Przegląd poczty [59]: Paczka od Profarm Lębork


W dzisiejszej notce pokażę Wam produkty, jakie otrzymałam do testowania od firmy Profarm Lębork. Wiem, że podobnie jak ja lubicie oglądać nowości zatem zapraszam serdecznie :)


Maść kosmetyczna z witaminą A służąca do pielęgnacji szorstkiej i popękanej skóry dłoni.


Antybakteryjny żel do rąk pozwalający na ich zdezynfekowanie bez użycia wody - bardzo przydatny podczas wakacyjnych podróży.


Olej arganowy - naturalny produkt, który podbił ostatnio blogosferę i nasze kosmetyczki.


Olejek pomarańczowy, który może służyć do aromaterapii, masażu lub być pachnącym dodatkiem do kąpieli.


Pokrzepol, Maska do włosów z olejem arganowym oraz ekstraktem z żeń-szenia, która regeneruje włosy a także odżywia je i nadaje połysk. 


Znacie te kosmetyki? O którym z nich chcielibyście przeczytać w pierwszej kolejności?

Komentarze

  1. Nie znam, a najbardziej ciekawi mnie maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ich, maska mnie zaciekawiła :)
    Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  3. bede wyczekiwac recezji. wszystkie ciekawia mnie tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokrzepol! co za cudowna nazwa! :-D chcę Pokrzepol!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna przesyłka, życzę udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, z całej przesyłki to chyba najbardziej maska mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie olejek pomarańczowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tej maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na opinię olejku pomarańczowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że szybko pokarze się u Ciebie na blogu recenzja tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego testowania fajne produkty ciekawa jestem tej maści do rak ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. te antybakteryjne żele do rak to fajny wynalazek

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę te nowości :) Owocnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak olejek arganowy podbił moje serducho :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tej maski do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rzeczy otrzymałaś, chętnie przeczytam recenzję maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olejki najbardziej mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na maść do rąk bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O nie znam tej marki. Chętnie przeczytam recenzję wszystkich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię olej arganowy, choć posiadam z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio wpadł w moje ręce olejek innej firmy, aczkolwiek zostawiam go na później :)

      Usuń
  21. Same ciekawe produkty :D oczywiście maska do włosów najbardziej mnie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam ani tej firmy, ani tych kosmetyków. Olejek arganowy miałam, ale z innych firm. Za to jaką pierwszą chciałabym przeczytać recenzję maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie. Chętnie przeczytam recenzję o olejku pomarańczowym.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ni znam tej firmy :) Chętnie bym przeczytała o olejku arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma tyle zastosowań, że sama nie wiem od czego zacząć ;)

      Usuń
  25. Nigdy nie spotkałam się z tymi kosmetykami,ciekawi mnie maska!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna przesyłka i jak blisko mnie ;)

    Ps. Co do wyprzedaży pielęgnacyjnej to już była kiedyś ;) ale mam zapasy kosmetyków, jeśli coś potrzebujesz to pisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawi mnie maska do włosów bo nie znam ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej zaciekawił mnie olejek pomarańczowy. Uwielbiam takie gadżety.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawi mnie olejek arganowy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,OLA-(KLIK)
    Jestem chętna na obs za obs :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę przyjemnego testowania! :)
    I czekam na wrażenia po użyciu olejku pomarańczowego.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe produkty, używałam tylko maści z wit. A :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna paka :)) Maska mnie ciekawi, miłych testów :))

    OdpowiedzUsuń
  33. mnie również najbardziej ciekawi ta maska do włosów, no i ten olejek pomarańczowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przydałaby mi się ta maść z witaminą :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie znam :( ale bardzo ciekawe te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  36. Miłego testowania! Powiem szczerze, że nie znam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  37. O nie znam tej marki. Chętnie przeczytam recenzje wszystkich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą kosmetyczną. Bardzo zaciekawiła mnie maska do włosów, więc z niecierpliwością czekam na recenzję.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tę firmę od dawna ze względu na serię pichtową (tonik jest genialny), ale powyższe produkty to również dla mnie nowości :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?