KONKURS - 3 osoby wygrywają maski BIOVAX GLAMOUR!

Niedawno na facebooku zapowiadałam dla Was nowy konkurs - oto i on! Warunki udziału są bardzo proste a do wygrania są nowe maski Biovax z serii Glamour. Zainteresowane? To zapraszam do udziału! :)



Jak wziąć udział?

1. Polub Projekt Kobieta Progestella na facebooku:
2. Bądź publicznym obserwatorem bloga Kopalnia Różności.
3. Wybierz maskę Biovax Glamour którą chcesz wygrać i krótko (max. 3-4 zdania) uzasadnij, dlaczego właśnie ta najbardziej Cię zainteresowała. Wszystkie maski z najnowszej serii można obejrzeć tutaj: http://biovax.pl/strona,produkty,pokaz/17,BIOVAX_GLAMOUR.html

Jak zwiększyć swoje szanse?
(opcje nieobowiązkowe)

- możesz polubić fanpage mojego bloga (+2pkt) ---> KLIK!
- możesz umieścić baner na swoim blogu  (+3pkt)
- możesz dodać mój blog do blogrolla (+3pkt)
- możesz napisać notkę o rozdaniu, nie musi być osobna (+4pkt)
- możesz udostępnić notkę o rozdaniu na facebooku ----> KLIK! (+2pkt)
- możesz polubić mnie na Google Plus (+1pkt) ----> KLIK!
- możesz obserwować mnie na Bloglovin (+1pkt) ----> KLIK!
- możesz polubić mój profil na Instagramie: @kopalnia_roznosci ----> KLIK!
- możesz wziąć udział również w konkursie na facebooku -----? KLIK!


Zgłaszać się należy w komentarzach pod tą notką. Po zakończeniu konkursu i ogłoszeniu wyników komentarze zostaną usunięte, by chronić Wasze dane osobowe.

Formularz zgłoszeniowy:

1. Obserwuję bloga jako:
2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: (wystarczy imię i pierwsza litera nazwiska)
3. Wybieram maskę: (uzasadnij)


PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
Lubię Kopalnię Różności na FB jako:
Umieszczam baner:
Blogroll:
Notka:
Udostępnienie na FB:
Lubię na Google Plus:
Lubię na Bloglovin:
Lubię na Instagramie: 


Zbieranie zgłoszeń trwa do końca maja. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu na blogu oraz facebooku. Powodzenia! :)

Regulamin konkursu:
1. Fundatorem nagród jest firma L'Biotica. Fundator odpowiada za wysyłkę nagród do zwycięzców.
2. Konkurs organizowany jest w dniach od 10.05.2015 r. do 31.05.2015 r.
3. Udział w konkursie jest bezpłatny. Zadaniem uczestników konkursu jest bycie publicznym obserwatorem bloga Kopalnia Różności, polubieniu profilu Progestella na facebooku oraz odpowiedzi na pytanie konkursowe.
4. W konkursie nagrodzone zostaną trzy osoby, na podstawie udzielenia najciekawszych odpowiedzi na pytanie konkursowe. Zwycięzcy otrzymają wybrane przez siebie maski do włosów z serii Biovax Glamour. Koszty przesyłki na terenie Polski pokrywa Fundator.
5. Informacja o wynikach konkursu zostanie opublikowana na stronie bloga Kopalnia Różności najpóźniej 7 dni po zakończeniu konkursu.
6. Warunkiem otrzymania nagrody jest przesłanie przez laureatów konkursu pełnych danych kontaktowych (imię, nazwisko i adres zamieszkania wraz z kodem pocztowym) w ciągu 7 dni roboczych od dnia opublikowania na blogu informacji o wynikach.
7. Zwycięzcy konkursu wyrażają zgodę na opublikowanie ich pseudonimu oraz adresu bloga na stronie Kopalni Różności.
8. Podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych osobowych (tj. imienia, nazwiska, adresu zamieszkania) stanowi podstawę odmowy wydania nagrody.
9. Nagroda może zostać przyznana wyłącznie osobie, która spełni wszystkie warunki konkursu, określone w Regulaminie.
10. Nagroda nieodebrana ulega przepadkowi.
11. Niniejszy Regulamin stanowi jedyny dokument, określający zasady konkursu.
12. Niniejszy konkurs nie jest grą losową w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych.

