Co kupiłam w sierpniu? DM, Rossmann, YR i inne :)

Miałam nic nie kupować, ale... (zawsze jest ALE!) w tym miesiącu trafiłam niespodziewanie do drogerii DM, no i łatwo można się domyślić, jak to się skończyło. Ale zacznijmy od początku...



Zakupy przedwyjazdowe zrobiłam w Rossmanie, kupując jedyny żel z letniej limitowanki, którego jeszcze nie miałam, czyli Isana Sommer Dusche. Fajnie pachnie, owocowo. Oprócz tego żel AA z serii Oil essence - czasem ciężko upolować żele tej marki, więc jak widzę, to biorę ;) 

W Netto nabyłam mleczko do demakijażu, z którego jestem bardzo zadowolona - dobrze i łagodnie zmywa makijaż, nie szczypie w oczy. 

Odwiedziłam też sklep stacjonarny Yves Rocher w celu zakupu zakwaszającej odżywki z głogu, o której czytałam na blogach. Na wyjazdach nie używam masek ze względu na długi czas potrzebny do ich działania - sięgam zamiast tego po odżywki. Ta okazała się rewelacyjna, świetnie nabłyszcza włosy, zamyka łuski, sprawia że się nie puszą ale są bardzo lekkie.

W drogerii Natura kupiłam naklejki-eyeliner w zawrotnej cenie 1,99zł. Nigdy ich nie używałam, mam nadzieję że ich obsługa mnie nie przerośnie, ale nie umiem rysować ładnych kresek więc może to będzie strzał w dziesiątkę? Chusteczki do higieny intymnej były w promocji, na wyjazd w sam raz.


O ile produkty z poprzedniej fotki da się usprawiedliwić jako zapasy na wyjazd, to powyższe są już czystą rozpustą. Ale tak to jest, jak się człowiek naczyta i naogląda Balei na blogach a później pojedzie za granicę i zupełnym przypadkiem trafi na drogerię DM... (No dobra, może to nie był tak całkiem przypadek :D). W każdym razie sądzę, że i tak nie jest źle, bo mogło być dużo gorzej, a skończyło się tylko na maseczce, mini-lakierze do włosów oraz czterech żelach pod prysznic (malina&trawa cytrynowa, dwie letnie limitowanki - Cabana dream i Tropical Sunshine, oraz Kokosowy żel z drobinkami). Na jakiś czas myślę, że moja miłość do Balei będzie zaspokojona ;)

Znacie te kosmetyki?
Jak u Was wygląda sytuacja zakupowa w ostatnim czasie? ;)

Komentarze

  1. Balea mnie kusi od dawna. Ale na razie nie mam dostępu do tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam kasy, więc nic nie kupuje;), ale znam te kosmetyki od YR - polecam zwłaszcza te pomadkę, jest rewelacyjna - tłusta, ale szybko się wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kocham zapach Balea Tropical Sunshine :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balea jak zwykle niesamowicie kusi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zakupy :) Lubię żele Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się zaczynam przekonywać do kosmetyków do włosów yves rocher:) mam szampon i jestem zachwycona, ale niestety nie jest zbyt wydajny

    OdpowiedzUsuń
  7. Żele z Balei na pewno mają cudowne zapachy jak i ich opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości :D Ja jestem najbardziej zaciekawiona tymi naklejkami z Essence :P Daj znać jak się sprawują.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale kolekcja Balea :))) wyglądają pięknie :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Balea ❤❤❤
    Ja w sierpniu nie szastałam forsą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ostatnie zakupy kosmetyczne poczyniłam jedynie w Biedronce:) Gdyby nie ona to sierpień zakończyłby się sukcesem, czyli niekupieniem niczego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na zakupy w DM do którego codziennie dostępu nie ma...to zakupy bardzo malutke ;) gratuluje silnej woli :D mnie zakupy tam czekają w sobotę i nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaintrygował mnie kokosowy żel pod prysznic <3

    OdpowiedzUsuń
  14. troszkę poszalałaś, super zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę iść do DM jak będę w Słowenii, bo te wszystkie kosmetyki Balea <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile ciekawych produktów! Te mleczko mnie interesuje szczególnie,bo zazwyczaj są okropne,ale ja i tak próbuję dalej znaleźć idealne mleczko :P
    Żele Balea dobrze mi znane i lubiane.
    Przyjemnego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kupiłam ostatnio ten kokosowy zel pod prysznic z shimmerem z Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jaka przyjemna gromadka :) Marzą mi się kosmetyki Balea ale w mnie niedostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. naklejki-eyelinery mnie zaintrygowały:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze wypróbować tę odżywkę z Yves Roches :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowości, szczególnie Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam teraz ten malinowy żel z Balea , śliczny ma zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ zazdroszczę odwiedzin w DM'ie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na razie przestrzegam bana zakupowego, ale kto wie co się będzie działo po urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaszalałaś :) Uwielbiam kosmetyki Balea, a zwłaszcza żele pod prysznic bo pięknie pachną.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ciekawia mnie kosmetyki z Yves Rocher, jeszcze ani razu nie używałam nic własnie z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Balea-jak pięknie wygladają te opakowania :) Też muszę pokazać swoje zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cabana Dream właśnie wykończyłam :) Muszę się zaopatrzyć w kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam ten żel kokosowy, ale czeka na swoją kolej! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj sporo się tego dobra nazbierało :) Żel zielony Balea świetnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam żel Tropical Sunshine z Balei i bardzo spodobał mi się jego zapach :) Fajne zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ajajaja, kosmetyki Balea mają opakowania po prostu do zjedzenia :) Mnóstwo wspaniałości :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja gdybym trafiła do DM to pewnie też by zaszalała.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam zamiar niedługo odwiedzić Yves Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zakupy i nic a nic nie widzę szaleństwa to zakupy przy okazji ;)
    żeli sama bym kupiła ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. do włosów mam maskę a jak tak na szybko to mam w sprayu odżywkę:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakby tak się przyjrzeć to poczyniłam podobne zapasy żeli pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  38. mam tę pomadkę YR :) jest dobra, ale dla mnie bez szału :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?