WYNIKI konkursu ze Svenska Vitaminer!

Dziękuję za udział w moim konkursie i za mnóstwo kreatywnych haseł, które zamieściliście tutaj oraz na facebooku. Nadszedł ten moment, by ogłosić zwycięzców. Nie przedłużam więc - oto dwa hasła, które najbardziej spodobały się sponsorowi konkursu:


Prawdziwy ALFA nie wie co to stres, bo zażywa tylko ADAPTOGENU ALPHA.
(Konrad Staszewski)


oraz:

Bądź Alpha, bądź najlepszy.
(Lena MadHatter)


Serdecznie gratuluję! Proszę o Wasze adresy do wysyłki nagród - w przypadku zgłoszenia z Facebooka proszę o wiadomość z tego samego konta, z którego zostało zamieszczone hasło konkursowe. 

A pozostali - tradycyjnie, nie załamujcie rąk, kolejny konkurs na moim blogu już wkrótce! :)




Komentarze

  1. WOW! :-D dzięki! :-D
    fantastyczna wiadomość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry. Bardzo dziękuję za wspaniałą wiadomość i nagrodę. Wczoraj wysłałem z konta na Facebooku prywatną wiadomość z danymi wysyłkowymi. Pozdrawiam, Konrad Staszewski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Kiedy mogę się spodziewać przesyłki? Jeszcze jej nie otrzymałem. Pozdrawiam, Konrad Staszewski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadal nie otrzymałem nagrody. Nie mam także żadnej odpowiedzi na mojego maila. Przestaje mi się to podobać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?