Komentarze

  1. Ja również życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję bloga jako: Nottoserious Blog
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Not too serious blog
    3. Wybieram maskę: BIOVAX GLAMOUR ORCHID. Nie znam jeszcze tej maski i zaciekawił mnie jej skład. Nie widziałam nigdzie tak wyszukanego składu jak ekstrakt z orchidei i białe trufle :)
    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Not too serious blog
    Umieszczam baner: http://nottooseriousblog.blogspot.com/
    Blogroll: http://nottooseriousblog.blogspot.com/
    Notka: Nie
    Udostępnienie na FB: Nie
    Lubię na Google Plus: Nottoserious Blog
    Lubię na Bloglovin: Not to serious blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam te maski, więc dam wygrać komu innemu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bloga jako: Irmina Maliszewska,
    Lubię projekt Kobieta na Fb jako : Irmina Maliszewska,
    Wybieram maskę: Biovax Glamour Orchid. Czytałam wiele recenzji o niej, że stosowana regularnie sprawia, że włosy wypadają w zauważalnie mniejszych ilościach, są odczuwalnie wygładzone, lepiej się układają, a także wyglądają na dużo zdrowsze. Koniecznie pragnę ją wypróbować :-),
    Lubię Kopalnię różności na Fb jako: Irmina Maliszewska,
    Udostępnienie na Fb : Tak https://www.facebook.com/testowanie.roznosci/photos/a.451029424984445.1073741825.393644920722896/825785084175542/?type=1&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się raczej nie zgłoszę ale życzę powodzenia dla innych.

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia! ja nie lubię tych masek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję bloga jako: Cynambonne
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Aleksandra Ł.
    3. Wybieram maskę: BIOVAX GLAMOUR PEARL, ponieważ chciałabym przetestować maskę, która odbuduje i wzmocni moje włosy. Słyszałam, że pięknie pachnie, co jest jej dodatkowym atutem. Bardzo chciałabym ją mieć na ratunek moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako: Kejt
    2. Lubię na fb jako: Kasia Kołodziejczyk
    3. Wybieram maskę Biovax Glamour Orchid. Po pierwsze, jestem sroczką, jak każda kobieta - dlatego też przyciąga mnie wyjątkowa szata graficzna tej maski. Po drugie - na samą myśl o ekstrakcie z orchidei czuję jej zapach! Dlatego też bardzo bym chciała móc czuć go również na swoich włosach :-) Zależy mi również na miękkich i delikatnych włoskach jak u małych dziewczynek, no i na zjawiskowym blasku jak u gwiazd Hollywood :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję bloga jako: Anna Czajka
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Anna C
    3. Wybieram maskę: BIOVAX GLAMOUR DIAMOND Nie oszukujmy się, każda kobieta kocha diamenty. Takie które wzmocnią i zregenerują nasze włosy to już w ogóle. Do tego wszystkiego maska nie zawiera "niebezpiecznych chemikaliów". Czego chcieć więcej?!


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Anna Czajka
    Umieszczam baner:
    Blogroll:
    Notka:
    Udostępnienie na FB:
    Lubię na Google Plus: Anna Czajka
    Lubię na Bloglovin:
    Lubię na Instagramie:

    OdpowiedzUsuń

  11. 1. Obserwuję bloga jako: magda karpat
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: (wystarczy imię i pierwsza litera nazwiska) Magda K
    3. Wybieram maskę: (uzasadnij) PEARL ponieważ jeszcze jej nie stosowałam. Zawarty w niej kolagen mam nadzieję skutecznie i szybko odbuduje moje włosy, zniszczone trochę po zdejmowaniu czarnego koloru. Poza tym bardzo lubię perły w biżuterii i dobrze się w nich czuję więc liczę na to, że perłowa maska również przypadnie mnie (i moim włosom) do gustu.


