Młody jęczmień - jak go stosować i jak działa?

Niedawno głośno zrobiło się o suplementach z zawartością młodego jęczmienia. Od razu mnie zaciekawił i dzięki firmie Avetpharma mam możliwość sprawdzić skuteczność tego wynalazku. Zanim jednak przedstawię moje wrażenia z testowania mam dla Was kilka informacji na temat tej nowości.


Młody jęczmień forte slim polecany jest osobom dbającym o piękną sylwetkę. Jest to suplement diety, zatem należy pamiętać, że nie może on być traktowany jako zamiennik zdrowego odżywiania - jednak może nasze wysiłki wspomóc i dostarczyć organizmowi cennych składników.

Tabletki młodego jęczmienia zawierają: 
- ekstrakt z młodego jęczmienia, który jest źródłem witamin  z grupy B, antyoksydantów (witaminy C i E, beta-karotenu), żelaza, wapnia, magnezu i cynku; ma też silne właściwości przeciwutleniające i przeciwzapalne
- ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy, który przyczynia się do kontroli masy ciała, wspiera metabolizm tłuszczów i węglowodanów oraz rozkład tkanki tłuszczowej
- chrom, kontrolujący prawidłowy poziom glukozy we krwi oraz zmniejszający ochotę na spożywanie słodkości :)
biotynę, która wpływa na zdrowy wygląd włosów oraz skóry, a także wspomaga prawidłowy metabolizm.
z grupy B, antyoksydantów (witaminy C i E, beta-karotenu), żelaza, wapnia, magnezu i cynku

http://www.poradnikzdrowie.pl/diety/suplementy/zielony-jeczmien-wlasciwosci-i-zastosowanie-czy-zielony-jeczmien-pomag_42393.html
z grupy B, antyoksydantów (witaminy C i E, beta-karotenu), żelaza, wapnia, magnezu i cynku

http://www.poradnikzdrowie.pl/diety/suplementy/zielony-jeczmien-wlasciwosci-i-zastosowanie-czy-zielony-jeczmien-pomag_42393.html

Stosowanie:
Młody jęczmień zażywamy podczas posiłku, 1 lub 2 tabletki dziennie, popijając wodą.

Cena:
Opakowanie zawierające 60 tabletek kosztuje 15zł.


Już niebawem napiszę Wam, jak się u mnie sprawdził ten suplement. A może któraś z Was również zażywała jęczmień? Co sądzicie na jego temat?


Komentarze

  1. Jakoś nie jestem przekonana do suplementów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie, choć oczywiście to zależy jakie suplementy i co mają w składzie :) Znalazłam na swojej drodze sporo skutecznych, jak i dużo takich które w ogóle nie działają...

      Usuń
  2. ciekawe jakie będą Twoje spostrzeżenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. absolutnie uwielbiam jęczmień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie takie cuda nie działają

    OdpowiedzUsuń
  5. Młody jęczmień mam nawet w domu, lecz w formie sproszkowanej...i nie wiem jak się do niego zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka taki sproszkowany zalewała wodą i wypijała . Ja mam w domu w tabletkach - jestem już pod koniec opakowania. Spektakularnych zmian nie ma, ale drobniutkie są :)

      Usuń
  6. Jestem strasznie ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm do mnie suplementy też nie przemawiają, a jęczmień mi się kojarzy z kaszą, tylko kaszą i kaszą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam że młody jęczmień jest też w tabletkach, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiłam młody jęczmień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat jakoś nie stosuję suplementów :). Ciekawa jestem jak się sprawdzi :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam młody jęczmień ale w proszku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko sięgam po suplementy :) Z tym spotykam się po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię suplementy na włosy, skórę i paznokcie, oraz z witaminami. Takich odchudzających nigdy nie używałam :) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosowałam, ale sceptycznie podchodzę do tego rodzaju produktów. :(
    www.essenceofcharm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze powiedziawszy ja też widziałam go w formie sproszkowanej do wypicia, nie wiem jak to smakuje, ale pewnie tabletki są łatwiejsze bo tu pewnie nie czujemy w ogóle smaku. Jestem ciekawa działania ;) a co do zawartości torebki to ja też lubie takie notki i filmiki dlatego zachęcam oczywiście do ujawnienia treści ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, by sproszkowany smakował jakoś wybitnie - ja czasem piję błonnik w proszku i generalnie to nie jest po to, żeby smakowało :P Ale można zakamuflować taki proszek np w zupie czy w sosie, już jest ok...

      Usuń
  17. Widziałam sproszkowany na dziale ze zdrową żywnością.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam, że nie próbowałam,,

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nigdy do czynienia z jęczmieniem w tabletkach:) będę śledzić efekty u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja go przyjmowałam w formie proszku rozpuszczonego w wodzie, ale nie zauważyłam u siebie jakichś spektakularnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ten sposób przyjmuję błonnik, i efekty widzę :) Nie wiem jak będzie z jęczmieniem, bo takich rzeczy nie da sie stwierdzić zbyt szybko...

      Usuń
  21. Podobno ten jęczmień w proszku jest niesmaczny, to może te tabletki to lepsze rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że lepsza spirulina ;-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?