Duet Argan Oil od Laboratorium Kosmetycznego Joanna


Od jakiegoś czasu testuję sześć kosmetyków do włosów z lini Argan Oil. Według producenta jest to seria stworzona do pielęgnacji włosów przesuszonych, słabych łamliwych, z rozdwojonymi końcówkami oraz tych, które do tej pory trudno było zregenerować i przywrócić piękny wygląd. Receptury tych kosmetyków zostały oparte o jeden z najcenniejszych we właściwości pielęgnacyjne składnik – olejek arganowy, zwany także „płynnym złotem Maroka”, który pochodzi z ekologicznych upraw.  Dziś pierwsza z recenzji tych produktów - na pierwszy ogień idzie szampon oraz odżywka. Zapraszam!



JOANNA, Argan Oil
Szampon z olejkiem arganowym

Od producenta:
Szampon oczyszcza i odżywia suche włosy, które zyskują nawilżenie, miękkość i delikatny połysk. Odżywczy olejek arganowy zregeneruje i wygładzi włosy, nada im sprężystość i wyjątkowy blask.

Skład: na fotce poniżej

Pojemność: 200ml

Cena: 6,19zł


Moja opinia:
Szampon umieszczony jest w plastikowej butelce z zamknięciem typu "klik". Taka forma opakowania dobrze się sprawdza i jest dość typowa dla takich kosmetyków. Typowa jest również konsystencja szamponu, nie ma problemów z rozprowadzeniem go po włosach oraz ze spłukaniem. Dobrze się pieni. Nadaje włosom bardzo przyjemny zapach, który utrzymuje się przez jakiś czas.

Szampon sam w sobie nie oszałamia nas działaniem olejku arganowego, ponieważ występuje on tutaj w ilościach raczej homeopatycznych (jest mniej więcej w połowie składu) i jeżeli miałabym opierać swoją ocenę tylko na nim, uznałabym go za zupełnie zwyczajny kosmetyk, szampon jakich wiele na drogeryjnych półkach. Dobrze oczyszcza, lekko plącze włosy (jeżeli nie zastosujemy nic poza nim), nie zauważyłam wysuszenia skóry głowy ani podrażnień, z drugiej zaś strony efektów pielęgnacyjnych również nie. Jeśli jednak stosujemy go razem z odżywką i pozostałymi kosmetykami z serii, rezultaty zaczynają być całkiem przyjemne.

Szampon jest bardzo wydajny, zwłaszcza, że moim zdaniem należy go dozować w naprawdę niewielkich ilościach (ze względu na obecność SLS). Na moje długie włosy wystarczała jednorazowo odrobina, którą przed nałożeniem rozcieńczałam wodą.


JOANNA, Argan Oil
Szampon z olejkiem arganowym

Od producenta:
Kosmetyk, który poradzi sobie ze zniszczonymi partiami Twoich włosów, zregeneruje je od wewnątrz i odbuduje rozdwajające się końcówki.

Skład: na fotce poniżej

Waga: 200g

Cena: 6,19zł


Moja opinia:
Odżywka umieszczona jest w podobnym opakowaniu co szampon, ma też podobny, pasujący do niego zapach. Konsystencja kosmetyku pozwala na bezproblemowe nałożenie na włosy jak i spłukanie.

Z tą odżywką miałam na początku problem, gdyż jeśli nałożyłam ją na całą długość włosów zaczynały się robić przyklapnięte i obciążone. Rozwiązaniem było nakładać ją mniej więcej na dolne 2/3 długości włosów (tzn bez strefy dotykającej głowy... mam nadzieję, że ten opis jest zrozumiały ;))). Wtedy obciążenie nie występuje. Zastosowanie odżywki zdecydowanie ułatwia rozczesywanie włosów. Wydaje mi się, że przyczynia się ona również do zamknięcia łuski włosa, gdyż po jej użyciu włosy nie są tak matowe jak po samym szamponie.

Odżywka również jest bardzo wydajna, mimo że z początku nakładałam jej więcej, gdyż eksperymentowałam próbując znaleźć idealną ilość. Okazuje się, że w przypadku tego kosmetyku nie należy przesadzać - niewielka ilość wystarczy.

Podsumowując - oba powyższe kosmetyki to takie "zwyklaczki". Żaden nie zrobił mi krzywdy, ale tez i swoim działaniem nie wykroczyły poza to, co robi typowy, drogeryjny produkt w tej półce cenowej. W przeciwieństwie do nich pozostałe produkty z serii Argan Oil sprawują się u mnie o wiele lepiej i już niebawem napiszę Wam także i o nich.

Te dwa kosmetyki są dostępne już od jakiegoś czasu - miałyście okazję używać? Co o nich sądzicie?

Fanpage Laboratorium Kosmetycznego Joanna:
https://www.facebook.com/LaboratoriumKosmetyczneJoanna

Komentarze

  1. tak właśnie myślałam, że to takie zwyklaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam te twoje zwyklaczki, do codziennej pielęgnacji nadają się jak najbardziej, ale rzeczywiście efektu WOW nie wywołują

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo słyszałam o tej serii, więc jak tylko wykończę moje szamponowe zapasy na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie racze by sie nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ciekawości spróbuję, chociaż na moje siano ten zestaw może być ciut za słaby

    OdpowiedzUsuń
  6. O firmie słyszałam, ale niestety nie miałam z niej żadnego kosmetyku. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serię arganową testowałam jakoś wczesną jesienią. I nie poleciłabym jej nikomu z suchymi włosami, na moich suchych kręciołkach powstał jedynie jeszcze większy przesusz...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze niczego z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno wypróbuję odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam szampon z owej serii i jak dla mnie - jest to jeden z lepszych szamponów owej marki. Inne produkty tego typu z Joanny albo wysuszały mi włosy, albo wywoływały u mnie łupież. A ten ładnie je nabłyszczał, nie wysuszał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie zrobił krzywdy :) Innych szamponów Joanny jeszcze nie znam.

      Usuń
  11. Miałam serum z tej serii, też było raczej średnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli mówisz o serum na końcówki, to u mnie sprawdziło się bardzo dobrze.

      Usuń
  12. W moim domu gościła seria z keratyną i była ok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie dosyc srednio sprawdzily sie te kosmetyki ;) Ale zapach byl fjany ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. trochę maja małą pojemność, zwykle teraz kupuje 1litrowe z kallosa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie pojemność jest ok, zazwyczaj powoli zuzywam kosmetyki do włosów... no i lubię często zmieniać :)

      Usuń
  15. Używałam szampon, ale byłam średnio zadowolona. teraz moim hitem jest Garnier Ultra doux i przy nim pozostane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Joanna jest właśnie takim zwyklaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam przyjemności używać, ale ostatnio jakoś czytalam parę bardzo nieprzychylnych opinii więc w ogóle mnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam maskę z tej serii i nawet całkiem fajnie sobie radzi z moimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam ale dobrze że są kosmetyki takie przeciętne w rozsądnych cenach nie ma łał ale i po kieszeni nie bije ;) a czasami są bardzo fajne produkty za małe złotóweczki :))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie z szamponu średnio byłam zadowolona, a za to odżywka była po prostu ok, bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są zwyklaki, ale stwierdzam że pozostałe produkty z serii są znacznie lepsze.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?