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Magda Karpat
    Umieszczam baner:
    Blogroll:
    Notka:
    Udostępnienie na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1426141877695580&id=100008993431168
    Lubię na Google Plus:
    Lubię na Bloglovin:
    Lubię na Instagramie:

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję bloga jako: rudy włos
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Kasia S
    3. Wybieram maskę: BIOVAX GLAMOUR ORCHID, nigdy nie używałam tych masek, a kwiaty orchidei bardzo lubie. Moje włosy są przesuszone od farbowania i przyda im się odbudowa. Są słabe i łamliwe więc ekstrakt z białych trufli będzie dla nich zbawieniem


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Kasia S
    Umieszczam baner: http://rudywlos.blogspot.com/search/label/banery
    Blogroll:-
    Notka:-
    Udostępnienie na FB:-
    Lubię na Google Plus: rudy włos
    Lubię na Bloglovin: -
    Lubię na Instagramie: rudy_wlos

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję bloga jako: Aneta Sz.
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: (wystarczy imię i pierwsza litera nazwiska) Aneta Sz.
    3. Wybieram maskę: BIOVAX GLAMOUR DIAMOND ponieważ jest to maska wzmacniająca czyli coś czego potrzebują moje włosy. Dodatkowo uwielbiam jak włosy ładnie błyszczą a dzięki diamentowym pyle w masce na pewno miały by wspaniały błysk. Maska ma także bardzo fajny skład między innymi olej migdałowy, diamenty i minerały, właśnie takiego produktu potrzebuję.


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Aneta Sz.
    Umieszczam baner: http://drogadoperfekcyjnychwlosow.blogspot.com/ (na dole strony)
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Udostępnienie na FB: nie
    Lubię na Google Plus: nie
    Lubię na Bloglovin: nie
    Lubię na Instagramie: nie

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję bloga jako: Gosia Woźniak
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Gosia W
    3. Wybieram maskę: Biovax Glamour Diamond. Wybieram ją, ponieważ zainteresowały mnie liczne minerały zawarte w masce oraz pył diamentowy. Jestem bardzo ciekawa efektów na włosach, mam nadzieję, że minerały się z mimi polubią. Ciekawi mnie również obiecany diamentowy blask.
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Gosia W
    Umieszczam baner: http://body-hair-life.blogspot.com
    Notka: http://body-hair-life.blogspot.com/2015/05/kremowanie-w-nowej-odsonie.html
    Lubię na Google Plus: Gosia Woźniak
    Lubię na Instagramie: @gosiawozniak1998

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję bloga jako: Lady Paulyn.
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Lady Paulyn in Land of Cosmetics.
    3. Wybieram maskę: BIOVAX GLAMOUR CAVIAR. Moje włosy pozbawione są (niestety) blasku. Potrzebują dobrej regeneracji, bo w przeciwnym wypadku po prostu mi wypadną! ;'D Wybrałam tą maskę ponieważ chcę podratować swoje włosy. Maska jest do każdego rodzaju włosów, więc bez problemu mogę jej użyć. ;)

    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Lady Paulyn in Land of Cosmetics.
    Umieszczam baner: http://ladypaulyninlandofcosmetics.blogspot.com/p/banery.html
    Blogroll: nie.
    Notka: nie.
    Udostępnienie na FB: https://www.facebook.com/ladypaulyninlandofcosmetics/posts/101375856864665
    Lubię na Google Plus: Lady Paulyn.
    Lubię na Bloglovin: Lady Paulyn.
    Lubię na Instagramie: @tozlakobietabyla

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię biovax :) teraz akurat mam tę wersję z algami i kawiorem. życzę powodzenia uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń

  17. 1. Obserwuję bloga jako: Anna Bal
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Anna Magdalena Bal
    3. Wybieram maskę:tę złotą, bo widziałam recenzję na youtube, fajnej blogerki, która bardzo zachwalała ją do wysokoporowatych włosków, sama mam takie, katorgą jest odpowiednia pielęgnacja takich włosów, nic im nie odpowiada, bardzo ją chcę wypróbowac :)


