Pyszny kokos, którego chciałoby się zjeść


 Uwielbiam kokos! W każdej postaci - i do jedzenia, i jako składnik kosmetyków. Jego ciepły, słodki zapach to jeden z moich ulubionych aromatów. Czy już domyślacie się, o czym będzie dzisiejsza notka?


ORGANIQUE, Peeling solny z masłem shea
Kokos

Od producenta:
Pięknie pachnące peelingi solne z masłem Shea oczyszczają, nawilżają i intensywnie pielęgnują skórę. Stanowiąca czynnik ścierający sól morska idealnie usuwa komórki naskórka, ponadto dostarcza skórze cennych minerałów, a także przyspiesza gojenie drobnych stanów zapalnych (np. rogowacenia okołomieszkowego).

Składniki INCI

Moje wrażenia:
Peeling umieszczony jest w eleganckim słoiczku z metalową zakrętką. Wygląda to ładnie i kojarzy się z dobrym, naturalnym kosmetykiem, z resztą tak jak większość opakowań tej marki. Wewnątrz znajdziemy 200g produktu.

Konsystencja tego peelingu jest bardzo oryginalna, jakby "puszysta", kojarząca się z pianką. Dużo jest w nim olejków, dzięki czemu po rozprowadzeniu nie spływa ze skóry, łatwo też go spłukać. Pięknie pachnie kokosem i ten zapach jest bardzo naturalny, nie chemiczny.


Zazwyczaj preferuję peelingi cukrowe, mimo że to solne działają bardziej antybakteryjnie, ale ja nie przepadam właśnie za tym "szczypaniem" soli. W przypadku tego peelingu przymknęłam oko na nieszczęsną sól, gdyż jego zalety całkowicie mi to wynagrodziły. Zawarte w nim drobinki świetnie złuszczają i wygładzają skórę. Z drugiej strony zawartość olejków sprawia, że jest ona elastyczna, nawilżona i odżywiona, po prostu ma się świetnie :) Bardzo wyraźna jest też różnica w dotyku (przetestowane na TŻ ;)). Bardzo polubiłam się z tym kosmetykiem i żałuję, że się skończył. Nie był zbyt wydajny, co w połączeniu z ceną (40zł) sprawia, że to dosyć droga impreza. Ale z drugiej strony - jakże przyjemna...


Lubicie kokosowe kosmetyki?

Komentarze

  1. uwielbiam kokos więc myślę, że peeling by mi się spodobał!
    Ja obecnie testuję piankę Organique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pianki mnie kuszą od dawna, na pewno w końcu jakąś nabędę.

      Usuń
  2. bardzo mi sie pdobaja nowe opakowania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się jakiś peeling z Organique, ale... najpierw zapasy. A później, będę wąchać i wąchać i wąchać:) A kokosa w kosmetykach lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też staram się pamiętać, że czekają zapasy do zużycia... ale różnie z tym bywa, czasem się na coś skuszę :)

      Usuń
  4. Miałam ten peeling o zapachu greckim i bardzo mi się ten aromat nie spodobał ;) peelingi raczej preferuję cukrowe, ale fakt, ten nieźle nawilżał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Greckiego nie miałam, ciężko mi sobie wyobrazić jak musiał pachnieć.

      Usuń
  5. Mam ochote na ten peeling od dawna, jednak w DE cena jest podwojna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto zamówić z PL w takim razie? albo ktoś znajomy mógłby przesłać?

      Usuń
  6. Wszystko co pachnie kokosem znajdzie u mnie swoje miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam solnego peelingu, bo szczerze się ich trochę boję używać zwłaszcza po depilacji.
    Nurtuje mnie jedno co oznacza skrót TŻ - chyba za stara jestem, bo nie wiem;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wierzę na słowo, bo uwielbiam Organique:). PS. Pozdrawia Obserwator nr 1011:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy go jeszcze nie miałam. Jego wygląd kojarzy mi się z owsianką. Chętnie go wypróbuję przy najbliższej, hm... promocji? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę racja z tą owsianką ;) ale na szczęście w rzeczywistości wcale jej nie przypomina.

      Na promocje warto polować. Ja dorwałam go chyba w Shiny.

      Usuń
  10. jeny! aż poczułam ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusi mnie ten peeling, mimo że jakoś specjalnie za kokosem nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mogą zainteresować Cię inne zapachy z tej serii, jest ich trochę do wyboru :)

      Usuń
  12. ta firma to dla mnie jeszcze tajemnica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto to zmienić, mają naprawdę dobre produkty.

      Usuń
  13. Nigdy go nie miałam, ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki a bardzo mnie ona ciekawi.

      Usuń
  15. Bardzo fajnie się prezentuje ten peeling

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki peeling to ja chcę. :) Kocham wszystkie kokosowe kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kokosowe kosmetyki bardzo lubię:) Kusi mnie ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, jak tylko widzę że gdzieś jest kokos to mam ochotę to kupić.

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym, żeby powstał taki peeling tylko w cukrowym wydaniu :)

      Usuń
  19. Czuję się skuszona, no i ten zapach...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wszystko co kokosowe !! Mam z tej firmy kilka kosmetyków i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do tej pory wszystkie kosmetyki, które miałam z tej firmy bardzo przypadły mi do gustu.

      Usuń
  21. Nie jestem jakąś wielką miłośniczką kokosowych zapachów, ale na ten peeling mam wielką ochotę! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam olej kokosowy, który stosuję do olejowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej kokosowy to stały element mojej półki łazienkowej... i kuchennej też :) Ma mnóstwo zalet.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?