Przegląd poczty [24] + mały zakup

Wyszło słońce (wreszcie!), więc pierwsze co uczyniłam dziś po wstaniu z łóżka to zgarnęłam rzeczy oczekujące na sfotografowanie i wyszłam na zewnątrz. Przed Wami notka z kilkoma zaległymi paczkami...



Tę wypasioną suszarkę Tahe wygrałam w konkursie u Figlującej Marty. Widziałam ją wcześniej na zdjęciach (suszarkę, nie Martę... ;)), ale prawdziwe wrażenie zrobiła na mnie dopiero na żywo. I jeszcze ten świetny, intensywny kolor. Wow! Dziękuję! A was wszystkie zapraszam na bloga Marty, robi piękne zdjęcia... tylko ostrzegam - opisuje ona zazwyczaj takie kosmetyczne cudeńka, które mogą się potem śnić po nocach :)


Te dwa kosmetyki to nagrody z dwóch konkursów które przeprowadzała Orientana na swoim fanpage. Do tej pory moja styczność z tą marką była mniejsza, niż bym tego chciała - poznałam głównie mydła, które bardzo przypadły mi do gustu. Z chęcią przetestuję oba kosmetyki, zwłaszcza że obydwa są dla mnie bardzo ciekawe - płatki pod oczy (mam dobre doświadczenia z żelowymi, zobaczymy jak sprawdzą się jedwabne) oraz maska z trawy tybetańskiej - podoba mi się, że można zostawić ją na noc oraz używać codziennie. O efektach z pewnością ode mnie usłyszycie :)


Ten zestaw kosmetyków to wygrana z rozdania na blogu Cosmetic Addiction. Większość z tych kosmetyków to Oriflame a ja dosyć słabo znam tę firmę - będzie więc okazja, by to zmienić i wyrobić sobie o niej zdanie :)


Te pędzelki to już nie przesyłka, a mój własny zakup. Skorzystałam z Biedronkowej promocji i zaryzykowałam zestaw do makijażu za astronomiczną kwotę 13,99zł. I wiecie co? Nie żałuję! Pędzle są mięciutkie, pierwsze moje doświadczenia z nimi wypadają jak najbardziej na plus :)

Komentarze

  1. Też miałąm chrapkę na tę suszarkę - gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się obłowiłaś, chciałam kupić pędzelki,ale u mnie już nie było :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dostępnością tych promocyjnych towarów jest chyba jedna wielka loteria - ja nigdy nie wiem czy i w którym sklepie akurat będą dostępne...

      Usuń
  3. Też zakupiłam, biedronkowe pędzelki :> Tylko w różowym etui, bo jako jedyne było nienaruszone w sklepie :/
    Suszarkę to ja mam z Remingtona i za nic jej nie wymienię na żadną inną :D
    No i przede wszystkim gratuluję wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie w którym je dorwałam były już tylko złote i srebrne (wyglądały paskudnie) oraz to jedno białe... ale polowałam na czarne~i niestety się nie udało.

      Usuń
  4. Suszarka ma świetny kolor :) Widzę, że szczęścia można Ci pozazdrościć, oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj miałam te pędzelki w rękach, ale jakoś się rozmyśliłam... powinnam żałować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że troszkę tak... jak za tę cenę są świetne!

      Usuń
  6. Na tę pędzle moze uda mi sie jeszcze zapolować u mnie ;) Za pierwszym razem nie rzuciły mi sie w oczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko trafić czasem na te promocyjne produkty... ja się nieraz za nimi nachodzę a i tak nigdzie nie ma. Loteria.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. :))
      Ja już wiem, że nie będzie to ostatnia maska tej marki jaką nabędę... jest rewelacyjna!

      Usuń
  8. Gratuluje wygranych!
    A z pędzelków to mi się bardzo etui podoba - ostatnio białe dodatki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polowałam na czarne... ale białe też jest ok ;-)

      Usuń
  9. Ja też niedawno kupiłam sobie nową suszarkę, stara ledwo co żyła. ;0

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! :)
    Pędzelki do oczu jak najbardziej - w resztę radzę inwestować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam zamiar :) Najbardziej zależy mi na dobrym pudrze do różu/konturowania twarzy.

      Usuń
  11. suszarka wymiata...i ten kolor :)
    wielkie gratulacje i czekam na recenzję maski Orientany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się ogromnie, że podoba Ci się nagroda - przyznam, że ja sama też ich nie widziałam (hi hi hi).
    Śni się po nocach, to znaczy koszmary? (Hi hi hi - wiem wiem, mam dzisiaj mega kosmiczne zmiany nastroju)...
    Pozdrawiam ciepluteńko - i zdradzę, że w tym tygodniu ogłoszę 2 nowe konkursy, więc zapraszam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi się podoba! :)))

      A co do tego że się śni po nocach - owszem, dla mojego portfela to koszmar! :D

      Usuń
  13. Miłego testowania :) świetna ta suszarka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna suszareczka, gratulacje, te pędzle Biedronkowe nieźle wyglądają ;) czekam na opis ich, po sprawdzeniu oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranych :)
    Na pędzelki z biedronki czekam aż je przecenią bo leży ich tam masa, a gdy wejdzie nowa promocja będą jeszcze tańsze :D Języczkowe syntetyczne zawsze się przydadzą


    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałam nie ryzykować z czekaniem - i tak cud że w ogóle na nie trafiłam :)

      Usuń
  16. Wow, świetne paczki! :) Też przydałaby mi się nowa suszarka do włosów, bo ta, którą mam, ma za mało mocy na moje długaśne włosy :p

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. osobiście nie przepadam za kosmetykami Oriflame, bo mam po nich uczulenie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trafiłam na różne, nie ma chyba reguły... chętnie poznam je bliżej i mam nadzieję, że nie będą mnie uczulały.

      Usuń
  18. Kosmetyki firmy Oriflame są lepsza jak i gorsze :)
    Biedronkowe pędzla ma już chyba każda blogerka :))
    Bardzo ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę sporo świetnych rzeczy, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje wygranych :) Suszarka świetna, a do Biedronki muszę się wybrać w końcu po te pędzle, o ile jeszcze będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pędzelki też mam i podobnie jak u Ciebie - pierwsze wrażenie baaardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że Ci się spodobają:)
    Miałaś duży problem z rozpakowaniem?:P Starałam się wszystko dobrze zabezpieczyć:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, zapakowane były mega bezpiecznie :) Ale wolę chwilę dłużej poświęcić na odpakowanie, niż żeby poczta coś uszkodziła.. wiadomo przecież, że rzucają przesyłkami itd. Wszystko dotarło nienaruszone, dzięki! :)

      Usuń
  23. Też kupiłam pędzelki w Biedrze i są bardzo mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna suszarka, ale ja nie używam na mojego jeżyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym wolała nie musieć jej używać, ale cóż... ;))

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?