Przegląd poczty [62]: Kontynuacja współpracy z InfoPlus


Dziś chcę Wam pokazać kolejną przesyłkę, jaką otrzymałam w ramach współpracy z firmą InfoPlus. Tym razem wybrałam przede wszystkim produkty do pielęgnacji włosów, gdyż ostatni testowany szampon Foltene do włosów farbowanych dobrze spełnił moje oczekiwania. Jestem bardzo ciekawa jak będzie tym razem. Zapraszam do oglądania :)


Pierwszy wybrany przeze mnie produkt to kolejny szampon Foltene Pharma, tym razem jednak jest to szampon przeznaczony dla posiadaczy wrażliwej skóry głowy. Nie zawiera substancji przenikających do krwioobiegu, mogą go bezpiecznie stosować również kobiety w ciąży lub karmiące. Interesują mnie tego typu kosmetyki, ponieważ wychodzę z założenia że jeśli istnieje produkt, który jest delikatny i neutralny dla naszej skóry a przy tym zachowuje tę samą skuteczność (lub lepszą) niż drogeryjne kosmetyki, to lepiej wybrać właśnie ten delikatniejszy :)


Rewitalizująca odżywka do włosów Foltene Pharma interesowała mnie już od dawna, więc nie mogłam się powstrzymać by tym razem po nią sięgnąć. Według opisu producenta kosmetyk ten działa bardzo łagodnie (podobnie jak powyższy szampon), jest bezpieczny, odżywia i chroni wszystkie typy włosów, w szczególności te suche i zniszczone.


Teraz czas na produkt nie-włosowy. Woda micelarna w chusteczkach Le'Maadr to przydatny kosmetyk na wyjazdy. Zawiera komórki macierzyste, jest przeznaczona w szczególności do cery naczynkowej, a więc jest bardzo delikatna. Zaciekawiła mnie taka forma produktu i możecie być pewne, że przetestuję ją na wszystkie strony, gdyż wyjeżdżam dużo a poza domem szczególnie zależy mi na szybkim, skutecznym i bezpiecznym demakijażu.


Powyższe kosmetyki dostępne są w aptekach. Jak Wam się podoba taki zestaw? Którego produktu jesteście ciekawe najbardziej?

Komentarze

  1. Fajna gromadka, nie znam tej pielęgnacji do włosów - chętnie poznam recenzję :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż nowości, jestem ciekawa jak produkty się sprawdzą ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemnego testowania, mam nadzieję, że będziesz zadowolona z kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale kosmetyków do włosów nigdy dość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ostatnio podobne zdanie :) a kiedyś nie byłam taką włosomaniaczką.

      Usuń
  5. Fajne produkty, udanego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę miłego testowania :) Woda micelarna w chusteczkach to genialne rozwiązanie na wszelkiego rodzaju wyjazdy, świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłych testów;) jestem ciekawa jak się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzą te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych produktów więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta odżywka mnie kusi. Ja mam wodę micelarną i jest super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, nie słyszałam o tej marce ;) Miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woda micelarna w chusteczkach ? Muszę to mieć :)
    Gratuluję współpracy i życzę przyjemnych testów.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam zupełnie,ale rzeczywiście kusząco wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej jestem ciekawa odżywki :) teraz mam szał na pielęgnowanie włosów, trochę z przymusu po ostatnich kombinacjach z farbowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zabrałam się za poważną pielęgnację wlosów po farbowaniu właśnie... i już mi tak zostało :)

      Usuń
  15. Ciekawe nowości :) Miłych i udanych testów życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe produkty, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Woda micelarna w chusteczkach jest mi całkowicie obca, ale bardzo mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie na co dzień, ale na wyjazdy to genialne rozwiązanie :)

      Usuń
  18. Ciekawa jestem tych chusteczek z wodą

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie intrygują te chusteczki. Nigdy nie kupuję tego typu produktów, ale jakoś mnie zainteresowały. :) Miłego testowania i czekamy na relację! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam niecierpliwie na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego testowania ;) Jestem ciekawa tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, ale Cię rozpieszczają! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niecierpliwe czekam na recenzje tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawi mnie ta woda w chusteczkach, to nowość dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe jak się razem sprawdzą szampon z odżywką - przyjemnego i skutecznego używania :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Owocnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem ciekawa szamponu ponieważ obecnie karmie i taki bezpieczny szampon to coś dla mnie ;) czekam z niecierpliwością na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja będzie niebawem, ale muszę przetestować naprawdę porządnie nim się wypowiem :)

      Usuń
  28. Mam nadzieję, że Cię zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?