Ogłoszenia :)

Ponieważ muszę wyjechać na kilka dni, a dziś kończy się mój konkurs, zdecydowałam że:

przedłużam zapisy do weekendu!

W sobotę lub niedzielę ogłoszę wyniki i zwycięzców. Będzie ich więcej, ponieważ przyznam również nagrodę pocieszenia :)

A już na początku najbliższego tygodnia szykuję dla Was nowy konkurs - będzie można wygrać możliwość przetestowania bardzo ciekawych produktów. I co najlepsze - zwycięzców będzie aż dwunastu! Potrzymam Was jeszcze chwilę w niepewności, co to takiego... Mam nadzieję, że lubicie niespodzianki? :)

Komentarze

  1. Uwielbiam niespodzianki:)
    a więc czekam z zapartym tchem do soboty/niedzieli:)
    pozdrawiam i życzę udanej podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie, ale szykujesz niespodzianki. A ja taka niecierpliwa jestem...

    OdpowiedzUsuń
  3. łooohooohooo ;) już umieram z ciekawości co to takiego będzie ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. hoho, zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię niespodzianki, a więc nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie, ciekawie :)
    Czekamy więc, Ty kusicielko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja maila z adresem nie dostałam...;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się jak najprędzej zgłosić :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś u nas oTagowana :) Zapraszamy: http://frozenmalibu.blogspot.com/2012/10/tag-moje-blogowe-sekrety.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu :) Tu znajdziesz szczegóły: http://niulanka.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również czekam niecierpliwie na wyniki i nową notkę w ogóle.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?