PROFARM Lębork, Proderma, Maść kosmetyczna do rąk z witaminą A


Dłonie to specyficzna część naszego ciała, która jest najbardziej narażona na uszkodzenia, kontakt z różnymi substancjami oraz przez większość czasu jest wystawiona na działanie czynników zewnętrznych. Dlatego pielęgnacja skóry w tym rejonie jest wyjątkowo ważna i nie należy o niej zapominać. Dziś możecie przeczytać o produkcie, który może nam znacząco ją ułatwić. Zapraszam!



PROFARM Lębork, Proderma
Maść kosmetyczna do rąk z vit. A

Opakowanie tego kremu jest dość niepozorne i typowe dla takich produktów, więc nie ma potrzeby by się nad nim rozwodzić. Zamknięcie na "klik" jest wygodne w użyciu.

Konsystencja tego kosmetyku była dla mnie dosyć zaskakująca. Gdy zobaczyłam napis "maść" spodziewałam się czegoś ciężkiego i raczej tłustego, tymczasem produkt jest lżejszy niż typowy krem, po rozsmarowaniu przyjmuje wręcz płynną konsystencję i momentalnie się wchłania. Spodobał mi się zapach - lekko cytrusowy, przyjemny.

Działanie tego produktu oceniam bardzo dobrze. Dłonie są nawilżone, miękkie. Lekka konsystencja dobrze sprawdza się latem. Być może dla osób o bardzo suchej skórze rąk poziom pielęgnacji mógłby być niewystarczający, jednak w moim przypadku okazał się odpowiedni - dłonie nie są tłuste, krem szybko się wchłania i nie pozostawia nieprzyjemnej warstwy. Jest też bardzo wydajny - na jednorazową aplikację wystarczy zaledwie odrobina.


Maść możemy kupić za cenę ok. 6zł (obecnie w sklepie Profarm nawet mniej), co jest moim zdaniem bardzo atrakcyjną kwotą za ten kosmetyk.

Czego Wy używacie do pielęgnacji dłoni latem? A może robicie dłoniom "wakacje" od pielęgnacji? ;)

Komentarze

  1. Taki krem by mi się przydał :) Ostatnio kupiłam w aptece maść z witaminą A, bo pojawiła mi się sucha plama na stopie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem zapachu bo to jest ważna kwestia dla mnie przy wyborze kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie jakby cytrusowo - mnie się ten zapach podoba :)

      Usuń
  3. Podoba mi się, zwłaszcza, że ma witaminę A ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy ostatnio z Pharmaceris i bardzo ;lubimy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 6zł to faktycznie przyjemna cena:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam balsamy do rąk marki Rituals i póki co są moimi ulubieńcami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam, ale słyszałam o nich dobre rzeczy :)

      Usuń
  7. nie znam firmy owej:D krem jak krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dłonie i stopy to coś o czym często zapominam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też mam ten problem, ale staram się coś w tej kwestii zmienić :)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy krem, muszę go polecić mamie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że obie z mama możecie być zadowolone z tego kosmetyku :)

      Usuń
  10. Krem do rak, dobry krem to podstawa. Na szczescie odpukac ostatnio mam lepsze dlonie i az tak nie potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem do rak, dobry krem to podstawa. Na szczescie odpukac ostatnio mam lepsze dlonie i az tak nie potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Maść z witaminą A to jeden z niezbędnych "kosmetyków" w moim domu i nie raz ratował już moją skórę, dosłownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ta witamina sprawdza się nieźle w akcjach ratunkowych :))

      Usuń
  13. Pierwszy raz widzę, ciekawe czy by się u mnie sprawdziła :) na dzień lubię lekką konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zwłaszcza latem. To szybkie wchłanianie to zdecydowany plus tego kremu.

      Usuń
  14. Nie używałam tego kremu/maści.Obecnie używam z Green Pharmacy i mam go już chyba od stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę spróbować, bo jestem uzależniona od takich kremów :) obecnie mam już dwa na wykończeniu, a ten ma dodatkowo atrakcyjną cenę ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę,że wypróbuję lubię takie produkty z witaminą a:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoro szybko się wchłania i nie pozostawia nieprzyjemnej warstwy i w dodtku jest tani to znaczy że warto wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje dłonie nie mają wakacji :) Także myślałam, że ten produkt będzie tłusty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już niedługo moje dłonie będą potrzebowały takie cuda. Zwykle jesienią i zimą szybko wysuszają mi się dłonie...

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie moge teraz nic z takim skladem:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio używałam Balsamu z Petal Fresh , a teraz chyba będzie krem Fitomed bezwodny do dłoni, ogólnie to nie kupuje specjalnego kremu do rąk. Czasem za nie wielkie pieniądze można znaleźć perełkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, cena nie zawsze jest wyznacznikiem jakości :)

      Usuń
  22. Nie znam tej firmy, ale kremik ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam swojego ulubieńca - czarwony SOS z Garniera, najlepiej się u mnie spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapach idealny dla mnie, szybkość wchłaniania i działanie też, tylko ja mam zawsze problem z regularnością używania kremów do rąk :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jestem zbyt systematyczna jeśli chodzi o pielęgnację dłoni. O ile latem nie jest to u mnie konieczne, zimą i jesienią mam problem z suchą i podrażnioną skóra dłoni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miewam problem z systematycznościa, ale staram się to zmienić :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?