Zakupy styczniowe + beGlossy

Dzisiaj przedstawiam moje styczniowe zakupy. Nie było tego dużo, więc myślę, że opanowałam szaleństwa - przynajmniej na jakiś czas. Udało mi się natomiast zdobyć kilka ciekawostek w bardzo korzystnych cenach.


Pudełko beGlossy "Letnie orzeźwienie" (sierpień 2014)

Dorwałam ten box w wyprzedaży, kosztował mnie łącznie z przesyłką 29zł - przyznacie, że to korzystny zakup? Zwłaszcza, że jego zawartość niezmiernie przypadła mi do gustu. W pudełku znalazłam:

DAX, Cashmere illuminator, Rozświetlający krem liftingujący - miniprodukt, ilość wystarczająca na porządne przetestowanie

IWOSTIN Sensitia, Hypoalergiczny żel do mycia  - nie jest to pełnowymiarowy produkt, ale całkiem spory i starczy na trochę :)

NAILS INC - matowy top coat, zawsze chciałam taki wypróbować. Jest to produkt pełnowymiarowy o wartości 56zł.

SO SUSAN COSMETICS, paletka korektorów - tego kosmetyku najbardziej byłam ciekawa, jako że korektorów używam przy każdym makijażu. Produkt pełnowymiarowy o wartości (!) 86zł.

OLAY, Krem pod oczy anti-wrinkle - pełnowymiarowy, o pojemności 15ml i wartości ok 30zł krem pod oczy przeznaczony dla mojej grupy wiekowej. Miałam kremy na dzień i na noc tej firmy, chętnie sprawdzę też pod oczy.

JOANNA, Balsam do suchych miejsc 3w1 - pełnowymiarowy, ślicznie pachnie i wygląda. Od razu wpadł w ręce mojej drugiej połówki i już go nie odzyskam ;)

ORGANIQUE, Mydło glicerynowe pomarańcza z chilli - sprawca przepięknego i intensywnego aromatu przy otwieraniu pudełka. Pachnie nieziemsko!

YU-BE, Moisturizing Skin Cream - miniprodukt, kosmetyk azjatycki. Chętnie wypróbuję, choć ilość jest dosyć mikroskopijna. Ale czytałam niezłe recenzje tego kremu.


Dwa kosmetyki z Pepco, marki Make Up Academy, a każdy na wyprzedaży kosztował mnie całe 2,99zł :) Czarny tusz oraz cień w grubej kredce. Na razie wypróbowałam tylko cień i z zaskoczeniem stwierdzam, że bardzo łatwo i błyskawicznie można nim wykonać makijaż. Nie wiem tylko jak z trwałością, ponieważ tego jeszcze nie miałam okazji sprawdzić.


Wyprzedaż w Superpharm - Lip Smacker o smaku Fanty za 1,99zł oraz Krem-żel do mycia twarzy z AA Help, który był na wyprzedaży za 13zł, ale z kartą LifeStyle zapłaciłam za niego niecałe 7zł :)


Na koniec moje zamówienie z Avonu - perfumy męskie, które bardzo mi się spodobały :)

Co sądzicie o tych nowościach? A może któreś z tych kosmetyków już testowałyście?

Komentarze

  1. Świetne nowości :) Musze się przejść do Pepco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no to pudełko spoko choć ja się w nie nie bawie. Kosmetyki z pepco mnie zaciekawiły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nieczęsto kupuje pudełka, ale czasem pojawiają się takie okazje, że nie da się oprzeć :)

      Usuń
  3. dawno mnie w pepco nie było, a ceny jak widzę mają tam obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, zwłaszcza przy wyprzedażach - a te są raczej często :)

      Usuń
  4. Cena tego boxa świetna :) bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, bardzo przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  5. Nie miałam żadnego produktu, ale życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie miłego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sporą część przetestowałam i jestem zadowolona :)

      Usuń
  7. Myślałam, że akurat to pudełko sprzedało się lepiej ;)
    przypomniałaś mi też, że to już najwyższa pora na post zakupowy, a mnie się tak nie chce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja staram się nic nie kupować bo mam zapasy a zapachy z avonu bardzo lubię, te damskie i męskie też

    OdpowiedzUsuń
  10. Balsam Joanny mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę fajny, i zapachowo i w działaniu.

