal ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcę tę pomadkę :D Już mam jedną tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się skończy to z pewnością inne też wypróbuję.

      Usuń
  19. Wstyd przyznać, ale nie miałam nawet tych rybek jeszcze.... A ta pomadka musi pachnieć zabójczo!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten zapach :) bananowy też zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Może to i lepiej, bo wtedy dużo szybciej by się skończyła ;))

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?