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Anna Magdalena BAl
    Umieszczam baner: nie
    Blogroll:nie
    Notka:nie
    Udostępnienie na FB:tak https://www.facebook.com/anna.bal.169/posts/1855886434635466
    Lubię na Google Plus:Anna Bal
    Lubię na Bloglovin:Anna Bal
    Lubię na Instagramie: nie Powodzenia !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako puderniczkam
    Lubię projekt kobieta jako Marta puderniczka
    Wybieram różowa maskę z orchidea i truflami. Bardzo dużo pozytywnych opinii czytałam o tej masce i bardzo zaciekawił mnie efekt jaki daje ma włosach . Gdy słyszę o orchidei czy truflach od razu kojarzy mi się z czymś eleganckim i luksusowym :-)
    Lubię kopalnie różności jako Marta puderniczka
    Udostępnieniehttps://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1657081471173378&id=100006146228435&refid=17&ref=bookmark&_ft_=top_level_post_id.1657081471173378

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję bloga jako: Monika N
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Monika N.
    3. Wybieram maskę: BIOVAX GLAMOUR CAVIAR (czarną), ponieważ moje włosy są suche i potrzebują dogłębnego nawilżenia, które ta maska właśnie funduję :) Dodatkowo regularnie farbuję włosy, a maska ma również za zadanie chronić je przed fotostarzeniem i płowieniem koloru.


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Monika Niedzielska
    Umieszczam baner: tak http://monyrka.blogspot.com/
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Udostępnienie na FB: nie
    Lubię na Google Plus: tak jako Monika N
    Lubię na Bloglovin: nie
    Lubię na Instagramie: nie

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję bloga jako:
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Kasia K
    3. Wybieram maskę: (uzasadnij) BIOVAX GLAMOUR GOLD, ponieważ swego czasu bardzo poniszczyłam swoje włosy prostowaniem i malowaniem na blond. Nie trafiłam jeszcze na ulubioną maskę i mam nadzieje, że to Biovax zostanie moim faworytem. A gold wybieram dlatego, ponieważ od kilku miesięcy dbam o swoje włosy jak tylko mogę, czemu więc im nie podarować trochę złotego eliksiru? :-)


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Kasia Kot
    Udostępnienie na FB: tak https://www.facebook.com/kaskosek/posts/1409660422690304?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję bloga jako: Kasia Kot

      umknęło mi :-)
      pozdrawiam!

      Usuń
  21. 1. Obserwuję bloga jako: Patrycja Kurczak
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Patrycja K.-D.
    3. Wybieram maskę: Caviar. Jako fryzjerka z zawodu nie mogę wybrać nic innego jak zestaw nr. 3 Zima to straszny czas dla naszych włosów. Być może nie każdy wie, ale wtedy niszczą się one najbardziej. Ciągłe noszenie czapki, nie tylko szybko przetłuszcza włosy, ale także elektryzuje je. Przycinanie włosów zamkami, noszenie kapturów, dodatkowo niszczy nasze delikatne włosy. Dlatego też przydałaby mi się odżywka dwufazowa Biovax, która odżywia włosy, uelastycznia je i nawilża. Owa odżywka byłaby wybawieniem dla moich długich włosów.


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Patrycja K-D
    Umieszczam baner:
    Blogroll:
    Notka:
    Udostępnienie na FB: tak jako Patrycja K-D
    Lubię na Google Plus: tak jako Patrycja Kurczak
    Lubię na Bloglovin:
    Lubię na Instagramie: kurczak5000

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję bloga jako:Anna Zierold
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako:Anna Z
    3. Wybieram maskę: Wybieram maskę BIOVAX GLAMOUR DIAMOND ponieważ po zimie moje włosy są słabe,a chciałabym je wzmocnić, zregenerować.Stosując tą maskę polepszyłabym stan zdrowia moich włosów ,by były dobrze odżywione, nawilżone i wzmocnione i miały blask a nie matowe.


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako:Anna Zierold
    Umieszczam baner:Nie
    Blogroll:Nie
    Notka:Nie
    Udostępnienie na FB: Tak https://www.facebook.com/azierold1/posts/888817397824018?pnref=story
    Lubię na Google Plus:jako Anna Zierold
    Lubię na Bloglovin:Nie
    Lubię na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję bloga jako:Pani Lecter
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Agata N.
    3. Wybieram maskę różową, ponieważ oferuje efekt, jaki chciałabym uzyskać latem, gdy włosy narażone są na wodę, słońce, etc., a także je odbudować
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Agata Nalborska
    Umieszczam baner: stara-pudernica.blogspot.com
    Blogroll:
    Notka:
    Udostępnienie na FB:
    Lubię na Google Plus: Pani Lecter
    Lubię na Bloglovin:
    Lubię na Instagramie:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAŁA ZMIANA W ZGŁOSZENIU (BANER)
      1 czerwca o godz. 23:59 blog zmieni nazwę na
      http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/

