Przegląd poczty [54]: Nowości BIOVAX - co wybrałam do testów?


Jakiś czas temu otrzymałam wiadomość od Pani Marzeny z firmy L'Biotica z propozycją współpracy. Ucieszyłam się, ponieważ markę bardzo lubię, głównie za serię do włosów farbowanych Biovax (pisałam np. o szamponie - tutaj). Tym razem mam okazję zapoznać się z nowościami. które od niedawna są w ofercie marki. Właśnie o tych kosmetykach niebawem przeczytacie u mnie na blogu. Zapraszam!



Biovax Glamour DIAMOND
Niezwykły preparat zawierający najdroższy wśród klejnotów - diament, w połączeniu z bogactwem odżywczych i wzmacniających minerałów. Tworzy wyrafinowaną pielęgnację dla włosów potrzebujących wzmocnienia.
Efekt na włosach:
- wzmocnienie i intensywna regeneracja włosów
- włosy nawilżone i pełne energii
- diamentowy, skrzący blask

Biovax Glamour CAVIAR
Maska kryje w sobie unikalne wartości odżywcze pochodzące z morskich skarbów: delikatnego kawioru i złotych alg. Zasobne w rozmaite składniki odżywcze, intensywnie nawilżą i ochronią Twoje włosy. Zamknięte w intensywnie regenerującej maseczce, zapewnią Twoim włosom wyrafinowaną pielęgnację, która podkreśli ich piękno i doda im blasku.i doda im blasku.
Efekt na włosach:
- dogłębnie nawilżone, intensywnie odżywione włosy
- ochrona przed fotostarzeniem i płowieniem koloru
- gładkość i szlachetny blask

Biovax Glamour PEARL
Doskonała kompozycja złożona z morskich skarbów: kosztownych pereł i czystego kolagenu. Odbudowujące właściwości protein perłowych i kolagenu wzmocnią Twoje włosy i otoczą je drogocennym, perłowym blaskiem.
Efekt na włosach:
- odbudowa i intensywna regeneracja włosów
- włosy wygładzone i aksamitne w dotyku
- szlachetny, perłowy blask


http://rincewind99.blogspot.com/2015/05/konkurs-3-osoby-wygrywaja-maski-biovax.html

Ciekawią Was te maski? A może nie macie ochoty czekać na moje recenzje i chętnie przetestowałybyście je już teraz? W takim razie macie już ostatni moment, by zgłosić się do mojego konkursu. Wybierać można spośród wszystkich pięciu rodzajów masek Glamour - a otrzyma je aż trzech szczęśliwców.
 

Komentarze

  1. Często ''męski'' i ''żeński'' kosmetyk nie różni się, po prostu taki chwyt marketingowy co by facetów ''ja nie używam kosmetyków, to zniewieściałe'' przekonać do kupna :-p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, choć nie jestem pewna do czego się odnosisz :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam do czynienia z tymi kosmetykami. Daj koniecznie znać jak się sprawdzą.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kuszą mnie te maski choć postanowiłam sobie wykończyć pierwsze zapasy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo słusznie :) Też zaczynam rozsądniej rozplanowywać zużywanie moich zapasów, aczkolwiek na razie odłożyłam wszystko i testuję Biovaxy :)

      Usuń
  4. dawno nie używałam żadnej maski :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba warto to zmienić, dobra maska potrafi uczynić cuda z włosami.

      Usuń
  5. Ja bym chętnie poznała się z tą kawiorową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od kiedy zaczęłam używać zakochałam się w tych maskach i chętnie przetestuję różne. :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam maski tej marki. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy maski zapowiadają się bardzo dobrze, czekam na Twoją opinię :) Ja uwielbiam ich maskę z 3 olejami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam tę maskę, ale miałam tylko jedną saszetkę która okazała sie za mała na moje włosy. Natomiast z serii olejowej od dawna uzywam eliksiru na końcówki - jest świetny.

      Usuń
  9. Jeszcze ich nie miałam, a kuszą bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie wyglądają, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam i tez kuszą straszliwie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tych masek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę współpracy i czekam na recenzję!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania :) ja ostatnio wygrałam w konkursie Biovax Gold dla siebie i przyjaciółki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersji Gold nie mam a równiez bardzo mnie ciekawi. Mam nadzieje, że dobrze się u Was sprawdzi :)

      Usuń
  15. Mam teraz kallosa ale te maski od jakiegoś czasu bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem najlepsza maska Biovax to ta podstawowa do włosów słabych ze skłonnością do wypadania, zielono brązowa :) A co do rozdania to ja już się dawno zgłosiłam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie używałam, ale dobrze wiedzieć :)

      Usuń
  17. Bardzo jestem ich ciekawa o chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na recenzje chyba że uda wygrać mi się konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna firma, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mnie ciekawią te maski :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło mi oznajmić, że wygrałaś konkurs na mytinymess.blogspot.com. :D Gratulacje! Wysłałam już do Ciebie maila, na odpowiedź czekam 5 dni.

    Pozdrawiam
    nemo
    mytinymess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współpracy :) Widziałam ostatnio w Biedronce Biowaxy w saszetkach, zobaczę jak się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka saszetkowych ale na moje włosy jedna saszetka nie starcza, muszę podwoić zapasy ;)

      Usuń
  23. Jestem ciekawa tej nowej serii :>

    OdpowiedzUsuń
  24. miłego testowania :) bardzo lubię markę Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię Biowax, ale tych nie miałam i chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam jeszcze żadnej z tych masek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je wypróbować. Z pozoru opakowania są maleńkie, ale te kosmetyki są bardziej wydajne niż typowe maski, nawet na Twoją grzywę by starczyło :)))

      Usuń
  27. Odkąd spróbowałam tych masek nie chcę już żadnych innych. Są wspaniałe! Mega wydajne, skoncentrowane, no i polskiej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam kiedyś maskę tej marki, ale nie skradła mojego serca.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?