      Usuń
  11. Sporo nowości, ten perfum z Avonu jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Na koledze" od razu mi się spodobał i stwierdziłam, ze tez sobie muszę go zamówić :))

      Usuń
  12. ta perfume lubię wąchac :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuszące kosmetyki w tym pudełku...niczego nie znam, nawet z tych Twoich reszty zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Jego zawartość w połączeniu z ceną to super opcja :) Zawsze czekam na te przeceny w shiny i glossy, mozna upolować coś naprawdę tanio.

      Usuń
  15. Wspaniałe pudełko - to mydełko o zapachu pomarańczy s chilli musi być nieziemskie... do tego ten azjatycki kosmetyk i jeszcze miniatura żelu z iwostin. Bardzo się opłaca je zamówić. Poza tym nie wiedziałam że produkty MUA można dostać w Pepco. :) Musze się wybrać po nie, bo faktycznie kosztują grosze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, zazwyczaj stoi cała szafeczka :) Inna rzecz, że rzadko widuję testery więc cięzko tak w ciemno coś wybrać. No chyba że w promocji właśnie :)

      Usuń
  16. Ten żel Iwostin jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie próbowałam ale firmę lubię, więc myślę że będzie ok, tak jak poprzednie ich kosmetyki które miałam.

      Usuń
  17. Mam tżel z AA do twarzy też zapłaciłam za niego nie całe 7 pln.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawdza u Ciebie? Ja go kupiłam z myslą o TŻ ale sama pewnie też wypróbuje.

      Usuń
  18. spore zakupy :D
    czekam na recenzje z niecierpliwością :)
    pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą za jakiś czas, w większości przypadków lubię zużyć cały produkt lub jego większą część nim wyrobię sobie o nim zdanie. No chyba, że to totalny bubel...

      Usuń
  19. Fajna cena tego boxa, aż żal było nie brać.
    Mój mąż używa tych perfum z Avon i bardzo je lubi(ę).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Własnie dlatego musiałam go zamówić, mimo że miałam ograniczyc zakupy... no i w sumie ograniczyłam, bo zastanawiałam sie jeszcze nad drugim boxem i nie wzięłam :P

      Usuń
  20. fajny box ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pudełko fajne i w bardzo korzystnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam, że w Pepco można upolować kosmetyki w takiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Musze odwiedzić pepco. Jest jeszcze wyprzedaż tych be glossy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety była tylko do końca grudnia, aczkolwiek parę razy w roku zdarzają się te obniżki, więc trzeba polować - ja mam taki zamiar :)

      Usuń
  24. Świetna cena za to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lip Smacker za 1,99 aż szkoda nie brać :P Mam ochotę na przetestowanie jakiegoś ze smaków :P Jest jeszcze ta promocja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że to były takie pojedyncze sztuki akurat w moim SP - bo w gazetce nie było nic o tej promocji.

      Usuń
  26. fajne nowości, a pudełeczko faktycznie okazja :)
    ten zapach męski avon mojemu się bardzo podoba, zresztą mi też :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna okazja z tym pudełkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  28. udane zakupy, zwłaszcza ten glosy box :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super nowości ! ;) Podoba mi się zawartość pudełeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez, rzadko się trafia by całe pudełko było tak przydatne dla mnie :)

      Usuń
  30. świetna zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pudełko wygląda naprawdę ciekawie, no i ta cena :) Gratuluję ustrzelonej okazji i życzę przyjemnego używania wszystkich Twoich kosmetycznych nowości. Czekam na wieści o ich działaniu.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  32. Krem-żel z AA właśnie ten który pokazałaś używam już chyba od ponad roku niezmiennie i jest super! Zazdroszczę promocji, bo cena ci się trafiła bombowa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?