      Usuń
  24. 1. Obserwuję bloga jako: justynab6789 .
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Karina Grzyb
    3. Wybieram maskę: BIOVAX GLAMOUR PEARL, ponieważ perły są cudownym wynalazkiem. Maska ta z pewnością odbudowałaby moje włosy po nieustannym farbowaniu i prostowaniu. Wybrałam tę, ponieważ stosowała ją moja znajoma i efekty są znakomite!


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Karina Grzyb
    Udostępnienie na FB: https://www.facebook.com/adam.konieczny.944/posts/944671155584308?pnref=story
    Lubię na Instagramie: nowackik

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję bloga jako: Marta Ostrowska
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Marta O.
    3. Wybieram maskę: BIOVAX GLAMOUR CAVIAR, ponieważ intensywnie odżywia włosy, czego moje potrzebują, bo po ciąży im tego brakuje. Dodatkowo, zapewnia ona ochronę przed płowieniem koloru, a ja włosy często farbuję i bardzo bym chciała, aby kolor dłużej się utrzymywał. Bardzo ważne jest dla mnie również to, że maska nie zawiera niepotrzebnych sztucznych składników :)


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Marta Ostrowska
    Umieszczam baner: http://pielegnacjazawszespoko.blogspot.com
    Udostępnienie na FB: tak, mam nadzieję, że jak udostępniłam tutaj z bloga, to też będzie ok, bo ja nie potrafię wygenerować linka, że udostępniłam jeśli udostępniam zdjęcie z czyjegoś profilu...;) -> https://www.facebook.com/marta.miszkiewicz.3/posts/10203871806584981?pnref=story
    Lubię na Instagramie: jako martaostrr

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuję bloga jako:Zakochana w kolorkach
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Zakochana w kolorkach
    3. Wybieram maskę: Wybieram maskę BIOVAX GLAMOUR DIAMOND. Niedawno z bólem serca pożegnałam się z włosami (tak obcięłam 10cm, a panikuję jakbym co najmniej ścięła do uszu), ale przy takiej długości jak ja mam prawie po tyłek, takie 10 cm to dużo :D. Postanowiłam, że teraz będę dbać o włosy jak nigdy wcześniej, bo jednak są one moim atutem, skarbem i wiem, że z pomocą tej maski już NIGDY nie będę musiała obcinać spalonych jak kotlet, który ostatnio zrobiłam końcówek :D.

    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: zakochana w kolorkach
    Umieszczam baner:http://zakochanawkolorkach.blogspot.com/ (na samym dole strony)
    Blogroll:http://zakochanawkolorkach.blogspot.com/
    Notka:-
    Udostępnienie na FB:https://www.facebook.com/zakochanaw.kolorkach/posts/1641403322748159
    Lubię na Google Plus: zakochana w kolorkach (Paulina Pieśla)
    Lubię na Bloglovin: zakochana w kolorkach
    Lubię na Instagramie:zakochana w kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję bloga jako: mon ika
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Monika W.
    3. Wybieram maskę: BIOVAX GLAMOUR ORCHID myślę, że moim włosom przydałoby się mocne nawilżenie i odżywienie. Dodatkowo fajnie byłoby dodać włosom jakiegoś blasku na lato! :)
    Lubię na Google Plus:jako mon ika
    Lubię na Instagramie: jako bymonni

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję bloga jako: Hair World
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Kamila B
    3. Wybieram maskę: (uzasadnij): Wybieram maskę Orchid. Kusi mnie ona zapachem trufli i orchidei. Skład wydaję się być ciekawy, a ja, jako włosomaniaczka zwracam uwagę na takie rzeczy. Z chęcią bym ją przetestowała, szukam jakieś nowości, która dogłębnie odżywi i zregeneruje jeszcze bardziej moje włosy. Bardzo podoba mi się także nowa pojemność Biovaxów, dzięki czemu produkt będzie mi towarzyszył podczas wakacji.


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: nie
    Umieszczam baner: tak, na dole takingcareofhair.blogspot.com
    Blogroll: nie
    Notka: tak http://takingcareofhair.blogspot.com/2015/05/kolejna-promocja-40-w-rossmannie.html
    Udostępnienie na FB: nie
    Lubię na Google Plus: tak jako Kamila B.
    Lubię na Bloglovin: nie
    Lubię na Instagramie nie

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuję bloga jako: Pycia ;3
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Patrycja Sz.
    3. Wybieram maskę: BIOVAX GLAMOUR CAVIAR, ponieważ moje włosy potrzebują mocnego nawilżenia i brak im gładkości. Idealnie maska wpłynęłaby na kolor moich dosyć często farbowanych włosów ;p Ta maska skusiła mnie do siebie swoim eleganckim opakowaniem oraz składem, kawior i algi? Jak najbardziej na TAK! :)

    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Patrycja Sz.
    Umieszczam baner: nie
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Udostępnienie na FB: nie
    Lubię na Google Plus: Pycia ;3
    Lubię na Bloglovin: nie
    Lubię na Instagramie: pyciaa.a

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję bloga jako: Karolina K
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Karolina K
    3. Wybieram maskę: Gold, po przeczytaniu pozytywnej recenzji z chęcią ozłocę nią moje włosy, aby sprawdzić twierdzenie " nie wszystko złoto co się świeci"


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Karolina K
    Umieszczam baner:
    Blogroll:
    Notka:
    Udostępnienie na FB:https://www.facebook.com/karolina.karissa/posts/706691592768858
    Lubię na Google Plus:
    Lubię na Bloglovin:
    Lubię na Instagramie:

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję bloga jako: Mstrzal
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Martyna Mirosława G....
    3. Wybieram maskę: Wybieram Biovax Glamour Caviar- moje włosy w tym okresie wiosennym potrzebują porządnej dawki nawilżenia, bo są osłabione. Kawior kojarzy mi się z luksusem. Po za tym- kiedyś gdzieś czytałam, że gwiazdy wcierają sobie kawior we włosy, aby były piękne i błyszczące :) I ja chciałabym kawioru na włosy! Po Biovaxie Macadamia, kokos, który mnie zawiódł chciałabym spróbować czegoś co nie przeciąży moich włosów :)
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Martyna Mirosława Gr...

    Umieszczam baner: http://testujeiopiniuje.blogspot.com - pasek boczny na dole
    Lubię na Google Plus: chodzi o obserwację? - Mstrzal

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Obserwuję bloga jako: Alicja Orzechowska
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Alicja O.
    3. Wybieram maskę: Biovax Glamour Diamond - Moje włosy raz na jakis czas potrzebują mocnego nawilżenia, ponieważ niestety z braku czasu ciągle są traktowane suszarką i szybko sie przesuszają. Są też słabe, cienkie i dużo ich wypada także wzmocnienie i regeneracja się by przydały :)


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Alicja O.
    Umieszczam baner: tak http://fashionfoodcosmetics.blogspot.com/
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Udostępnienie na FB: nie
    Lubię na Google Plus: tak Alicja Orzechowska
    Lubię na Bloglovin: nie
    Lubię na Instagramie: nie

    OdpowiedzUsuń
  33. obs-Magdalena B
    FB-Magdalena Bła
    Wybieram maskę BIOVAX GLAMOUR ORCHID ponieważ po pierwsze spodobało mi się jej różowe opakowanie, a po drugie nazwa w której jak myślę i w składzie będzie orchidea ;D ;) Do tego kusi mnie ten piekny blask.

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuję bloga jako: mmbo
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Ania Wino.
    3. Wybieram maskę: BIOVAX GLAMOUR GOLD- skusiła mnie zawartość 24 karatowego złota. Mam włosy blond i może po użyciu tej maski będą wytrzymałe i piękne jak złoto.

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. obserwuję : Beata T
    2. nie mam konta
    3. wybieram BIOVAX GLAMOUR DIAMOND - nie znam jeszcze produktów tej firmy ale jestem ciekawa czy ta maska coś by zdziałała na mych mizernych włoskach ;)

    banerek na dole bloga :http://dlubankibeaty.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Obserwuję bloga jako: Klaudia D.
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Klaudia Dud...
    3. Wybieram maskę: Biovax Glamour Pearl, ponieważ spotkałam się z wieloma pozytywnymi opiniami o niej. Sama używam obecnie Biovax Glamour Gold i jest fajna, jednak liczę na to, że Pearl jeszcze bardziej wygładzi i nawilży moje włosy, a także spodziewam się pięknego zapachu. Perły kojarzą mi się z ekskluzywnymi kosmetykami, a także z kobiecością! :)


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Klaudia Dud...
    Lubię na Google Plus: Klaudia Dud...
    Lubię na Instagramie: szeress

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Obserwuję bloga jako: Claudia
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Klaudia M.
    3. Wybieram maskę: BIOVAX GLAMOUR CAVIAR - Ogólnie żadnej z masek Biovax jeszcze nie miałam, ale to wersja czarna przykuła moją uwagę henną w składzie. Moje włosy hennę uwielbiają, więc liczę, że ta maska może się okazać strzałem w dziesiątkę :)


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Klaudia M.
    Lubię na Google Plus: Klaudia Michalska
    Lubię na Bloglovin: Sayonaramoose

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję bloga jako: swiaturody159
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Świat Urody
    3. Wybieram maskę:
    BIOVAX GLAMOUR GOLD Maski Biovax niestety nie są mi znane, dlatego chętnie jakąś z nich bym odkryła. Właśnie o tej słyszałam najwięcej pozytywnych opinii i chciałabym zobaczyć, czy i moje włosy się z nią polubią. Może dzięki niej włosy będą pełne blasku. :)
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Świat Urody
    Lubię na Google Plus: Karolina W
    Baner: http://swiaturody159.blogspot.com
    Blogroll: http://swiaturody159.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Obserwuję bloga jako: emi-emi mig
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Marina S.
    3. Wybieram maskę: Diamond, ponieważ wzmacnia i regeneruje włosy. Moje włosy są matowe i podniszczone, dlatego potrzebują silnego ożywienia, które przywróci im naturalny blask. Uważam że maska Diamond jest doskonałym sposobem na regenerację moich włosów. Byłoby mi bardzo miło, gdybym otrzymała taki wyjątkowy prezent :)


    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Marina Sliwa
    Umieszczam baner: https://www.facebook.com/profile.php?id=100009376914134
    Blogroll:
    Notka: https://www.facebook.com/testowanie.roznosci/photos/a.451029424984445.1073741825.393644920722896/825785084175542/?type=1&theater
    Udostępnienie na FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100009376914134
    Lubię na Google Plus: emi-emi mig
    Lubię na Bloglovin:https://www.bloglovin.com/blogs/kopalnia-roznosci-5757201?search_term=kopalnia%20różności&context=search_page
    Biorę udział w konkursie na facebook jako Marina Sliwa

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Obserwuję bloga jako:Moon.
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Justyna K
    3. Wybieram maskę: Biovax Glamour Pearl. Wybieram tę maskę ponieważ liczę na dobre nawilżenie moich włosów. Sądzę że najlepiej sprawdziłaby się u mnie.
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Justyna K

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuję bloga jako: anioleek89
    2. Lubię Projekt Kobieta na FB jako: Marta P.
    3. Wybieram:
    Maska Biovax Diamond najbardziej mnie zainteresowała,
    co by blasku moim matowym włosom nadała.
    Być może dzięki niej stałyby się bardziej nawilżone
    i diamentowym pyłem otoczone.
    Ponadto intensywnej regeneracji potrzebują,
    a także odżywienia oczekują.
    Pod prysznicem ‘Shine bright like a diamond’ bym śpiewała
    i jej często używała.
    Myślę, że ta maska wspierałaby w drodze do pięknych włosów me zmagania
    oraz spełniła w 100% moje wymagania.

    PUNKTY NADOBOWIĄZKOWE:
    Lubię Kopalnię Różności na FB jako: Marta P.
    Umieszczam baner: http://anioleek89.blogspot.com/
    Blogroll: http://anioleek89.blogspot.com/
    Notka: nie
    Udostępnienie na FB: nie
    Lubię na Google Plus: Marta P.
    Lubię na Bloglovin: anioleek89
    Lubię na Instagramie: martusiaa89

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?